Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marsmars

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 10:53

Leuke paard Cindy. Aansprekend hoofdje :D!

Frenk Jespers is mij echt te ver weg! Maar ligt bij mij sowieso aan de datum of ik wel of niet mee ga :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:25

Ja klopt.. voor meer mensen denk ik hoor...
maar goede alternatieven zijn welkom :)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:35

keek net op de site van Jesper maar daar staat bij clinic dat er maximaal 2 per uur kunnen en maximaal 5 uur! maar dat lijkt me ook niet heel handig!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:47

nou den ook niet dat het korter als 2 uur of langer als 5 uur gaat worden! pff dat hou ik igg niet vol hoor ;)
Stel we zijn met 6 ruiters, dan ben je in 4 uur toch wel klaar, iedereen half uur plus 10 min overlap

Jullie mogen ook allemaal bij mij thuis komen, Nodigen we een fotograaf uit voor een paar foto's en dan doen we een buitenritje van 2 uur.

ligt er aan wat vinden we belangrijk? en wat willen we bereiken en wat hebben we te besteden? :P

Alle florencio's samen zien?
of een les/ clinic?
En dan van iemand bijzonder?
of iemand met veel kennis?

In de centrale manege in hulten?
of gaan we bij die 'persoon' mogelijk op locatie.

Zoveel keuze :P

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 13:05

Hihi, dankjulliewel!

Jaa indd! echt heel appart.

Nou ze is heel sociaal met andere paarden, maar als het haar niet aan staat gaat haar been wel omhoog, maar ze zal nooit schoppen. Verder kan iedereen op dr wegrijden, en wil ze graag voor je werken!

Ze is echt heel erg lief.

Ik zal zo snel mogelijk foto's maken(: Ben zelf ook wel benieuwd hoe fotogeniek ze is xD!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 22:32

het maakt mij niet zo heel veel uit :P
vind alles prima, als we er maar foto's van over houden ;)

maar eigenlijk moeten we het dan in het voorjaar/zomer doen! nu ziet die van mij er echt niet uit (lelijke teddybeer)

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:30

Dat is ook wel een leuk idee :j

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:29

Hee dames!
Vandaag mijn 3e M1 wedstrijd gehad... het ging in het begin niet zo lekker..
Vandaag met inrijden super ontspannen, en ja hoor de 1e proef ging echt niet, alleen maar spoken!
en in de 2e mijn 1e winstpunt gescoord, 191!! ging ook wel lekker,maar er is nog heel wat werk aan de winkel!

Daniella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 17:40

Hey!
wat een mooie paarden allemaal, ik heb momenteel een florencio in training en wat een gigantisch leuk paard, qua omgang en met rijden ook.
pakt alles ontzettend goed op!
het is de bedoeling dat ik hem Maart ga starten in het L1 dressuur, hij moet nog 4 worden namelijk.
ik zet zsm een foto hier neer!

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:19

Xsander: Gefeliciteerd! ik heb je een keer zien rijden in Sonnega toevallig, mooi paard heb je!

Daniella: hee ben benieuwd naar je foto's! ik wou eerst ook graag L1 starten Maar mijn flo blijft erg laat met alles:p! hoe gaat dat bij joun florencio?

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:57

Wanneer heb jij mij zien rijden Margot? :) hopelijk niet de laatste keer in Sonnega mijn M1 debuut ? :p dat ging echt slecht!

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:50

Een Keer in de L2 geloof ik, en toen werden er maar 3 wp uitgedeelt ofzo! niet zo heel lang geleden ;)

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:40

Oja! Dat was ook een rare wedstrijd haha! ;)

Daniella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:31

@margot1001 deze florencio is ook wat laat met alles vandaar dat ik hem ook niet in Januari ga starten, maar nog twee maandjes wachten. ik ga van de week even fotos maken!;)

Daniella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:32

BarryFG schreef:
Ja, ik heb een driejarige ruin van Florencio x Gribaldi en vanaf november vorig jaar in mijn bezit. Hij lijkt wel op die van jou!

Hij heet trouwens Barrichello.

hier een foto van afgelopen winter:

Afbeelding

Ik heb hem afgelopen maanden zelf ingereden en kan er nu al aardig mee rondsturen.

