Sir Oldenburg nakomelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:04

Zijn er inmiddels alweer nieuwe recente foto's gemaakt van de SO'tjes???

Ik zal proberen dit weekend in de zon een paar foto's te maken :)

Gr Yvonne

Caroline1985

Re: Sir Oldenburg nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 15:43

Hey Yvonne, ook op bokt? :D

Had ook op de planning staan voor morgen foto's maken. Weet niet of de zon morgen schijnt maar dat zie ik dan wel weer :P.

Ben ook benieuwd naar foto's dames!! Kom maar door.

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:00

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:16

http://www.mijnalbum.nl/Album=XL4PCGUT

In dit album staan nieuwe foto's, de onderste 16 foto's zijn vandaag gemaakt.

Duidelijk te herkennen aan de schuurplekjes op de schouders van de deken.

Heel veel kijkplezier en ik ben benieuwd hoe jullie SO'tjes er nu bij lopen! :D

Groetjes,

Yvonne

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 18:22

wittedirk schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XL4PCGUT

In dit album staan nieuwe foto's, de onderste 16 foto's zijn vandaag gemaakt.

Duidelijk te herkennen aan de schuurplekjes op de schouders van de deken.

Heel veel kijkplezier en ik ben benieuwd hoe jullie SO'tjes er nu bij lopen! :D

Groetjes,

Yvonne

Ziet er goed uit! Ik zal komende week proberen wat foto´s te maken. Maar bij ons mogen ze niet los in de bak. Dus of in de blub paddock of blub longeerbak :+

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 08:49

Dank je! ;)

Bij ons thuis hebben wij die regels ook maar voor het maken van foto's mag iedereen wel gebruik maken van de bak als de paddock iets blupsie is, niet iedereen maakt elke week foto's en wij hebben een superdroge rijbak :)

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:16

Tja helaas bij ons teveel penny´s die daar dan misbruik van zouden maken, vanochtend even een paar foto´s gemaakt. Maar ze liep constant achter me aan :+ .
Gister avond voor het eerst een zadeltje opgedaan. Ze was super braaf!
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Afbeelding

Afbeelding

Check op de laatste foto, der vriendinnetje haha zag het net pas :D

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 10:45

Die lijkt echt veel op de mijne qua type en breedte voor zover ik haar kan beoordelen...een foto van de zijkant is je niet gelukt gigigi :P

Prachtig dier hoor, en dat koppie ziet er wel extreem lief uit! ;)

Hier weinig/geen pennymeisjes...bijna allemaal volwassen mensen op stal

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:36

wittedirk schreef:
Die lijkt echt veel op de mijne qua type en breedte voor zover ik haar kan beoordelen...een foto van de zijkant is je niet gelukt gigigi :P

Prachtig dier hoor, en dat koppie ziet er wel extreem lief uit! ;)

Hier weinig/geen pennymeisjes...bijna allemaal volwassen mensen op stal

Ik heb nog in mijn profiel een foto van de zijkant gezet, alleen daar ziet ze er veel groter en breder uit dan dat ze in werkelijkheid is ;) . Ze lijkt ook echt ontzettend op die van jou! Grappig, helaas lukte een foto van de zijkant niet want ze draaide iedere keer keurig met me mee, zodat ik weer aan de voorkant bleef :+

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:52

Hier 2 slechte foto's die ik gister gemaakt heb. Camera was vol GRRRR.... En zoals jullie kunnen zien zit meneer lekker dik in zijn vacht.

Afbeelding
Afbeelding

De foto's die ik in juli 2011 heb gemaakt zijn duidelijker. Hij is niet veel veranderd alleen iets groter geworden haha.

Afbeelding
Afbeelding

Komen weer prachtige SO's voorbij! Prachtpaarden zijn het toch al zeg ik het zelf als een SO ''owner'' :P

Paardjes123 jou SO is ook een plaatje zeg en Yvonne dat dit van jou een beauty is had ik al lang gezien :D. Gaaf ook dat je al echt met hem aan het werk bent. Bij mij schort het helaas aan tijd. Ben nu ook op zoek naar iemand die misschien een beetje tijd vrij voor hem wil maken. En iemand die hem straks in kan en wil rijden. Nog niet makkelijk zeg pff...

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:46

@ caroline, die van jou wordt ook al veel meer paard en is duidelijk veel ronder over de kont en heupen geworden!

Ook zie ik bij de jouwe ook hetzelfde "SO" koppie net als de mijne en die van paardjes123, zo herkenbaar!

Ik ben nu niet met de mijne bezig hoor, hij geniet van de winter gigi

Afgelopen herfst heb ik hem in totaal een +- 20x gelongeerd met bijzet en ik pak hem eind febr of in maart weer rustig op met longeren en dan klim ik er denk ik vrij snel op ;)

Gr

Yvonne

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:24

Ja hij wordt zeker al wat ronder. Ben zoo benieuwd hoe hij over een jaartje is!
Maar stoer hoor dat je lekker met hem aan de slag gaat straks weer. Die van mij is er ook aan toe die wordt een beetje mannetje, heb nog niets met hem gedaan wegens tijd gebrek.. Zonde!! Maar ja ben weer zwanger dus er zelf op klimmen doe ik dit keer maar niet, dat ga ik aan iemand anders over laten.

