Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Bedankt nog iedereen! Nog steeds heeeeel erg blij met mijn veulen, hij weet de knopjes goed te vinden en heeft al hele dikke billen.![]()
[ [url=m/75oNpR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UwOVTb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v8mli4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vZzp9X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Jazz merrie is gedekt met Guardian S, dus hopelijk volgend jaar weer een heel fijn veulen. Ze mag over een paar weekjes weer terug aan het werk, dan gaan we voor het sport (en dus Elite) predikaat!
Wat een mooie Jazz LisaxSilvano!! Heel aansprekend dier. Wat zit er achter?
ThoranLOVE, dat kan je niet zeggen... Je kan 10 Jazz x Sandro Hit paarden hebben en alle 10 totaal verschillend. Papier kan je ook niet op rijden. Soms willen bepaalde combinaties wel goed zijn (voorbeeld is bijvoorbeeld Lord Leatherdale x Negro bloed, maar wil niet zeggen dat alle LL x Negro's goede paarden zijn... of dat je op elke Negro merrie LL moet zetten).
Liess__ schreef:LisaxSilvano: gaaf paard! Heeft ergens wel iets weg van die van mijsucces met je debuut in de m2 straks!!
Quir: gaaf veulen! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het volgende veulen word, wil die van mij ook ooit laten dekken.
Bij die van mij beginnen ze ook altijd te gillen, dat is een Jazz x San Remo x Luxtot nu toe een super fijn beestje onder het zadel! In de omgang wat minder haha.
[ [url=m/4hWQC0.jpg]Afbeelding[/url] ] slechte kwaliteit, en ik ben er hard mee bezig om haar op lengte te rijden en wat lager in te stellen.
thoranLOVE schreef:Hallo allemaal! Ik heb geen Jazz maar heb er wel een vraagje over; is een Jazz x Sandro Hit goede combinatie? Ik zag er ergends eentje en vond hem er erg leuk uitzien!