gefeliciteerd iedereen! netjes idd de flo doen het maar goed!
Ik had vrijdag wedstrijd had een 2e prijs met 188 en had 184 pnt was de laatste x B dress! dus was super tevreden!
Pasjee
Geplaatst: 19-12-11 10:25
Gefeliciteerd allemaal
Ik had gister selectie, reed niet zo heel netjes, maar was ook redelijk zenuwachtig We hadden een 5e plaats met 196, vorige selectie ook 5e geworden. Volgens mij ben ik wel door maar weet nog niet zeker. Heb nog 1 selectie de kans om iets hoger te eindigen
Haha Pasje! volgende keer niet zenuwachtig zijn he anders haal je da niet bij de laatste selectie!
Ik kom even spammen Heb een nieuwe huisstijl en website gemaakt voor het paardenhotel, bedrijf van mijn moeder. wat vinden jullie er van?! www.paardenhotel-ekenrode.nl
Condesa
Geplaatst: 25-12-11 22:39
Haha idd net een felicitatie topic.. gaat alleen maar goed hier
Haha idd Condesa, ik ben een beetje laat hopelijk heeft iedereen de kerstdagen overleefd en ligt iedereen nu lekker uit te buiken op de bank
Muronia
Geplaatst: 27-12-11 18:24
Ik heb even weer een paar losgooi fotootjes van onze Flo. Weet meteen weer waarom hij NK was op de keuring, het was echt showtime vanmiddag haha. Jammer genoeg zijn de foto's niet zo scherp maar check dat achterbeen!
Mijn goede voornemen voor dit jaar is een startkaart aanvragen voor mijn Florencio en starten omstreeks Mei. ze doet het op dit moment heel goed vooruit, ben al een beetje aan 't wijken etc.
Mijn goede voornemen is voor al lekker rijden, meer naar de bossen en starten in de L2! Voorals nog kan ik er nog niet aan werken. Lig al 6dagen ziek op bed :-(
Dankje Romygic! Hoop dat ik er snel weer van af ben. De koorts is gelukkig gezakt
Pasjee
Geplaatst: 02-01-12 13:37
Beetje laat, maar nog een gelukkig nieuw jaar allemaal Goede voornemens doe ik niet aan, want dat lukt me toch nooit
Beterschap Karen!
Xsander
Geplaatst: 02-01-12 14:10
Allereerst gelukkig nieuw jaar allemaal!!! Beterschap Kaaren! Bij mij gaat het rijden wel weer lekker, heb zondag weer een wedstrijd, na een tijdje geen wedstrijden te hebben gereden.. ook wel eens lekker! Onze bak is gelukkig helemaal droog, geen een nat plekje! dus kan mooi thuis rijden
Gefeliciteerd @romygic! voor het Z nog ff wachten tot april toch? Ook super dat je kring kampioen bent geworden! Welke provincie rij jij trouwens? Ik mag naar de Gelderse met mijn Sandreo, klasse M², misschien kom ik je dan tegen.