gaat iemand naar Sydney kijken in friesland volgende week?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Downhill schreef:Tienus
De persoonlijke Email die je mij stuurde over "humor" en schoonmoeders!
en nu moet de tuin aangepakt worden! lees bak en stal! erg druk, druk, druk.
Wil alleen graag een beetje een goede camera hebben voor mezelf, leen nu altijd die van mijn tante..
carrembally schreef:me is still alive!![]()
erg druk! we hebben een vrijstaand huis gekochten nu moet de tuin aangepakt worden! lees bak en stal! erg druk, druk, druk.
Alles gaat echter goed. 10 mei wordt mijn Sydney veulen verwacht en mijn merrie is tonnetje rond.
Zooist schreef:Toen ik opstapte voelde ik gelijk die enorme werkwillendheid alweer opborrelen en tijdens wat schakelen hadden we opeens een vast ritme in PASSAGE!!!!
Ik ben doodstil blijven zitten maar heb hem met mijn stem de hemel ingeprezen waardoor ie nog beter zijn best ging doen. Toen gaf ik maar wat extra been om er uit weg te rijden.
Het was wel een meter of 10-12 denk ik.
Hoe ging die beloning met je stem zooist? :
carrembally schreef:me is still alive!![]()
erg druk! we hebben een vrijstaand huis gekochten nu moet de tuin aangepakt worden! lees bak en stal! erg druk, druk, druk.
Alles gaat echter goed. 10 mei wordt mijn Sydney veulen verwacht en mijn merrie is tonnetje rond.
Downhill schreef:Jeetje TIENUS !!!
Wat is CR al groot geworden!!!
carrembally schreef:ik zal mijn onderschrift tzt eens aanpassen. We hebben maar een klein maar gezellig huis gekocht.