Wat een prachtig bloed zeg!.. en wat een stoer paard al!!:)

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 10:17

Wat een rust hier

Mijn paardje sloeg de laatste tijd hele tijd naar haar buik, voornamelijk met poetsen terwijl ze dat altijd héérlijk vond.
Dus toch maar even de DA erbij, ze konden eigenlijk niet echt iets vinden, maar dacht dat het misschien aan de ovulatie lag
Verder bleek ze ook nog behoorlijk vol te zitten met wormen, terwijl ze in oktober nog ontwormd zijn :o?

Zijn er nog mensen op wedstrijd geweest?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:13

Ohw dat is minder Pasjee! :(

Ik ben gister nog op wedstrijd geweest! Was de laatste selectie... maakte alleen nog kans met een eerste plaats haha.. dat is niet gelukt maar wel een 5e plaats met 197 punten. Ben dus nu iets van 6e van de kring geworden.

Ze liep als een zonnetje! Overal langs af en was heel geconcentreerd.
Ben helemaal verliefd op mijn paardje ze doet het echt super goed <3

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 11:46

Gefeliciteerd Karen! Mooie score *\o/*
Maar ben je met die plaatsing niet door naar het regionale kampioenschap?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:58

Deze week word pas de verdeelsleutel bekend gemaakt. Afgelopen jaren waren er iedere keer maar 2 of 3 die door mochten in de winter. Dus als 6e schiet dat niet op :)

Vind ik ook al knap van mezelf! ik kom pas net kijken :+

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:06

@ Pasje; Vervelend!
@ Karen; Mooi score hoor!

@BarryFG; Jou paardje heeft erg veel weg van die van mij :D!

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:01

:wave:

Hier dit weekend ook nog op cc geweest. 1e proef was ze 1e met 207 punten :D, 2e proef was in een andere bak waar ze doodsbang werd. Ging er bijna op de kop af. Toch nog een winstpuntje weten mee te pakken met 183 punten. Baal wel want in januari is in die 2 bakken ook het kringkampioenschap.

Pasje: Wormspuiten hoeven niet alle wormen mee te nemen. Wij hebben dit najaar ook een andere spuit genomen om alle wormen hopelijk mee te pakken. Hopelijk doet die van jou snel weer normaal.

Karen: Net eindresultaat hoor!

Margot1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:57

wow mooie punten allemaal!

pasje : Het is toch ook wel eens zo als je elke keer net iets te weinig geeft dan gaan ze ook niet weg.? verder weet ik het ook niet!

Ik moet vrijdag weer op wedstrijd de laatste wedstrijde B heb verder ook niks meer staan. dan lkkr verder trainen voor het L!

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:53

Super goed marsmars! Gefeliciteerd *\o/*
Misschien kan je vragen of er een mogelijkheid is om daar gewoon een keer te gaan rijden? Heb ik ook wel is gedaan! Vaak moet je wel een tientje betalen ofzo, maar het is toch wel fijn als je ze dan zonder die wedstrijdomstandigheden even kan laten wennen.

Ja die wormen is wel een apart verhaal hoor, want de DA zei dat ze helemaal vol zat met eitjes, en de eerste dag na de wormenspuit zaten er een paar wormpjes in de mest en de tweede dag zag je al niks meer. Dus dat helemaal vol snap ik niet.. :? Ze heeft overigens gewoon een hele spuit gehad. Maar qua gedrag lijkt ze wel alweer op te knappen :D

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:10

Wat een rust hier... Hier nog een uitslag van mij Flo, helemaal blij 2 keer 1ste in de M2 met 196 en 197 :) Dacht eerst word niks, ze hadden en gewoon een rendier met een slee met lichtjes langs de lange zijde! heel apart :roll: Verder nog wedstrijd nieuws??

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:37

Wat een punten romygic! Goed hoor!

Ik heb gisteren ook wedstrijd gehad in de B. Twee keer 2e met 185 en 191 punten! Bij mij was de baan ook al zo versierd, lag nog voordat ik moest beginnen al bijna met mijn neus in het zand :D Lekker beest, haha