Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:59

Ik heb me alsnog ergens anders in kunnen schrijven en morgen dus wedstrijd!
Nu vandaag nog maar even snel op de oefeningen trainen, want dat hebben we al lang niet meer gedaan :=

Vervelend dat jullie niet hebben kunnen rijden! Wij hebben een eb en vloed bodem (als ik het goed heb)
en nu het water eruit is blijft de bak gewoon goed om te rijden. Super luxe :D

Succes morgen EL4a! *\o/*

EL4a1990

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:27

zo ik ben weer thuis,

ik heb vrijdag en gisteren op de wei wat gestapt/gedraafd en vandaag was hij dus ook erg heet. Maar dat is een keer niet zo erg omdat hij altijd sloom is.
Nu mocht ik niet klagen over hoe het ging na dat we zo weinig getraint hadden dus ben ook erg blij met mijn 2e en 1ste plek!
eerste proef wel erg laag gejureerd ik was 2e met 178 en de 2e proef ging veel beter was ik 1ste met 187 :D

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:24

Netjes hoor! gefeliciteerd nog :)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:04

Netjes el4a!

Ik lig er even uit met het rijden..
Vorige week vrijdag vn Flo afgestuiterd en mn bovenarm gebroken, en zaterdag erna meteen geopereerd me 2 pennen erin :( Potverdorie!
OOk zit ie niet lekker in zn vel, gevoelg op de rug.. dinsdag naar Vinkega voor n check upje!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:03

Balen zeg Romanoff!! gebroken arm is echt pech hebben.. veel beterschap!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:40

He balen zeg Romanoff!! hopen dat je snel opknapt..

Mijn flo gaat de laatste week echt lekker, hopen dat ik dit op wedstrijd vast kan houden

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:14

Wat een rust hier zeg! haha. Zijn er nog veel Flo's die mee gaan doen aan de macrider cup? Mijne heeft lekker een poosje vakantie gehad van concours kan hij er straks weer lekker tegenaan. Fleur weet niet of je nog vaak hier op het forum kijkt maar hoe is het met je paard??

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:30

mijne gaat mee naar macrider :D
17 maart in Riel

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:30

Ik morgen sinds lang ook nog eens op wedstrijd, wel een oefenwedstrijd, maar binnen twee weken is het weer voor echt :D
Moet twee proefjes starten, eerste om 11u10 en tweede om 13u40 wat doen jullie in de tussentijd?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:37

jeetje daar zit wel veel tijd tussen, normaal zit er maar een kwartiertje tussen, dan stap ik lekker met een lange teugel en als degene voor mij weer de ring in gaat pak ik hem nog even op.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 23:33

Ik doe morgen mee aan de mac rider cup! ben heel benieuwd.. moet wel haasten want heb stage tot 5 en moet om 7 uur al rijden :p..
Vandaag wedstrijd gehad, ging echt wel weer lekker.. Maar helaas 178 punten, was het met sommige onderdelen niet mee eens, maja dat is dressuur :d..

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:04

Heb haar terug op de trailer gezet met een hooinet en dat ging goed :D Ze was erna ook nog lekker fit, gelukkig maar. Proefjes gingen erg goed, heb de E5 en de E7 gereden, is niveau 0 en komt overeen met een simpele B proef, alleen dan op de letter rijden. 1ste proef 67.71% (4de plek) en 2de proef 61.05% (5de plek), daar waar ik dacht dat ik ze niet ging rondkrijgen, deed ze het eigenlijk super! Wel kijkerig en wat opstart probleempjes, maar ze deed het toch maar :D Ook als commentaar gekregen dat het een erg leuk en goed paard is, altijd fijn om horen natuurlijk :D

Xsander succes vanavond :D 178? pfieuw en het er niet mee eens? Dan ging ik toch echt naar de jury..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 10:28

Leuk Titsia, gefelicitieerd met je resultaten, er zit wel veel tijd tussen zeg!
dat heb ik nog nooit hier mee gemaakt.

