Hoi Rockey, Double-U is echt een stoer paard zeg. Van de beweging kan ik natuurlijk niets nuttigs zeggen op basis van de foto's maar kwa model vindt ik het een erg mooi paard.
Ik denk dat ik gevonden heb hoe ik een foto toe kan voegen dus bij deze twee foto's van Elena
Elena is nog niet zo heel groot hoor. Ze is nu 1.54/ 1.55 en vandaag precies 18 maanden. Ze zal dus waarschijnlijk tussen de 1.65 en 1.70 worden. Dat is groot genoeg voor mij want ik ben inderdaad zelf ook niet zo heel groot (1.65m) Elena vond de spiegel op de foto een beetje eng en maakte zich daardoor heel groot. Daarnaast sta ik op de foto net naast de bak en dus wat lager dan Elena, maar ja, ik ben eigenlijk toch ook wel een beetje klein
rockey
Geplaatst: 12-09-10 14:14
vind het echt knappe dieren hoor!
hoe gaat het met die van jullie smeetjoew? staan die nog in de opfok? of komen ze van de winter naar huis?
Met die van ons gaat het prima. Die staat nu nog op 't land en blijft daar van de winter ook (maar dan op stal met een grote groep andere jaarlingen). We zijn er al eventjes niet meer geweest.... Moeten we eigenlijk snel weer doen. Binnenkort komen onze twee aanwinsten van de veulenveiling ook, dus mooie gelegendheid weer effe langs te gaan.
Uhhhh......... ik zie dat de Wyntonnetjes hier zijn opgeknapt, behalve die van mij dan......hahahhaha. Geloof mij dat is echt een naarling en ik ga ook geen foto plaatsen.....hahhahah.
Ragazzo
Geplaatst: 16-09-10 16:54
Maar door naar die knapperds van jullie te bekijken blijf ik er vertrouwen in houden;-)
@smeetjoew ; ja ze is erg leuk zo,n leuke hebben we nog nooit eerder gehad, en daarbij kan ze ook nog heel erg bijzonder leuk lopen ook. ze zal zeker boven de 170 uitkomen. Morgen komt de andere wynton( hengst) naar huis, die is ook al zo leuk en kan nog leuker bewegen
maar de jouwe is ook leuk hoor!
er zijn maar weinig aansprekende wynton,s te vinden, ze zijn kortbenig, beknopt of kunnen niet bewegen, naja we wachten maar af op de 1e afstammelingen.
Wat een leuke Wyntons hier allemaal! Wij hebben dit jaar ook een Wynton merrieveulen uit een Haarlem merrie gekregen! Ik ben er heel erg blij mee. Ze is mooi langbening en kan goed bewegen! Ze is voor een merrie wel heel brutaal haha!