Ik zal proberen dit weekend in de zon een paar foto's te maken
Gr Yvonne
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 

wittedirk schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=XL4PCGUT
In dit album staan nieuwe foto's, de onderste 16 foto's zijn vandaag gemaakt.
Duidelijk te herkennen aan de schuurplekjes op de schouders van de deken.
Heel veel kijkplezier en ik ben benieuwd hoe jullie SO'tjes er nu bij lopen!
Groetjes,
Yvonne
.

wittedirk schreef:Die lijkt echt veel op de mijne qua type en breedte voor zover ik haar kan beoordelen...een foto van de zijkant is je niet gelukt gigigi
Prachtig dier hoor, en dat koppie ziet er wel extreem lief uit!
Hier weinig/geen pennymeisjes...bijna allemaal volwassen mensen op stal
. Ze lijkt ook echt ontzettend op die van jou! Grappig, helaas lukte een foto van de zijkant niet want ze draaide iedere keer keurig met me mee, zodat ik weer aan de voorkant bleef

. Gaaf ook dat je al echt met hem aan het werk bent. Bij mij schort het helaas aan tijd. Ben nu ook op zoek naar iemand die misschien een beetje tijd vrij voor hem wil maken. En iemand die hem straks in kan en wil rijden. Nog niet makkelijk zeg pff... 
. Dus een foto gewoon zo.

wittedirk schreef:Alweer zo'n beauty!![]()
Mijn tijdelijke bijrijpaard is zojuist verkocht...ik ben bang dat mijn SO'tje er binnenkort maar aan moet geloven![]()
![]()
Wie klimt er in de lente nog meer op?
beter voor iedereen
.
.. Is nog niet makkelijk iemand vinden. Helemaal niet in Zuid Limburg valt me op. Als ik nog in Utrecht had gewoon had ik wel wat mensen geweten die dat graag hadden willen doen maar helaas. Maar komt helemaal goed.
Dus sommige zijn niet helemaal scherp...
. Moet zeggen dat alle SOtjes wel erg op elkaar lijken

wittedirk schreef:Hoihoi! Jaaaaa...hopelijk heb je binnenkort nog een paar mooie foto's en/of filmpjes van die knappe merrie van jou!![]()
Ben echt benieuwd naar Vienna, kheb maar een paar fotootjes maar beter iets dan niets
, zit momenteel midden in mijn tentamens en aangezien ik zoveeelll foto's heb gaat daar dus wel even wat tijd inzitten hahaha
wittedirk schreef:Mooi getekend dier hoor met 4 wb en een blesje!
Ze is ronder in de rib en beknopter/compacter dan mijn paard maar wel duidelijk familie van elkaar!!
@ paardjes123: dan heb je alvast iets om te oefenen: trailer rijden! Was de uitslag goed?
, maar wil er even niet te veel laten stressen, ze is weer aan het groeien, verharen en hengstig. Flink afgevallen ondanks dat ze onwijs veel ruwvoer krijgt. Longeren maar weer verlopig laten, pak het over een maand of 2 weer op. Dan is het ook weer beter weer