Mijn intructie had het setje van wish vond ik wel fijn
Mwhee jaa ik mis het crossen wel echt.. deed ik eerder wel met me eigen vandaar :p
Verder kom ik uit eerbeek gelderland dus kweet alleen dat essie bij me in de buurt woont
Elise_K
Geplaatst: 09-03-17 10:51
Fijn dat de crosstraining goed ging! Zo Gaaf is dat! Wij mogen over 3 weken weer
Keshia, geen ervaring met oortjes kopen. Mijn instructrice heeft er wel 1, maar zou niet weten wat voor 1 dat is. Ik woon trouwens in Eindhoven, redelijk in de buurt
Qleke
Geplaatst: 09-03-17 13:15
Woont er iemand bij mij in de buurt? oost vlaanderen in België?
Geloof dat de meeste tegenwoordig wel met oortjes werken? Vind het zelf ook wel prettig , alleen jammer dat je niet zo makkelijk meer kan luistervinken bij andere vind ik toch ook altijd wel interessant.
Ik kom niet uit de regio haha... zit ik Delft zuid-holland
Ik kom uit de buurt van Arnhem.. Oortjes zijn inderdaad erg prettig, vooral voor de instructeur/instructrice, die hoeft dan niet zo te brullen.
Rien vd Schaft lijkt me ook zeer interessant voor een clinic. Johan Hamminga ook. Denk wel dat Rien voor veel mensen hier behoorlijk uit de buurt ligt?
Die van mij is ook een heethoofd hoor. Snel van slag ook. Daarom verbaas ik me er zo over dat ze fijn crosst en helemaal nergens naar kijkt. Had als tip gekregen om een ander bit te proberen. Had nu een enkel gebroken watertrens er in maar werd me aangeraden om een dubbel gebroken er in te doen omdat ze zo tegen mn hand in komt. Vanavond met springen even uitproberen. Met dressuur geen last van omdat ze dan nog vrij "rustig" is en niet heftig reageert. Met springen en cross wel. Ze wil zo graag en het liefst hard.
Dat komt me heel bekend voor dat met dat er tegen inkomen met me vorige paard ook puur door der enthausiasme Khad een knevel dubbel gebroken maar zelf dat hielp niet terwijl dat behoorlijk stil ligt
En mocht dat niet werken dan misschien een ongebroken bitje? Dat ligt het meest stil..
Mijne kijkt ook eigenlijk nergens naar zolang het terrein maar lijkt op de dressuur bak als ik een gekke hindernis in de bak zet is er niets aan de hand. Staat diezelfde hindernis 2 meter buiten de bak en rij ik de bak uit.. echt een no go! Haha..
Indoor cross zou voor mijn paard prima zijn dus haha.
Geen idee waar Johan en Riem zitten, dus ook geen idee of het ver is.. een uur rijden vind ik geen enkel probleem
Ik woon in Noord Holland Mijn instructie heeft ook een wish heel fijn kun je ook goed terug praten .
Hudson heeft al 3 dagen op rij zn deken uit ( bucas met eigenlijk een sluiting die hij niet open zou moeten kunnen krijgen ) ging hij er ook nog bovenop rollen en op staan met zn hoofd er in enz hahahaha maf dier .
Ik kreeg ook de tip om tegen het hoofdschudden een ongebroken bitje te proberen maar dat was geen succes! Vanavond maar weer m'n gewone dubbelgebroken watertrens erin!
Johan is wel echt mega duur.. 6 mei ga ik bij m rijden een half uur privé, bij ons op stal
Wel heel gaaf Jeska , zou ook wel bij Johan een keer willen rijden .. misschien wel een leuk idee voor de clinic .. er was iemand die zn nummer heeft toch , misschien even contacten
Maar dat zou toch kunnen Jeska, zouden we in kaart moeten brengen wie wat en waar ...
Hahaha Qleke.. ik heb hem ( noodgedwongen omdat hij nu zeiknat is ) een dunnere opgedaan
Qleke
Geplaatst: 09-03-17 22:26
Bij ons op stal was er ook een paard die zelf zn deken uit deed als hij het te warm had geweldig is dat!! De mijne staat nog te braden momenteel.. Ik vind het soms moeilijk om te weten of hij geen kou zal hebben met een dekentje minder..
Net bij de kine geweest, ze heeft effe dry needling gedaan, haha pijn
Zo wij hebben ons rondje ook weer gemaakt vanavond.. flink gewerkt aan de galop, dat vindt ze heel moeilijk dus ze was zeiknat! Zat zelfs schuim onder de fronten haha.. Die van mij is een ontzettende koukleum. Als ik die een deken minder op doe valt ze gelijk terug in gewicht. Die staat nu nog met 550 gram op haha.. en ze is niet geschoren.. maar ze zweet niet en toont ook niet warm
Oh wow dat is echt veel.. mijn oudere paard toont het ook niet snel als hij het te warm heeft en zweet ook zelden. Maar toch staat die nu onder 150. Fly onder 200.. zwartje krijgt vanmiddag 100gr op. Paarden kunnen beter tegen de kou dan warmte..
Hudson heeft nu ook 100 gr op, zweet wel snel onder zn deken als hij het warm heeft.
Gisteren super fijn gelest. Wauw wat wordt hij gaaf, we zijn nu bezig hem van de grond te laten draven , eerst alleen gewerkt aan het verruimen en nu moet ik dat gaan opvangen en hem die energie proberen te laten gebruiken om hem van de grond te krijgen... wel moeilijk hoor en een beetje verwarrend omdat je dat natuurlijk terug krijgt in je handen , maar wauw hij gaat het echt doen . Ook nog aan de wissels gewerkt, zelfs een wissel of 3 / 4 naar rechts gekregen van hem, wel eerst achter om en daarna voor maar dat is niet erg ben echt heel trots op hem