Daniëlle's stukje over Rubus op de website van Stal: Regelmatig vragen mensen mij hoe het is met Rubus. En na een lange periode kan ik daar nu eindelijk een zinnig antwoord op geven. Ruim een jaar geleden kreeg Rubus last van een peesblessure die nogal hardnekkig was. Na een lange periode van rust en heel voorzichtig weer opbouwen waarbij we begonnen met 5 minuten per dag aan de hand een eindje stappen zijn we nu zover dat we voorzichig echt aan het opbouwen zijn. Tot dusver gaat het allemaal goed en volgens planning, maar het duurt nog wel een hele tijd voordat we weer op ons oude niveau zijn. We moeten vooral geduld hebben. Gelukkig is Rubus een hengst met een heel vriendelijk karakter en heeft hij zich al die maanden goed gedragen en is hij niet chagerijnig geworden omdat hij niet in de wei mocht rondrennen. Wel merk je aan hem dat hij het fijn vindt om weer aan het werk te gaan. We kijken dus positief het nieuwe jaar tegemoed.
Wilson klikt bij mij iets in m'n hoofd... zal wel een stoer beest zijn dat ik de naam onthouden heb. Mooi dat Rubus ook komt! Dat is dus al helemaal zeker nu?
Ja hij zat met die peesblessure die zo hardnekkig was maar ze waren weer begonnen met opbouwen dus de aanname was dat als dat goed ging Rubus wel kwam.
jaa dat weet ik, ik zie hem regelmatig lopen/rij er zelf bij. Maar volgens mij was ze niet van plan om te komen hoor, omdat ze hem op dit moment ws nog niet op het 'oude' niveau heeft, wat mensen wel verwachten als ze Rubus zien