Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donja

Re: Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:35

Het laatste wat ik gehoord heb was toen ze net 3 was 1.70m, maar daar kan dus nog wel wat bijkomen

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 12:37

Nou 1,70 is al een hele mooie maat. Maar inderdaad als dat op 3 jarige leeftijd was, komen er vast nog wel een paar cm bij!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:03

femskie schreef:
Mooi paard hierboven!

@Gribaldi: nou ik zie het niet zo zitten omdat we nog wat spanningsproblemen hebben in de proef. En ik ben een beetje de weg kwijt met dressuur rijden omdat ik bepaalde dingen geleerd heb die ik nu weer zou moeten afleren in het kader van mijn instructeurscursus. Daar zitten een aantal elementen in waar ik mee bezig moet maar die ietwat lijnrecht staan tegenover wat ik geleerd heb.. Lastig!! Daar wordt een proef rijden dus ook niet makkelijker van, wat mij betreft.

Ik snap het, heb je duidelijk uitgelegd ;)
Zonde dat je dan eigenlijk 2 dingen leert, dan weet je nog niet 'hoe' of 'wat' dan wel de juiste manier, huhm beetje vaag neer gezet maar misschien snap je wel wat ik bedoel ;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:06

Nette punten Lin! Parti is inderdaad nog zwart, heb geen idee wat het wordt denk ook gewoon zwart. Meneer begint nu aardig wat praatjes te krijgen samen met zijn buurvrouw, als hij haar ziet gaat hij aardig te keer haha, maar nog steeds prima in de hand te houden!

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 07:55

Haha, hij krijgt door dat ie hengst is dus! Zwart is ook een erg mooie kleur. Vond het ook zo mooi toen ie bij de moeder liep. Zo'n zwart veulentj bij een vos merrie!

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 18:32

Nou ik heb gister mijn wedstrijdje gehad. Ik ging met de staart erop en had geen controle. In de proef met koppie erop en ongeconcentreerd werd naarmate de proef vorderde beter. Ik had 183 pnten had ik echt niet verwacht:D Dus was blij, was ik zoiezo wel want opzich doet ze niet echt wat maar ze doet heel heet overal naar kijken en van schrikken maar nooit echt bokken of op de kletter vliegen. Ze is zo braaf :)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 21:57

Super man voor de eerste keer en dan mooi winst!

Ik was vandaag met Royal en Katrinus gestart. Was 2e met 193 met Katrinus en 1e met Royal met 201. Dus ik was ook blij :D

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:55

Dames, gefeliciteerd met de punten! Goed gedaan! Ik kon helaas gisteren niet starten want ik was te ziek.. echt balen, 1x wedstrijd in de maand en ik ben juist dan ziek...

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 10:08

gefeliciteerd met jullie punten..
Krijg de kriebels om zelf ook weer eens een wedstrijdje te rijden, maar kom er nieteens aan toe om te rijden, laat staan een wedstrijd....

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:28

Gefeliciteerd met jullie punten!
Haha ja het scheelt inderdaad wel met poetsen, hij is echt een enorme viespeuk! Maar hij mag ook nog wel wat stippen krijgen hoor ;)
Hij begint het inderdaad door te krijgen kan ook aardig uithalen :+ maar hij is verder super in hand te houden! Poetsen vind hij geweldig en zelfs in de bak pakt hij al snel dingen op dus ik denk dat dat wel goed gaat komen als hij een jaartje of 3 is ;)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 07:19

@Donja: Heb jij bij de paarden zelf wel wedstrijden gereden?

@Gribaldi: Hij wordt meneer!!!
Wild Romance begon daar op zijn 2e ook mee. Ineens een keer een voorbeen in de lucht en reageren op de merries!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:52

Ja maar hij doet het niet bij alle, alleen die aan zijn stal grenzen maar goed over 3maandjes wordt hij alweer 2! Gaat dat hard zeg, weet nog dat hij met 3maanden thuis kwam, klein ding haha.

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 08:56

Hihi ik weet nog dat ie net geboren werd.. Met zijn lange stelten en zijn kleine koppie :~

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:54

Ik heb vandaag stiekum het zadel op mn andere 3 jarige Scent Tao gelegd, los hoor geen singel vast. Was heeel braaf. Ik ha gedacht dat die nog wel idioot zou doen maar ze is zo braaf! Schrik niet hoor ik doe rustig aan ;)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 00:28

Haha mooi man, lekker relaxed!

Scen Tao is vandaag weer kampioen van de dekhengsten geworden!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 13:34

Ik zag het staan op de voorpagina! Leuk hoor :D
Is er iemand bekend met narcolepsie?

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 07:22

Hmm is dat niet die slaapziekte?

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 08:21

Ik ken het niet Gribaldi! Super van Scen Tao! Altijd gunstig voor mijn veulentje ;)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 08:59

Ik heb er ooit een tv-programma over gezien (ik geloof "je zal het maar hebben").

Heb afgelopen weekend voor het eerst het veulen van Queen voelen bewegen.. Geloof dat zij er wel wat last van had, want ze wilde haar kuil nieteens opeten..

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:41

Gaaf is dat he!? Die van Stip zie ik heel regelmatig bewegen :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:53

Klopt Linda!
@ Donja, alleen is dit bij paarden ipv bij mensen, het komt niet vaak voor maar ik dacht misschien weten jullie er wel iets over.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:48

Ik heb er wel eens over gehoord, kan ook best eens op bokt zijn geweest.. misschien eens via 'zoeken' proberen?

Heel vroeger heb ik wel wedstrijden gereden, bij de ponies (met mijn fjordje), maar dat is al zolang geleden...
Prioriteit is nu om mijn merrie eerst het sportpredikaat te laten behalen, dan kan ik daarna zelf misschien wel eens met haar starten.. De merrie heeft echter wel een gezwel in haar ooghoek en dat moet er eerst uit denk ik, want ze heeft er nu wel last van, ze traant enorm (knippert er niet veel mee, oid, dus denk niet dat het zeer doet).

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:17

Heb via bokt inderdaad al een heel stuk gevonden maar wordt daar niet echt gerust op!

Dat is minder een gezwel! Is het gemakkelijk te verwijderen, lijkt mij best eng zo bij het oog.

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 07:01

Hoezo Gribaldi? Is er een paard in je naaste omgeving die dat heeft? Dat is namelijk niet best. Als ze het hebben kunnen ze elk moment van de dag omdonderen in slaap. Ook als ze schrikken, vallen ze eigelijk altijd in slaap. Je hoort t trouwens bij de dieren het meest bij honden. Paarden is het vrij zeldzaam.

@Donja: Och dat klinkt erg vervelend voor de merrie. Zit t op een plek waar het een beetje goed te verwijderen is?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 07:24

Heb je pb gestuurd!