Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 18:00

Dankje!! Ja kreeg echt een lente gevoel vorige week. Is nu helaas ver te zoeken :+ vreselijk dit druilerige weer!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 18:28

Knappe Fly , jullie gaan lekker Essie.
Hudson gaat ook goed op jet moment , ik heb 30 april een wedstrijd gepland :)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:06

Poeh nou van mij mag dit weer nu ook wel eens over zijn... gewoon lekker lente weer a.u.b. :') ipv constant zeiknat regenen en uit me jas waaien.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 20:55

Zo echt he, vorige week was het zo lekker :=

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:44

Rotweer! Jaaa Remke ik ben gisteren naar equitana geweest! Wat een drukte zeg :wow: werd er op den duur een beetje chago van haha! Maar heb mooie spulletjes kunnen scoren :):)

Laarzen, touwtje met gouden gesp (voor bij m'n leren halster), springschoenen en een super mooi (veel te duur) eskadron dekje met Swarovski steentjes <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 21:57

Mooie aankopen jeska! Die laarzen zijn wel gaaf :D en het dekje natuurlijk! (Als eskadron junkie)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 02:44

Heel mooi Jeska .. je laarzen zijn gaaf +:)+

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 08:27

Jaaa toffe spullen jeska :) altijd leuk hea daar word er alleen hebberig van :p

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:07

Leuk Jeska!
Ik had er graag heen gegaan maar is toch net ff te lang rijden :P

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:34

Haha ik hoef niet ergens heen te gaan om hebberig te worden :') lukt me via telefoon of pc ook primaaaa

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 00:53

Ik zat even foto's te vergelijken van vorig jaar en nu..
zo mooi om te zien hoe ze veranderen als ze nog zo jong zijn :) Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 08:54

Wow vooral de hals moniek ! Knap vooruit gegaan :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:16

Mooie spullen en foto's weer!

Leuke vooruitgang Moniek! Is idd fijn zo'n evolutie! :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 13:48

Ja wat een mooie hals krijgt hij hè , viel mij ook nog meer op zo door die foto :D
Hij doet het ook erg fijn zon fijn dier is het, graag voor je werken en altijd blij ;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 19:41

Leuk om te zien Moniek! Veranderen inderdaad nog enorm!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:02

Hij krijgt inderdaad een mooie hals moniek! Ik vind dat ook altijd zo leuk om te zien hoe ze veranderen.

Fancy is ook altijd blij haha.. alleen momenteel een beetje te blij! Meer krackjes de lente in hun bol? Gister is ze flink aan de kletter gegaan met me bijrijdster en vandaag werd ze blijkbaar bijna opgegeten door de grassprietjes net buiten het terrein. :') ging met een noodgang het terrein af.

Wilde der vandaag even kennis laten maken met het paard van een vriendin van me die ook mee gaat naar de andere stal. Was geen groot succes... De omgeving was te spannend! Ze blokkeerde dan ook alle pogingen om contact te maken van het andere paard. Er was me al verteld dat ze een dominante merrie zou zijn..

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:08

Yes yes ik heb een zadel gevonden :D :D *\o/* het is dus de frank baines omni geworden!

Haha Sharkj! Gelukkig geen slechte afloop gehad dan?! [***] is momenteel rustig aan het werk, geen hevige toestanden :D daarnet wou hij ook effe snuffelen aan een merrie en kreeg toch het deksel op zn neus :') de zieligaard!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:19

Yeahh! Weer lekker rijden met je nieuwe zadel!

Nee alles is gelukkig goed afgelopen :') maar me bijrijdster vond het niet zo grappig. Wat ik kan beamen , want als dat monster van mij afgaat dan gaat ze ook gelijk echt goed af. Hopen dat het even een momentje was en dat dit niet weer terug gaat keren.

Denk dat fancy gewoon te veel bezig was met de omgeving en metrust gelaten wilde worden. Van de zomer stond ze gewoon neus aan neus te eten met de buurman op het land. Ken haar helemaal niet als een echte zeik merrie richting andere paarden. Maar je merkt wel dat ze duidelijk is in wanneer ze wel en niet contact wil. We hopen dat we ze uiteindelijk straks samen buiten kunnen zetten, dan kunnen ze namelijk 2x zo lang haha.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:26

Nee kan ik mij voorstellen! Vind ik ook altijd heel eng als je geen controle meer hebt :=

Ik heb echt geen idee hoe [***] zou reageren met een ander paard op de wei.. hij is altijd redelijk hevig op zichzelf dus wat moet dan dan per 2 zijn? :') hij kan ook nergens afblijven :+ vrees dat niet alle paarden het leuk vinden om steeds lastig gevallen te worden :')
Van mijn vorig paard dacht ik dat je hem nooit samen zou kunnen zetten, als je voorbij de wei kwam met een ander paard begon hij te steigeren en te brullen.. heb hem 1,5 jaar geleden verkocht en sindsdien hij staat elke dag buiten met een merrietje, ik snap er niks van maar ben wel blij voor hem :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:35

Haha mijn pony kon echt met alles samen wat dat betreft. Was een ruintje maar kon wel echt gillen als een merrie als die voor het eerst ik aanraking kwam met een nieuw paard :') maar als dat voorbij was dan ging het goed.

Fancy heb ik nooit echt samen met een ander paard gehad. Altijd een hek of draadje ertussen maar daarmee nooit gekkigheid. dus de tijd moet gaan leren of ze daadwerkelijk een dominante tante is of dat de situatie vandaag gewoon niet ideaal was en ze zich een beetje afsloot.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:41

Ben benieuwd Sharkj, heb nooit echt goed merrie gedrag kunnen volgen :') ik hoop dat het lukt!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 20:48

Ik ook niet haha... merries blijven raadsels af en toe :') soms denk ik wel eens bij mezelf.... Waarom kocht ik ook al weer een merrie?!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 02:28

De mijne is ook wel een pittige tante.. is sinds de zomer ook de alpha merrie van de kudde.. Hier lopen ze momenteel in een kudde van 6 of 7.. in de zomer lopen ze soms met 15 of zo in 1 kudde.. gaat hier altijd goed.. Ja ze jagen elkaar af en toe weg, maar er is alle ruimte om te vluchten.. hebben nu met zijn 6en ongeveer 2 hectare :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 12:36

Kunnen jullie mij iets uitleggen? :+ in de bijlage van het knhs reglement zit zo'n tabel waar je kan zien welke klasse je mag starten. Nu staat er bij sommigen (2x) achter. Betekent dat dat wanneer ik met 2 paarden m2 ben met winst ik b t/m m2 mag starten met een paard dat b niveau(of lager) is?

Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 13:13

Klopt wat je zegt princess. :)