@ Ella; dat klinkt ideaal!
Die van mij is erg panisch van de zweep, daar zijn we echt flink mee aan het oefenen. Weet niet wat ze vroeger met hem uit hebben gespookt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
romygic schreef:Nou Fleur misschien is er nog hoop met jouwe voor sporen, mijn heb ik het eerste half jaar ook echt niet met sporen kunnen rijden omdat als ik iets met mijn been deed hij weg was, met deken uitstappen hoefde ik ook echt niet aan te denken, laat staan met mijn hand achter het zadel komen... Nu heeft hij volgens mij besloten dat hij volwassen wil worden en is dat gelukkig overWel kan hij nog weleens naar de grond kijken, spoor van trekkerbanden ofzo of zandplekje in het gras ofzo.. Mijn Flo was met zadelmak maken ook heel erg ril, dan deed hij heel snel rond tollen en bokken en dan lagen ze er naast en dan was hij gelijk van de leg. Gelukkig heeft hij na 1,5 maand toen besloten dat hij toch rijpaard wilde worden en deed hij niet meer zo raar maar wel nog erg kriebelig het eerste jaar. Raar beest.