Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaat gelukkig weer fijner hij word steeds iets soepeller en wat is het toch heerlijk weer om gewoon in de buitenebak te rijden in het gewone daglicht
dus nu vrijdag even priveles. En wellicht gaat mijn instructeur mee naar wedstrijd om daar eens mee te kijken en aan te sturen. Dat zou me erg helpen denk ik.. ik vergeet daar vaak te rijden, ben te relaxt bezig en lift en stuur maar wat rond. Terwijl ik mijn paard wel echt moet begrenzen en bij elkaar moet rijden. Dusss hoop werk aan de winkel
ik ben altijd gestresd. Maar jaa snap wel dat je dan nu alvast begint met de puntjes op de i en heel fijn alsnje instructeur een x mee wil naar wedstrijd
maar bijn mijn vorige hoorde ik regelmatig vanaf de kant " zou je niet eens wat gaan doen
"
vandaag nog ff langs gewandeld met me ouders , ze zijn nog flink aan het bouwen! 
ze gaan de binnenbak helaas niet verhuren, bad luck want het is heel dichtbij haha.
dus ja ik ben al blij met een uur dat voor me gedaan word smorgens. Daarnaast staat ze ook nog in paddock en molen service en kom ik zelf ook nog rijden/wandelen/losgooien.
dan wil ze weer wat anders doen.
hopen dat jullie het naar je krijgt
dus ik maak dan maar de keuze om zelf langer dan gemiddeld met me paard bezig te zijn haha. 
het is echt puur die regio delft/delfgauw hier die zo'n drama is. Het is hier ook allemaal verschrikkelijk duur ook nog. Als je een stukje verder door gaat heb je zat stallen met veel land en faciliteiten voor een leuke prijs. Maar dan zie ik me paard niet meer omdat het te ver reizen is
en tjaa fly is en blijft een lekker dier !