Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zo Gaaf! Fly is al knap, maar zo.... Kom ik hem stelen hoor!
zit al een tijdje in de planning om een nieuwe cap te kopen, maar mijn smaak valt tussen de 100-300 euro, en sinds ik dus vorige maand een nieuw zadel heb moeten kopen, stellen we deze uitgave nog maar even uit
ook nogal een oud ding 

custom niet geslaagd, ging elke dag minder goed helaas..
heel irritant.
een KEP staat me overigens ook niet al te charmant. De samshield staat dan weer met wel
samshield en gpa zijn wat subtieler. Kep werd bij mij ook een paddenstoel helaas
super fijn dat ik gewoon kon rijden maar Mn billen protesteerde toch een beetje hahaha
Toen heb ik zo'n schapenvacht voor op het zadel gekocht, dat scheelde al dag en nacht
__PrinCes schreef:Zo ik heb dat ook serieus gehad met het zadel van een paard dat ik reed. Als ik daarna op mn fiets ging zitten of in de auto dan waren mijn zitbeenknobbels gewoon beursToen heb ik zo'n schapenvacht voor op het zadel gekocht, dat scheelde al dag en nacht
achteraf klopt het wel dat hij hem met Mn eigen zadel waarschijnlijk niet sprong doordat de vulling rechts meer was dan links, die Tango was goed qua kussens en nu deed hij het ... dan weten we iig dat hij het kan
Is kijken of we een clinic van hem kunnen regelen bij ons op stal!
nu tegenwoordig ik niet meer maar gooit fancy me vooral op rechts. Ik moet ook echt na maximaal 4 maanden (liefst 3) me zadel weer laten doen.