Lijkt me zo leuk en spannend om de veulens geboren zien te worden! Tenzij er natuurlijk iets fout gaat; maar dat is wel met alles zo toch

Spannend renske, mijn bedoeling is ook om het zelf te gaan doen, als ze heel stout wordt breng ik haar wss wel weg. Maar ik heb nog een jaartje extra te gaan haha. Ik vindt het heel mooi om ze te zien opgroeien, maar kan stiekem toch niet wachten totdat ze er klaar voor is om aan t werk te gaan
(Zal je zien dat ze tot d'r 4e de tijd nodig heeft haha)
) Ik kon het niet uitzitten en dan hang ik aan de teugel en daarop reageerde ze nog heftiger en heb mijn teugels toen maar losgelaten en daar ging ik. M'n rug behoorlijk zeer gedaan. Een week later ben ik er weer opgegaan en ik was gelukkig niet bang (dat was ik 3 jaar geleden wel toen ik er af was gevallen). Na een goed half uur kreeg ik haar toch weer heel fijn aan het lopen. Paar dagen erna ook weer, ging echt heel fijn, dus had goede hoop. Maar 1 dag later kon ik er weer niet aankomen of ze kwam al omhoog. Toen was het voor mij klaar. Ik voel me niet meer veilig op haar. En ik kan nog heel veel (laten) doen, of er iemand anders op zetten die haar bij die achterlijke sprongen wel uit kan zitten (Gert v/d Hof), maar ik vind het goed zo. Ik ben er heel verdrietig van geweest, want ik had haar zo graag nog in het Z gestart. Maar ik heb er nu vrede mee.
. Laten we het hopen! 

). Uiteindelijk volgens mij als 6e door naar de regio. Maar het ging niet zo fijn als anders. En dat zou je niet verwachten, maar hij zit als een huis! Alleen de uitgestrekte draf is aan ramp, voelt dan net alsof ik gelanceerd word