Zou zeker leuk zijn Fleur maar dan kunnen we beter een keer afspreken als er ergens meerdere dagen concours is ofzo das misschien leuker Tijdens de almelose ruiterdagen ofzo
Condesa
Geplaatst: 24-01-12 20:55
Poos niks laten horen weer.. Gaat nog steeds goed met jullie allemaal lees ik! toppers Diantha is eindelijk weer beter van de droes! Dus we kunnen weer trainen. Jammer genoeg moeten we nu wel weer helemaal op gaan bouwen..
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk precies meedoen aan de clinic? Lijkt me nl ook wel leuk!
Misschien toch maar een keer een apart [besloten]meeting topic voor openen? dan houden we deze beetje schoon voordat het echt in de huiskamer verdwijnt
Gister ook nog selectie gehad voor de drentse kampioenschappen, helaas had mijn paard last van caspers in de de eerste proef dus helaas niet door naar de drentse Tweede proef liep hij heel fijn en was ik eerste dus dat was wel ff zuur omdat die proef niet meetelde voor de selectie helaas.. Verder nog wedstrijdnieuws??
Bij mij ging het vandaag echt niet lekker op wedstrijd !:(.. Vrijdag les gehad, en we waren goed vooruit gegaan.. en vandaag, ik weet niet wat hij had.. de hele tijd staken.. Echt jammer, niet lekker gereden dus..
Pasjee
Geplaatst: 30-01-12 14:38
Wat betreft de clinic ligt het er bij mij ook aan waar het is. Maar een foto meeting lijkt mij ook een leuk idee!
Balen dat je niet mee mag doen romygic! Zijn er geen andere selecties meer? Jammer van je wedstrijd Xsander, zeker als het in de les dan goed gaat, dan baal je echt
o ja dat is ook zo fleur! Las ook ergens dat ik een macrider cup komt voor jongeren dus wie weet kan je dan als nog mee doen. Alles goed met je paard? Heb je al nieuwe foto's of filmpjes toevallig? Ben wel nieuwsgierig naar het zusje haha
KWIBBELxx
Geplaatst: 05-02-12 17:02
Mijn paardje is ook een nakomeling van Florencio!! Het heeft echt een gouden karakter en loopt super goed
Hoe houd is hij/zij? en rij je er mee dressuur? Foto?
Pasjee
Geplaatst: 09-02-12 12:27
Welkom Kwibbel!
Wat een rust hier in dit topic.. Iemand nog wedstrijd dit weekend? Mijn wedstrijd is helaas afgelast baal ik wel van, was namelijk nog me laatste wedstrijd om te oefenen voor de kampioenschappen, maarja niks aan te doen!
Stiekem zit ik hier te hopen dat mijn wedstrijd wordt afgelast We hebben alleen een buitenbak die nog vol met sneeuw ligt en de binnen bak hier in de buurt is ook ram bevroren. Dus hier even een nood gedwongen winterstop.
Ik heb eigenlijk ook een gedwongen winterstop, ben vandaag na een week weer gewoon opgestap en ben alleen een rondje buiten gaan rijden, en hij was me toch braaf mijn wedstrijd gaat zondag gewoon door en ik ga ook gewoon heeftie in ieder geval weer een keer gelopen haha het is maar L2 dus dat moet wel lukken.