Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:53

Ben ik het mee eens vibabu! Ik dacht eerst ook een zadel te willen met diepe zit en heel veel wrong om wat meer steun te hebben. Maar dat waren echt de zadels waar ik voor geen meter op zat :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:03

Gister weer lekker gereden met adje ;) gaat gelukkig weer fijner hij word steeds iets soepeller en wat is het toch heerlijk weer om gewoon in de buitenebak te rijden in het gewone daglicht :)

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:25

Ja he.. ik geniet ook volop van het mooie weer! Zondag allebei de paarden in het zonnetje gereden.. heerlijk! Heb een drukke week vol trainingen voor de boeg.. vanavond les, donderdag les, vrijdagochtend de eerste privéles.. en dan zondagochtend op wedstrijd.. flink drukke sportweek dus haha.. hopelijk werpt het zijn vruchten af..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:47

phoee zo dan dat is idd druk druk heb je belangrijke wedstrijd ?

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 20:39

Ik dacht altijd dat ik geen diepe zit kon hebben.. Nu testen we een zadel met zeer diepe zit :+
Nuja volgende week iig.. Zit thuis met zware keelontsteking :(

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 20:41

Bleeegh beterschap!! hopen dat je wat vind wat lekke zit en ligt.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 22:43

Oh jee keelontsteking! Dat is vervelend! Beterschap!

Nee hoor remke, niet echt een belangrijke wedstrijd.. maar in mei beginnen de selecties waar ik mee wil doen. Maar nu komt alles uit de les totaal niet uit de verf op wedstrijd.. heel zonde.. rij op wedstrijd steeds rond de 180 punten, terwijl er in de les echt grote stappen gemaakt worden. Willen we mee kunnen komen in mei juni en juli dan is het nu de tijd om aan te poten. En niet pas eind april ;) dus nu vrijdag even priveles. En wellicht gaat mijn instructeur mee naar wedstrijd om daar eens mee te kijken en aan te sturen. Dat zou me erg helpen denk ik.. ik vergeet daar vaak te rijden, ben te relaxt bezig en lift en stuur maar wat rond. Terwijl ik mijn paard wel echt moet begrenzen en bij elkaar moet rijden. Dusss hoop werk aan de winkel :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 08:47

Aah okee;) haha wel knap dat je op wedstrijd zo relaxt bent :P ik ben altijd gestresd. Maar jaa snap wel dat je dan nu alvast begint met de puntjes op de i en heel fijn alsnje instructeur een x mee wil naar wedstrijd :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:43

Qleke , beterschap .. erg vervelend zon keelontsteking .
Keshia..ik herken het wel dat relaxt zijn op wedstrijd , al is het met Hudson wel een stuk beter geworden , ik rij veel meer ook omdat ik weet in de draf zeker wat ik wil en moet voelen ;) maar bijn mijn vorige hoorde ik regelmatig vanaf de kant " zou je niet eens wat gaan doen ;) "

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:07

Dankje voor de beterschapswensen! Ben al beter dus het heeft geholpen :D

Ja wedstrijd rijden zoals je thuis rijdt.. Echt niet simpel he! Vorige zomer is het mij gelukt, maar heeft een paar jaar geduurd := en idd vroeg genoeg beginnen en routine in krijgen is echt belangrijk!!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 07:26

Wie van jullie gaat nog naar equitana ??

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:58

Ik ga eigenlijk nooit dat soort dingen. Weinig tijd voor en vaak niemand die even gezellig mee gaat haha.

Het besef dat ik over 2 weken al op een andere stal sta begint ineens te komen :') vandaag nog ff langs gewandeld met me ouders , ze zijn nog flink aan het bouwen!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:02

Hier mijn aankopen van de beurs :D

Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:06

Leuk kleurtje remke!

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:49

Ga je op de nieuwe Smit staan Sharkj? Wij hebben er ook wel even over gedacht om daar met Baila te gaan staan, maar vooral dat uurtje per dag weidegang hield ons tegen := ze gaan de binnenbak helaas niet verhuren, bad luck want het is heel dichtbij haha.

