Kheb mezelf vandaag verwent ! Nieuwe rijbroek van br een grijze en een vest van br lichtblauw lekker zomers kleurtje ff x wat anders dan donkerblauw :p
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar vond deze met navy en zwart nog wel chique genoeg voor mijn paard. Had die met roze randje aan mijn verzorgster toen der tijd cadeau gedaan voor de goede zorgen voor fancy toen ik niet kon lopen omdat ik eraf gevallen was. En die stond toch eigenlijk wel leuk haha... hou alleen niet heel erg van roze dus dit was een mooie optie

ziet er idd heel fijn uit, waar is ie van?
hij is niet heel bijzonder maar zat het fijnste.. want vond deze ook gaaf 
bovenkleding lukt nog wel, maar rijbroeken ECHT NIET! Loop standaard altijd weer naar de donkerblauwe.
vond ze beide nice maar die blauwe heeft een heup model dusniet fijn met opstappen enzovoort die grijze is wat hoger
kan niet genoeg zwarte rijbroeken hebben. Al heb ik ook 3 blauwe haha.. kan sowieso niet genoeg rijbroeken hebben
Theduchess schreef:Ik vind het nog steeds moeilijk om van donkerblauw af te stappenbovenkleding lukt nog wel, maar rijbroeken ECHT NIET! Loop standaard altijd weer naar de donkerblauwe.
Even een vraagje, zijn jullie bekend met van die singels met lamswol erin? Iemand had het erover dat hierdoor het zweet beter wordt afgevoerd, maar het lijkt mij juist zo dat het ontzettend warm wordt onder die singel?
nu is het natuurlijk nog niet echt warm geweest dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen
heb het ook eventjes gehad, maar qua onderhoud niet te doen (vind ik)! Denk ook beter een singelhoes, die je makkelijker kan wassen dan een singel met wol..
mag het 2 weken uitproberen... ik zit er zooo graag op.. blij dat ik weer kan rijden
vandaar nu maar grijs haha nog steeds basic maarja heb wel bijpassend dekje erbij nu via facebook 2e hands !hoppa haha vind die knal kleuren altijs wel heel gaaf staan maar weet nooit hoe ik dat dan kan combineren
, heb normaal een eskadron halster, maar dat bont is in de zomer niet zo lekker en als hij eenmaal vies is moet hij gelijk in de was. Over het leren halster haal je een leerdoekje en klaar

met wedstrijd match ik wel en met cross ook
maar rood met oranje ofzo, dat nu ook weer niet
maar wie weet als jij nu beter gaat zitten dat je zadel dan ook recht blijft