Ik ben net terug van vakantie. Dus mijn paardje heeft nu inclusief de sneeuw hier alweer 3 weken vakantie gehad :P deze week maar eens rustig op pakken want het is heerlijk paardrij weer nu!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 20:32

mooi dat het goed ging titsia!

Bij mij gaat het rijden echt zo veel beter dan een paar weken geleden! sinds vorige week krijgt hij ineens wat respect voor mijn sporen en kan nu gewoon lekker vlot rijden :) hopen dat we dat in de ring ook voor elkaar krijgen zodat ik zonder zweep kan (en dus in het voorjaar naar de M)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 11:55

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 15:20

Haha! Je ziet haar daarna oo echt zo van; Oh dat is stom van me!
wat doet ze lelijk tegen die honden :P

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 15:21

Ze vind die honden geweldig :D die kleine zit haar altijd uit te dagen en zij vindt het heerlijk om daar achter te lopen :Y) gisteren maakte ze super veel spinnings :+ misschien moet ik denken aan carriereswitch naar het western ofzo, heb ik wel de hond nodig die toertjes rond haar maakt :D

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:34

Ben er niet zo vaak maar lees nu wel je berichtje romygic,
ben al weer 2x l2 gestart. viel tegen, ze is er tog nog niet helemaal klaar voor. had 2x 174 en maandje daarna had ik 178 en 173, opzich was dat best netjes! was wel tevreden. verder nog nieuws? gaat alles goed daar? geen last van rhino op stal enzo niemand ze paardje nog besmet?
Gr, Fleur

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:09

Hier beginnen de wedstrijden deze zondag, vind het best spannend, instructeur vind dat ik na het winterseizoen (stopt einde april) maar eindelijk moet overgaan naar het L1, maar dan moet ik nu natuurlijk ook al die punten bij elkaar sprokkelen :Y) nog 10 winstpunten te gaan...

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:03

Hier ligt het voorlopig nog 4 weken stil allemaal. Ben blij dat ik nog geen wedstrijden had ingeschreven :)
Hoop dat die Rinho snel weer opgelost is.

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:21

Hier ligt ook alles stil. Hoop dat we snel weer wedstrijden kunnen starten! gaat het goed met jullie paardjes

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:10

Hoi Fleur, hier ligt ook alles stil. Heb je nog de macrider cup opgegeven? Hoe is het met je paard verder? Spring je ook nog met haar? Las net op internet dat maandag de incubatietijd voor de rhino afgelopen is dus wie weet kunnen dan de wedstrijden weer door gaan als er geen nieuwe uitbraken bij komen.

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 23:12

:wave:

Ik meld me ook maar weer eens een keer. Hier al een tijd geen cc meer gehad. Zou afgelopen weekend eindelijk weer cc hebben maar die werd natuurlijk afgelast. Hopelijk eind maart dan wel weer starten en dan ook voor het eerst L1. Hopelijk gaat dat net zo goed als de B waarin we bijna elke wedstrijd hebben gewonnen. Ondertussen ook al een paar keer potentiele klanten voor haar gehad, gelukkig voor mij is het niet wat geworden :+. ik vermaak me nog wel met haar :D.

Lees dat het allemaal goed gaat met ieders flo. En een gebroken arm van iemand, dat is echt wel heel erg balen zeg.

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:17

romygic schreef:
Hoi Fleur, hier ligt ook alles stil. Heb je nog de macrider cup opgegeven? Hoe is het met je paard verder? Spring je ook nog met haar? Las net op internet dat maandag de incubatietijd voor de rhino afgelopen is dus wie weet kunnen dan de wedstrijden weer door gaan als er geen nieuwe uitbraken bij komen.

ik heb toevallig gister eergister en de dag daarvoor effe lekker gesprongen! was echt weer ff lekker en ze kan het ook echt goed. Ik heb me niet meer opgegenvor d macrider cup want ben te jong. Het gaat heel goed met cathy zeit goed in haar vel dus binnekort maar weer is starten! verder alles goed met alle paardjes ik zal binnekort ff een paar foto's erop zetten!

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:53

wat een stilte!