Veel SO'tjes lijken wel op elkaar ja dat vind ik dus ook. Vind ze echt veel van hun paps weg hebben.
En laat dat nou een beauty zijn!! :D

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:53

Hij ziet er goed uit Caroline! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont anders was ik je komen helpen. Kan je hem niet nog een jaartje in de wei laten? Mijn vriend heeft gister getracht een foto te maken met het zadel op, maar hij kwam te laat want ik ben met 5 minuutjes klaar met longeren :+ . Dus een foto gewoon zo.
Let niet op mijn haar, het waaide ontzettend ;)
Afbeelding

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:29

Alweer zo'n beauty! :D

Mijn tijdelijke bijrijpaard is zojuist verkocht...ik ben bang dat mijn SO'tje er binnenkort maar aan moet geloven :Y) :+

Wie klimt er in de lente nog meer op? *\o/*

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:10

wittedirk schreef:
Alweer zo'n beauty! :D

Mijn tijdelijke bijrijpaard is zojuist verkocht...ik ben bang dat mijn SO'tje er binnenkort maar aan moet geloven :Y) :+

Wie klimt er in de lente nog meer op? *\o/*

Ik wil eind maart of begin april voor het eerst erop gaan, alleen als het weer goed is. Ik heb geen zin om in de regen te tutten. :+

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:06

Paardjes123, nog een jaar wachten is denk ik geen optie. Meneer heeft nu al teveel praatjes. En begint in te zien dat hij sterk aan het worden is. Ben bang dat dan helemaal niets meer te beginnen is. Hij verveeld zich duidelijk en wil aan het werk. Dus ik breng hem met een paar maanden gewoon lekker weg. :j beter voor iedereen ;).

Jou paard is ook al echt paard he?! Ziet er goed uit! En stoer dat ook jij zelf op je paardje klimt!!

Wel jammer ja dat je dan niet in de buurt woont of ik niet bij jou in de buurt ;).. Is nog niet makkelijk iemand vinden. Helemaal niet in Zuid Limburg valt me op. Als ik nog in Utrecht had gewoon had ik wel wat mensen geweten die dat graag hadden willen doen maar helaas. Maar komt helemaal goed.

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 11:00

@ wittedirk: kan ook niet anders he met zo'n knappe moeder hihihi

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:48

Hoihoi! Jaaaaa...hopelijk heb je binnenkort nog een paar mooie foto's en/of filmpjes van die knappe merrie van jou! :D

Ben echt benieuwd naar Vienna, kheb maar een paar fotootjes maar beter iets dan niets :o

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:45

Paardejs123: hoe is het gegaan met het PROK reslutaat/uitslag?

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:00

wittedirk schreef:
Paardejs123: hoe is het gegaan met het PROK reslutaat/uitslag?

Gelukkig alles goed! Trailer was drama, erin ging wel maar eruit wilde ze niet en ondanks dat ik heel erg rustig reed drijfnat van het zweet :')

Mnonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:26

Hallo!

Heb eindelijk weer eens foto's gemaakt. Heb net een nieuwe camera dus moet nog ff
uitvogelen hoe ie werkt enzo :o Dus sommige zijn niet helemaal scherp...

Hier dus een paar fototjes van mijn SOtje, ze is nu rond de 1.60 denk ik en ik hoop dat ze nog
wat gaat groeien. Heb nog niet bijzonder veel met er gedaan, paar keer aan de longe gehad en
een beetje poetsen :) . Moet zeggen dat alle SOtjes wel erg op elkaar lijken :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wittedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:41

Mooi getekend dier hoor met 4 wb en een blesje!

Ze is ronder in de rib en beknopter/compacter dan mijn paard maar wel duidelijk familie van elkaar!! :D

@ paardjes123: dan heb je alvast iets om te oefenen: trailer rijden! Was de uitslag goed?

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 15:16

wittedirk schreef:
Hoihoi! Jaaaaa...hopelijk heb je binnenkort nog een paar mooie foto's en/of filmpjes van die knappe merrie van jou! :D

Ben echt benieuwd naar Vienna, kheb maar een paar fotootjes maar beter iets dan niets :o

ga het zsm naar je mailen hoor :D, zit momenteel midden in mijn tentamens en aangezien ik zoveeelll foto's heb gaat daar dus wel even wat tijd inzitten hahaha

ps de wissels zijn nu bevestigd, is ontzettend snel gegaan... ben beretrots :D

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:46

wittedirk schreef:

Ze is ronder in de rib en beknopter/compacter dan mijn paard maar wel duidelijk familie van elkaar!! :D

@ paardjes123: dan heb je alvast iets om te oefenen: trailer rijden! Was de uitslag goed?

Ja inderdaad :D , maar wil er even niet te veel laten stressen, ze is weer aan het groeien, verharen en hengstig. Flink afgevallen ondanks dat ze onwijs veel ruwvoer krijgt. Longeren maar weer verlopig laten, pak het over een maand of 2 weer op. Dan is het ook weer beter weer
Foto´s waren goed volgens da allemaal 1tjes en 2 tjes op de semsambeentjes.
Andere So al gekeurd?

Mnonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:11

wittedirk schreef:

Ja die van jullie zijn al echt behoorlijk paard, die van mij is nog meer baby maar denk ook niet dat het een grote gaat worden :)