Leuke foto's! Hoe meer ik ze zo langs elkaar zet hoe minder ze allemaal op elkaar lijken! :-p florencio vererft igg niet een duidelijke kleur of bouw vinden jullie wel?
Dat vind ik bijv bij krack c wel dat zie je vaak meteen...
Heukeltje
Geplaatst: 08-01-12 10:08
romygic schreef:
welkom heukeltje, leuk paard heb je hoor!!! Ziet er goed uit!! Hoe oud is ze? Al op concours gehad of binnenkort al in de planning?
Bedankt!! In april word ze 6. Ze is nog niet op wedstrijd geweest. Ik heb haar nu 2 weken, hiervoor licht bereden en als fokmerrie gebruikt, basis kan ze maar meer niet. We gaan samen eerst maar heel hard oefenen.
Volgens mij ook niet Kaaaren, hebben al vele kleuren voorbij zien komen. Volgens mij zijn ze allemaal niet mega groot of wel? Diega ik rij in drenthe dus kom je op de gelderse niet tegen haha. Wie weet op de nederlandse?? Maar dan moeten we eerst allebei heeel erg goed ons best doen hahahaha. Volgens mij mogen ze in het jaar dat ze 6 worden in januari Z lopen maar weet niet zeker. Ik ga nog lang niet Z in ieder geval dat kan hij echt nog niet aan. Heb alle M2 knopjes er nog niet heel goed op zitten
Kaaaren
Geplaatst: 09-01-12 00:18
Klopt ze zijn allemaal niet reuzen groot Werd hier ook gezegd.. geen hengst voor kleine merries:
Vandaag weer voor het eerst opgezeten na 2 weken ziek zijn. pfff had echt flink te werken. Zo veel energie die ze over had.. ze blijft gewoon braaf hoor maar gaat zo groot lopen. Achter doet ze veel te veel en ze kan het voor niet kwijt. Voelt ze in een keer 180
Ik heb gisteren sinds een maand weer wedstrijd gehad. Het rijden ging een tijdje echt niet goed en sinds 1,5 week wel weer veel lekkerder en dat werd gisteren ook beloond.
ik had een super goed gevoel na mijn proeven en was dan ook 2e met 182 en 1e met 187
@Heukeltje Wat een supermooi paard! Een ding hebben ze wel gemeen met elkaar; ze zijn allemaal super mooi ;D
Mijn eerste 2 wedstrijden gehad, allebei 2 onderling(wel met echte KNHS jury), op de eerste 177 (ging echt heel erg slecht, dus de punten vielen nog mee!) en de 2de; 2de prijs met 189 punten ! En dan reed ik ook nog niet netjes(niet goed door de hoeken ed. ) dus hopelijk volgende x nog meer punten!!
Bedankt voor de leuke reacties op de foto's. Uhmmm ik weet niet wat jullie groot vinden maar die van mij is ongeveer 1.73 m, ik ben zelf 1.68 m dus vind het groot zat. Nog wel veel werk aan de winkel hoor, ze is zo scheef als een hoepel en kantelt heel snel met haar hoofd, dus haar achterhand is nog wat aan de zwakke kant. Ze is voor mij zooooo lief maar zet er geen ruiter op met een harde hand want dat duurt geen 5 minuten voordat ze je eraf heeft. Staat stijl overeind en bokt, maar voor mij is ze geweldig. (tot nu toe). gelukkig maar want door omstandigheden ben ik niet zo'n held meer als vroeger. Heel nuchter met rijden ook, ze zal niet zomaar ergens van schrikken of dingen opzoeken om te pesten. Werklustige merrie
Dus veel bezig met rechtrichten en ga proberen te longeren aan de dubbele longe (maar het longeren kent ze nog niet zo goed), veel overgangetjes en dan moet het wel goed komen. Voor mij dus voorlopig nog geen wedstrijdjes.
Volgens mij heb jij wel de grootste dame tot nu toe dan! Die van mij is ongeveer 165.. zijn uitzonderingen die boven de 170 gaan zoals ik het nu zie Maar werk lustig is ze hier ook. heel ijverig en en doet echt goed haar best. Durf het nog niet te proberen met iemand anders er op haha
Xsander
Geplaatst: 12-01-12 18:39
Die van mij is 1.72 ongeveer, misschien nog wel wat groter.. , precies de goede maat voor mij!!
Had zondag een wedstrijd, rij op moment niet zoveel wedstrijden, had 188 en 192 was 2e en 3e! de 4e M1 voor ons. Is nog heel wat werk aan de winkel, maar komt goed
Mijne is niet zo groot, heb hem nog niet gemeten maar denk dat hij zo´n 1.66 is. Toen ik hem als 3 jarige kocht was hij krap aan 1.60! Dus hij is gelukkig nog aardig gegroeid Mijne is ook zeker werklustig en zeker niet dom haha. Een paar keer een onderdeel doen en hij weet ongeveer hoe het moet Is toch hartstikke goed Xsander gelijk in de prijzen in een nieuwe klasse!!
Seppe
Geplaatst: 12-01-12 19:55
Heukeltje, ik vind dat die van ons op elkaar lijken. Die van mij heeft ook nog wat een zwakke achtergrond door het groeien. Zij is 4,5 jaar en meet 1.74m. Ook geen kleintje dus, maar mijn lengte heeft dat wel nodig.
Florentino is lang puppy geweest maar uiteindelijk nog uitgegroeid naar 1.67. Van mij had ie nog wel iets groter mogen zijn maar hij had natuurlijk ook kleiner kunnen blijven dus ik klaag niet. Zijn moeder is 1.64 trouwens.
Hoop dat mijn florencio-tje dan ook nog bijtrekt. Ze meette laatst 1.57 en word 3 maart 3 jaar. Ik geef haar zoiezo nog een jaar tijd om bij te trekken. Haar moeder heb ik laatst gemeten op 1.69 en als 3 jarige op de keuring was ze 1.66.
Kaaaren
Geplaatst: 15-01-12 18:46
Daar komen nog wel een paar cm bij Sietske!
Ik kom weer even pronken hihi.. Vandaag wedstrijd gehad en 2x een 2e plaats behaald met 199 en 205 punten! *blij*
Ik heb er nu alweer genoeg voor de L2... wilde eigenlijk pas van de zomer overgaan maar miss dat ik toch nu al ga. Van de week maar eens een keer een L2 proefje rijden en kijken hoe het gaat
Gefeliciteerd Kaaaren!! Sietske ik denk ook vast wel dat er nog een paar cm bij komen, weet natuurlijk niet hoe ze gebouwd is?.. Hier ook weer goede wedstrijdresultaten haha was 1ste en 2de met 186 en 185p
sietske83
Geplaatst: 15-01-12 18:52
Ik hoop dat er ook nog een paar cm bijkomen. Ik zal dinsdag wel even proberen om foto's te maken. Het is namelijk al weer een tijd geleden dat jullie haar gezien hebben.
Jullie doen het wel allemaal super op wedstrijden.
gefeliciteerd met de resultaten! ik vroeg me af... zijn er meer die met hun Flo naar de MacRider cup gaan? Mijne gaat 29 april mee (in het L) en dat wordt dan tevens ons debuut als officiele combinatie