Mijn eerste Charmeur (nu 3) is verkocht en nu onder het zadel. Met derde keer onder het zadel liep hij al los door de bak. Heel relaxed en super braaf. Ze bouwen het nu verder uit en hij gaat ook veel naar buiten.
Over een maand of twee ga ik beginnen met zadelmak maken. Er zijn er dit jaar drie te doen en zij is de jongste en dus als laatste aan de beurt. Ik ben reuze benieuwd hoe ze het gaat doen. We gaan haar dit jaar niet dekken. Eerst maar eens doorrijden en dan volgend jaar een mooie man voor haar zoeken.
peetje82
Geplaatst: 08-04-14 12:20
jvdberg schreef:
Peetje: je moet je onderschrift nog aanpassen voor Rubini, PREST predikaat!!
Thora
Geplaatst: 13-04-14 14:35
Mijn Charmeur x ster prok v. Goodtimes wordt volgende maand 3 jaar en heeft inmiddels ook haar prokcertificaat binnen Ze meet ongeveer 1.66 m. Ze gaat nu rustig aan het werk.
Gefeliciteerd Thora, ik ben gisteren weer naar grease wezen kijken. Ze zijn nu 1 week met hem bezig en gisteren voor het eerst in de longeercirkel onder de man stukje stappen/draven. Ik was helemaal gelukkig om te zien hoe zijn zijn lichaam blijft gebruiken!
mychamp
Geplaatst: 13-04-14 18:22
Gefeliciteerd met je aankoop Maud! Mooi paard en fijn dat hij zo goed blijft bewegen onder het zadel.
Gefeliciteerd met het prokcertificaat!! Super fijn!
Onze Gio staat nog lekker te genieten in de wei, in juli wordt hij pas drie dus we laten hem nog lekker zijn gang gaan. Hij is hartstikke blij!
Gefeliciteerd met de prok joh Maud ook gefeliciteerd met de knappert. Gently is de afgelopen 6 weken even 2 cm gegroeid. Meet nu 1.70 Vanaf volgende maand gaat hij een half jaar weer het land op weer lekker even verder spelen.
Leuk paard Thora! Hier mijn ukkie weer bezocht in de opfok hij is nu bijna een jaar en 1.46 en enorm lief en braaf! Volgende week waarschijnlijk het land op.
jvdberg
Geplaatst: 22-04-14 12:49
Jaguar Wildfire 2 weken oud.
Zijn er al nieuwe veulens geboren, het is zo rustig...
Mooi veulen jvdberg. Zal vast een heel fijn sportpaard worden met zo'n afstamming.
En Gently ziet er ook al heel volwassen uit. Ben benieuwd wanneer we de eerste Charmeurtjes in de uitslagen gaan zien.
Wij hebben geprobeerd om Jongleur eens op de film te zettten. Viel nog niet mee, zon scheen natuurlijk de verkeerde kant op (dat heb je he met zon ) Mama vond het heel leuk om alleen maar hard te crossen, maar gelukkig liet hij af en toe een paar mooie passen zien. Wij zijn nog steeds heel erg blij met hem. Echt heel jammer dat het geen merrie is. Dan mocht ze blijven, maar deze moet echt weg .
Na een tijdje niet opgekeken te hebben weer even terug. Wat een knappe Charmeurtjes kom ik hier tegen, wow.
Die van mij is nu 3 jaar maar erg jeugdig dus die blijft de zomer lekker nog in de wei. Voert veel bloed en dan zijn ze vaak wat later met alles. Tenminste dat is mijn ervaring. Na de zomer maar zadelmak maken en een IBOP.