Dus stuur je hubbie maar op cursus.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar die staat nog wel gewoon binnen hoor!
uit een Gribaldi merrie. We kochten de merrie drachtig vandaar...maar ik moet eerlijk zeggen dat het veulen me reuze mee valt! Downhill schreef:Ja Orionneke,
We zitten vol smart te wachten op foto's van jouw Sydney-veulen![]()
Iedereen is stil. Van de week was het lekker weer maar nu is het wat kouder.....
Van de zomer zal het wel NOG stiller zijn want met warm weer hebben weinigen denk ik zin om binnen achter een pc te zitten, schat ik....
Vertel eens wat over je merrie en je "verwachtingen" van je veulen? Waarom heb je Sydney gebruikt voor jouw merrie?
Volgende hengst zou Cardento kunnen zijn.... maar ook meer op basis van zijn nafok wat ik gezien heb, beweging en springen etc. Niet qua exterieur, zover heb ik nog niet gekeken, als ik al nog eens ga dekken dan duurt dat nog zeker tot volgend jaar dus tijd genoeg om te kijken of hij exterieurmatig zou passen.
orionneke schreef:Downhill schreef:Ja Orionneke,
We zitten vol smart te wachten op foto's van jouw Sydney-veulen![]()
Iedereen is stil. Van de week was het lekker weer maar nu is het wat kouder.....
Van de zomer zal het wel NOG stiller zijn want met warm weer hebben weinigen denk ik zin om binnen achter een pc te zitten, schat ik....
Vertel eens wat over je merrie en je "verwachtingen" van je veulen? Waarom heb je Sydney gebruikt voor jouw merrie?
Nou dan kan je nog wel even wachten hahahaha. 13 mei is ze uitgeteld dus mocht het een weekje vroeger komen, dan duurt dat nog een tijd!!
Ik heb Sydney gebruikt omdat hij allround is. Ik ben zelf in to dressuurrijden maar heb een springmerrie, om de springlijn niet te verkloten heb ik Sydney gepakt. Ook omdat hij beweging, lang gelijnde en mooie halzen/hoofden geeft.
Voornaamste reden dus het allround/beweging met springgenen.... Daarbij heb ik er gewoon een goedgevoel bij en spreekt de hengst me aan.
Wbt verwachtingen vh veulen, ik weet er niks van. Ik hoop dat het een blauwschimmel wordt en mooie/goede beweging en dat sydney de strakke rug/lenden vd merrie verbeterd. Daarbij dat het een prachtkoppie heeft net als zijn/haar papa en mama!!!
Verder ben ik maar een mega amateurfokker dusse...........mocht je nog ooit adviezen hebbenVolgende hengst zou Cardento kunnen zijn.... maar ook meer op basis van zijn nafok wat ik gezien heb, beweging en springen etc. Niet qua exterieur, zover heb ik nog niet gekeken, als ik al nog eens ga dekken dan duurt dat nog zeker tot volgend jaar dus tijd genoeg om te kijken of hij exterieurmatig zou passen.
Voor ons is dit het eerste rondje!!!
messica schreef:Nou lekker kortzichtig van die dierenarts zeg!! Lekker alles over 1 kam scheren..hoort niet vind ik!! Je kunt beter de eigenaar vragen hoe het paard in de omgang is op zo'n moment lijkt me..maar ja wie ben ik..
Altijd welkom dat soort presentjes
(zowel bij mams en paps, hoewel goodtimes niet echt een braverd is af en toe
)