Met Baila gaat 't goed. Ik had gehoopt dat ik tegen deze tijd zelf wel weer volop aan het rijden was, maar sinds december ben ik blind en kan ik dus helemaal niks meer. Komt op lange termijn hopelijk weer goed maar het is aardig poedersuiker.
Maar Bai doet het dus super, ze gaat echt vooruit zegt haar amazone en voor zover ik kan voelen komt haar bespiering ook weer aardig terug.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:59

Ja klopt joysie, ik ga terug naar me oude plekje. 2x rollen en ik ben er , had ook wel gehoopt op iets langer weidegang maar ze kan ook nog in de paddock en stapmolen. En ga met een vriendin dus we regelen onderling ook nog wel wat zodat ze er meer uitkomen. Het word verder wel echt heel erg mooi.

Mooi dat baila het goed doet onder de huidige ruiter. Hopen dat je snel zelf weer lekker aan de slag kan met je paardje!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 08:33

Oeh uurtje per dag maar echt buiten ja ? dat is wel echt weinig zeg.. Scheelt wel dat ze dan wel in stapmolen kan maar dan nog 1 uurtje van een dag.. of mag ze wel verder de dag in de paddock staan ?

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:10

Hier in de buurt is het sowieso heel erg lastig om een stal te vinden die überhaupt goed weidegang bied :') dus ja ik ben al blij met een uur dat voor me gedaan word smorgens. Daarnaast staat ze ook nog in paddock en molen service en kom ik zelf ook nog rijden/wandelen/losgooien.

Het is niet ideaal maar het is meer als dat je hier in de buurt vind(met enigszins faciliteiten). Moet dan ook wel zeggen dat fancy het na een uur ook zat word en gaat vervelen :') dan wil ze weer wat anders doen.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:08

Aah okee jaa bij ons in buurt is juist veel land :p maar jaa beweging genoeg dus voor fancy :) hopen dat jullie het naar je krijgt

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:29

Ja dat is heel fijn hier (not) de meeste stallen die daadwerkelijk echt "genoeg" land hebben,hebben ook faciliteiten om te janken :') dus ik maak dan maar de keuze om zelf langer dan gemiddeld met me paard bezig te zijn haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 16:37

Dat is bij aan jullie kant idd heel vervelend Shark ik heb een kennis die in Delft woont dacht ik en haar paard staat in Schipluiden .. daar op staal is het allemaal wel voor mekaar , maar zei vertelde ook al idd dat de weidegang op de meeste stallen in de buurt om te huilen is.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 16:58

Ik woon niet zo gek ver bij delft vandaan maar hier is het weer vrij boers. Maar ook hier weinig weidegang te vinden in de buurt. 2 van mij staan gelukkig thuis en kunnen heel de dag buiten en mijn paard staat bij mijn instructrice die in de winter heel de dag in de paddock staat en in de zomer halve dagen wei en de rest in de paddock :j
Verder hebben we gewoon goede rijbak en een kleine binnenbak, maar beter een kleine dan helemaal niks met dit weer :)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 17:02

Lastig met de beperkte ruimte. Hoop dat jullie het naar jullie zin krijgen op de nieuwe stalling!

Flytje doet t rustig aan, even geen wedstrijden op de planning. Afgelopen week heeft mams wel wat mooie foto's gemaakt :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 17:37

Schipluiden is voor mij op me fietsie een beetje te ver :') het is echt puur die regio delft/delfgauw hier die zo'n drama is. Het is hier ook allemaal verschrikkelijk duur ook nog. Als je een stukje verder door gaat heb je zat stallen met veel land en faciliteiten voor een leuke prijs. Maar dan zie ik me paard niet meer omdat het te ver reizen is :')

Gelukkig heb ik zelf nog wel tijd zat om lekker met haar bezig te zijn , dat vind ze toch leuker als alleen in een paddock staan.

Hihi Essie... als fly eerders niet meer in ze stalletje staat , dan heb ik hem ontvoert :P

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 17:55

Essie wat heb jij een heerlijke omgeving om in te rijden trouwems zeg ! Ziet bijna sprookjes achtig uit zo met die belichting ;) en tjaa fly is en blijft een lekker dier !