Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HindaFree schreef:Die van mij doet het ook. Maar deels positief. Alleen als er dan eens iets beweegd schrikt ze ineens wel enorm omdat ze Zo met haar zelf bezig was. Alleen kijkerig helemaal niet. Wel heet en sensibel. Maar bruikbaar zeg maar.
Diortje_vds schreef:Hoi,
ik meld me even aan hier, kersverse eigenaar van een Dream Boy kind.![]()
Ik ben wonende te regio Brussel, en zit sinds 2008 hier op bokt in het HK topic bij nakomelingen van Vivaldi. Heb mijn merrie Dior (Vivaldi x Gribaldi) aangekocht als veulen in NL, volledig zelf afgericht en intussen is ze 10 jaar. Tijd voor een familieuitbreiding dacht ik, dus ik ben op zoek gegaan naar een 3 jarige merrie deze keer.
De zoektocht heeft niet heel lang geduurd, ik ben gevallen voor een knappe Dream Boy x San Remo merrie, al was ik ook erg weg van een Eyecatcher. Anyway, het blijft in hetzelfde bloedwat zeker niet opzettelijk is, maar toch wel leuk zo.
Ze is voorlopig Keur, en was nog onbeleerd.
We hebben haar vrijdag opgehaald, ze heeft de rit van 3.5 uur netjes ondergaan, en voelde zich meteen thuis bij ons op stal. Zaterdag al wat gelongeerd met het zadel (even hard bokken) en mijn vriend even in het zadel gegaan, wat ze super oppakte.
Gisteren ben ik er zelf opgegaan en dat is super verlopen.
We kunnen moeilijk geloven dat ze drie jaar is, want ze is uitzonderlijk nuchter en voorbeeldig wat de verzorging betreft. A dream horse so far!
[ [url=m/JtDYxo.jpg]Afbeelding[/url] ]