Mijn Charmeur x Gribaldi x Rex Magna xx is inmiddels twee jaar geworden en pas de laatste weken uitgezet. Ze wordt eindelijk 'paard' Hieronder een filmpje van een week of twee geleden, samen met mama crossen in de weide http://youtu.be/Qyixy5qH_Gg
De Charmeurtjes beginnen als echte "charmeurs" te worden zo te zien. Die van mij is nu twee. Iets nog aan de kleine kant, maar ik denk dat uit eindelijk wel mee valt. Paar dagen geleden eens op de film gezet, voor de liefhebber kan ik deze per pm sturen
JAAAAA we willen hier alles zien. Wij gaan de komende week weer eens foto;s maken van hem. Door de vacantie op het land is meneer lekker gaan groeien dus de hoogte wordt super. In Oktober nog 166 nu al rond de 172
Wat komen er weer een leuke paardjes voor bij, die van mij staat nog steeds in het land, is de bedoeling dat ze oktober thuis komt en dat ze in januari beleerd word
@Figaros die van mij begon dit jaar pas te groeien was met 2 jaar ook 156, hoop nu dat ze 163 is
Alizeetje
Geplaatst: 22-08-14 14:00
paardje2013 schreef:
Hoop dat het nu goed is, Gina is in juli 3 geworden
Dit komt er op: De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Waarschijnlijk staan je instellingen op privé?
Er benieuwd naar jouw paardje
Edit: Heb even gekeken in je topic van haar! Leuk paardje zeg
Galant is nu 1.67m (3 jaar).
Figaros
Geplaatst: 22-08-14 14:04
paardje2013 schreef:
@Figaros die van mij begon dit jaar pas te groeien was met 2 jaar ook 156, hoop nu dat ze 163 is
Maar merries groeien ook langer door toch? Als ik zo naar de benen naar die van mij kijk dan wordt het echt een reus maar lange stelten eronder...
Galant is al mooi aan de maat, ik heb geen idee hoe het zit met groei, ben zelf ook niet erg groot en de moeder van gina is ook maar 160 dus verwachte al geen reus van 180 haha
Figaros
Geplaatst: 22-08-14 14:12
Die van mij is echt een Houdini trouwens, staat iedere dag aan de andere kant van de omheining... Stroom erop, goede hoogte etc. De andere paarden snappen er ook niets van haha.