Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze was echt super braaf, net alsof ze altijd al bitje inkrijgt, wel druk aan het kauwen natuurlijk
maar eens ik er op zit, wordt ze mijn klein meisje wiens handje ik nog moet vasthouden, het is nog zo'n baby
Voor ik haar had, was er overigens nog niet veel mee gedaan, toen we haar in Nederland gingen ophalen (ze staat nu in Belgisch Limburg) moest ze voor de 2de keer de trailer op en dan direct een rit van 2uur! 

haike schreef:Odenxia, is ze nig jong? En nog geen wedstrijden gestart begreep ik? Ze is wel erg chique!
Morgen hebben we weer een oefen sessie, dan komt een vriendin me helpen. Ooit gaat vast het kwartje bij dr vallen, dat de trailer haar echt niet op eet
Is tevens een selectie wedstrijd voor de herfstmeeting (verenigings equipe), ben benieuwd. Als ik twee proeven rond kom ben ik al happy
Las het al wel veel in dit topic, maar het moet er toch nog maar even uitkomen. Heel werkwillig, eerlijk en nieuwsgierig. Echt leuk om mee aan het werk te zijn! Leert ook heel snel.
) Heel blij met dit fijne paard!
bultje op haar voorknie word gelukkig kleiner nu na 2 weken rust, nog 4 weken rust en dan weer verder. Nu maar gewoon dingetjes wennen, maar dat doet ze allemaal erg braaf. Dus blij als ik straks weer aan de slag kan
kan ik deze tijd gebruiken om haar manen eens bij te werken want dat ziet er nu niet uit
urosa schreef:YvonneAa: fijn dat je Wynton het zo goed doet, leuke foto!
Odenxia; mooi dat ze het zo goed oppakt allemaal, spannend debuut op de planning!
Haike: grappig haha, ik ben ook nog samen, maar hij is nu ex militair![]()
Hoofdstel gelukkig passend met de extra gaatjes.
Ook mooi onderweg met de Wynton, wel grappig om te lezen dat ze allemaal het werk fijn aanpakken.
Welkom Loree! gaaf zo'n donkere vos! Mijne is ook wel een tikkeltje dominant haha... maar wel op een leuke manier
Ze staat er wat sullig bij, maar voor het idee hahabultje op haar voorknie word gelukkig kleiner nu na 2 weken rust, nog 4 weken rust en dan weer verder. Nu maar gewoon dingetjes wennen, maar dat doet ze allemaal erg braaf. Dus blij als ik straks weer aan de slag kan
kan ik deze tijd gebruiken om haar manen eens bij te werken want dat ziet er nu niet uit
[ [url=m/bGpVp3.jpg]Afbeelding[/url] ]