Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:28

Samshield! :D

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:37

Fijn gereden jeska? :)

Vandaag even voor t rijden een foto gemaakt van fly. Paar keer met s&t geoefend en gaat erg goed, nu maar even kijken naar een set in een maatje kleiner.

Afbeelding

Hier ook een samshield, maar rijd thuis meestal met charles owen. :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:57

Wauwww!!!staat hem zooo vet !

Maar kwa cap heb ik der 1 voor training van de dechatlon hahah :p en voor sjiek een look a like charles owen

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:07

Wauw Essie wat staat het hem goed <3

Ik heb voor de training een GPA en voor de wedstrijd een KEP <3

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 00:29

Oh wat staat dat hem stoer! <3 <3 zo Gaaf! Fly is al knap, maar zo.... Kom ik hem stelen hoor! }>

Thedutchess, was je niet heel toevallig zaterdag 4 februari bij de countrymill?

Ik rij het meeste met mijn Harry's Horse leather pro van dik 10 jaar oud :+ zit al een tijdje in de planning om een nieuwe cap te kopen, maar mijn smaak valt tussen de 100-300 euro, en sinds ik dus vorige maand een nieuw zadel heb moeten kopen, stellen we deze uitgave nog maar even uit O:)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:32

Heel knap Essie!! Bruin leder kan zo speciaal zijn!

Nog proficiat Duchess!!

Ik rij thuis met een BR toc volgens mij, erg dat ik het niet zeker weet :') ook nogal een oud ding :D
Voor wedstrijd heb ik een charles owen! Met sprankelende glittertjes :))

Vandaag nog eens zadels testen :+ custom niet geslaagd, ging elke dag minder goed helaas..

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:23

Staat gaaf Essie!

Ik wilde eigenlijk ook zo'n Charles Owen met glitters. Maar die cap staat mij dus echt niet! :')

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:49

Sharkj, het is een van de weinige specialere caps waar ik dus wel mee sta! In een samshield of kep gaat het echt niet, terwijl ik die bij anderen echt heel mooi vind!

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:34

Knap hoor met dat bruin Essie! Hoe steek jij altijd je beugels op? Schuif je dat dingetje/beschermertje omhoog en dan je beugels ook omhoog opgestoken? Ik nu wel, maar af en toe gaat de gesp dan los >;) heel irritant.

Ik heb heeeeel fijn gereden, maar niet echt post-waardig haha. Bij Gina was door de hele bak zonder spanning de laatste maanden geen optie maar gisteren voor het eerst door de hele bak met ontspanning kunnen rijden én zelfs kunnen galopperen zonder wegspringers, noodstops of racepartijen dus ik ben helemaal blij!

Oh edit: ik heb een Harry's horse cap :+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:39

Qleke ik lijk serieus echt een paddestoel met dat ding op me kop. Iedereen lachte me uit :') een KEP staat me overigens ook niet al te charmant. De samshield staat dan weer met wel :P

Goed dat je fijn heb kunnen rijden jeska. Als het voor jouw maar fijn gevoeld heeft dan is dat helemaal prima toch! Ongeacht hoe het eruit heeft gezien. Ieder stapje is er eentje :D

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:11

Super Jeska! Stapje voor stapje, komt goed :)

Ik doe idd die hoesjes omhoog, hoesje om mn beugels en dan opsteken. Blijft idd niet echt zitten maar gaat toch weer een hoes over mn zadel dus dan zit t wel. :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:21

Fijn Jeska!

Knappe Fly zo met s&t! <3

Ik heb ook een keer zo'n Charles Owen gepast, en was ook net een paddenstoel met dat ding op mijn hoofd. Man man wat zag dat eruit :') :')

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:22

Klopt is wel echt een paddenstoel :') samshield en gpa zijn wat subtieler. Kep werd bij mij ook een paddenstoel helaas :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 17:58

Jeaah me dekje us binnen :)
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:37

Mooi dekje Remke.

Mijn zadel is vandaag weer bezorgt , morgen dus weer zacht zitten ipv op de harde KN Tango die ik te leen had :') super fijn dat ik gewoon kon rijden maar Mn billen protesteerde toch een beetje hahaha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:51

Thanks. Aah dat is wel fijn je zachte zitting weer terug ! Haha nu weer ff wennen dus

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:16

Leuk dekje remke!

Altijd fijn je eigen zadel weer terug , sommige zadels zijn inderdaad om pijn in je billen van te krijgen :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:22

Zo ik heb dat ook serieus gehad met het zadel van een paard dat ik reed. Als ik daarna op mn fiets ging zitten of in de auto dan waren mijn zitbeenknobbels gewoon beurs :') Toen heb ik zo'n schapenvacht voor op het zadel gekocht, dat scheelde al dag en nacht :j

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 08:27

__PrinCes schreef:
Zo ik heb dat ook serieus gehad met het zadel van een paard dat ik reed. Als ik daarna op mn fiets ging zitten of in de auto dan waren mijn zitbeenknobbels gewoon beurs :') Toen heb ik zo'n schapenvacht voor op het zadel gekocht, dat scheelde al dag en nacht :j

Hahaha dat geloof ik , maar dit was zo kort dat ik daarmee reed dat dat overbodig is ;)
Maar hij sprong wel eindelijk de wissel naar rechts *\o/* achteraf klopt het wel dat hij hem met Mn eigen zadel waarschijnlijk niet sprong doordat de vulling rechts meer was dan links, die Tango was goed qua kussens en nu deed hij het ... dan weten we iig dat hij het kan :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:23

Kijk dat is gelijk super!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:10

Kan je nagaan wat een zadel allemaal kan doen :)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:16

Zo gisteravond naar het KNHS afgereisd om te luisteren naar Johan Hamminga, super interessant en aan het einde van de avond zijn nummer gescoord <<) Is kijken of we een clinic van hem kunnen regelen bij ons op stal!

Fijn als je zadel weer goed is! Ik maak mijn zadel altijd scheef door scheef te zitten, heel irritant. :\

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:35

Ken het probleem jeska... ik zat ook altijd scheef :+ nu tegenwoordig ik niet meer maar gooit fancy me vooral op rechts. Ik moet ook echt na maximaal 4 maanden (liefst 3) me zadel weer laten doen.

Ga zo meteen op me "oude stal" kijken hoe de verbouwing aan het worden is. Dus eigenlijk de nieuwe stal bekijken gezien ze ALLES hebben gesloopt. Ben heeeeeel erg benieuwd. Vriendinnetje van me is vorige week geweest en die heeft zich gelijk ingeschreven voor een box , die is helemaal om.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:25

Jeska, dat is wel heel gaaf dat je zijn nummer hebt .. clinic voor de krackjes ? ;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 17:58

Ja zat ik ook aan te denken Moniek!