Ik ben sterk aan het overwegen om Dreamboy te gebruiken voor mijn Rhodium x Glendale merrie.
Heeft iemand nog updates

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diortje_vds schreef:volgens mij is autisme in deze voorbehouden aan mannenEsperanza dat klinkt idd allemaal heel bekend, al is Kali niet zo 'autistisch',
Citaat:ontploft ze plots heel hard en best lelijk.
Citaat:Mijn vriend rijdt af en toe ook een Dream Boy van een klant, en hij zegt wel veel te herkennen erin. Hij zegt altijd, hij heeft pijn aan zijn goesting.
Citaat:Ze komt soms te makkelijk weg met haar training denk ik, als ze energiek en meegaand is, ben ik snel tevreden omdat alles vlot en vanzelf gaat, en het gewoon een geweldig gevoel is, en dan zet ik ze al snel terug weg, maar daardoor stuiten we misschien te weinig op de moeilijke momentjes, en dan reageert ze echt als een verwend kind dat haar gameboy moet wegleggen om de afwas te doen.
Liiesjjj schreef:Ja als je de ene dag denkt dat ze het licht hebben gezien, kunnen ze de volgende dag weer omgeslagen zijn. Altijd leuk![]()
Hoe is het trouwens met de balans en het lichaamsgebruik van jullie paarden gesteld? Mascha is hypermobiel. Zelf ben ik weinig bekend met die term, dus ben me erover aan het inlezen. Ben benieuwd of jullie paarden hier ook ‘last’ van hebben.