djoeka schreef:Ja dat heb gemerkt bij deze...lief en heel braaf.
We gaan zaterdag nog een keertje rijden maar ik verwacht niks geks en dan hoop ik dat hij volgende week gekeurd kan worden.
Ah ok, wij duimen voor je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stephtj schreef:Daan_Ordeal schreef:Stephtj netjes hoor! Zo zie je dat deukje in haar hoofd ook wel goed. Ik vraag me af of mijn jaarling dat ook gaat krijgen want nu heeft ze dan niet echt. Bij de meeste Rubiquil’s zie je dat toch wel.
Ja ze kan dat deukje misschien wel krijgen op latere leeftijd

Careano schreef:Mijn rubiquiltje vandaag voor de 2e keer los in de bak gereden
http://www.youtube.com/watch?v=z-k6dCxrAtE
Echt een super braaf paard!!
Da's ook een leukerd zeg vwmissy!
Maristj schreef:livvy schreef:Afgelopen januari hadden we hier in Zeeland een Rubiquil Cup, een wedstrijd voor alleen maar Rubi's. Er deden er een stuk of 25 mee, was echt leuk. Als ze volgend jaar weer organiseren laat ik het hier weten!
dat was bij Dekroo hé in Nieuw en Sintjoosland?
Maristj schreef:livvy schreef:dat was bij Dekroo hé in Nieuw en Sintjoosland?Afgelopen januari hadden we hier in Zeeland een Rubiquil Cup, een wedstrijd voor alleen maar Rubi's. Er deden er een stuk of 25 mee, was echt leuk. Als ze volgend jaar weer organiseren laat ik het hier weten!

Citaat:Ja, dat was bij de Kroo, daarna heeft hij (Rubiquil) zelf ook een show gegeven met Thamar Zweistra. En ik heb het uit eerste hand: Zondag 30 januari 2011 wordt weer een Rubiquil Cup georganiseerd!! Ik ga zeker weer meedoen!
Noppert schreef:Vandaag met mijn Rubiquil naar de kliniek in Someren geweest, ze heeft een opgezette uier en dat wil maar niet overgaan. Gelukkig is het allemaal redelijk onschuldig. Alleen die gekke doos is normaal de rust zelve, behalve op de kliniek, 2 verdovingsspuitjes gehad en nog er dwars door heen komen als er een ander paard voorbij kwam.........