Jeetje moniek! Dat lijkt me heel gaaf ja!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben er nog steeds erg blij mee.
ze heb nog wel een dekentje op omdat het savonds nogal afkoelt.
is van een stalgenootje maar hij ligt wonderbaarlijk als gegoten op [***].. Voor mij wel beetje aanpassen, zit jij ook met lange beugels op dat zadel? Moet precies voor mn gevoel een gaatje te lang zitten.. 
echt heel erg gek!
trek je portomonnee maar baas!
dat is zeker niet fijn! Hopen dat ze snel opknapt!
Kentaur heb ik ook een tijdje over nagedacht , zien eruit als fijne zadels. Maar mijn zadelmaker heeft ze niet.
Toen op mijn vraag is er een synthetisch zadeltje op gekomen van spijkerstof , oerlelijk ding en zat voor geen meter. Dus mocht toen even een tijdje rijden met een merkloos dressuur zadel van het andere paard. Dat ging redelijk. Daarna heb ik van mijn ouders een eigen merkloos dressuurzadeltje gehad , mocht niet te duur zijn want was toch maar voor me verzorgpony.
bleek uiteindelijk ook niet goed te liggen. Daarna mijn Fairfax monoflap dressage aangeschaft.
allemaal veelzijdigheid zadels.. ik heb de eerste keer in een dressuurzadel gezeten, was ook een wintec isabell werth, als ik 15 jaar was.. wat een verademing, al was het de eerste week serieus afzien 
hopelijk knapt ze snel op!
ach ze waren uiteindelijk best braaf. En de passage zit er alvast op na een ontmoeting met een bushokje mét mensen erin
dat is vast paard etend! Wij hadden op de oude stal een bushokje staan als rookhok, dus daar keken de paarden in ieder geval niet meer van op.
fancy dat zelfde met ladders! Een ladder opzich is al spannend... maar als er iemand op staat. Dat kan dus echt niet! (Een hoogwerker of stellage is dan weer geen probleem)
en daarna Hudson gelongeerd met als doel daarna hem langs de weg uit te stappen.. wat was hij super braaf zeg , had voor de zekerheid de longeerhulp omgelaten maar die hoeft de volgende keer niet meer om
de eerste stappen zijn gezet om lekker een buitenritje te gaan maken
haha word er weer helemaal happy van !