Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 13:52

Hihi die dekjes vind ik bij andere leuk maar zal zelf niet halen :)
Kheb mezelf vandaag verwent ! Nieuwe rijbroek van br een grijze en een vest van br lichtblauw lekker zomers kleurtje ff x wat anders dan donkerblauw :p

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 15:26

Haha het is dat ik een merrie heb anders was dat bloemen dekje er ook nooit gekomen :') maar vond deze met navy en zwart nog wel chique genoeg voor mijn paard. Had die met roze randje aan mijn verzorgster toen der tijd cadeau gedaan voor de goede zorgen voor fancy toen ik niet kon lopen omdat ik eraf gevallen was. En die stond toch eigenlijk wel leuk haha... hou alleen niet heel erg van roze dus dit was een mooie optie

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:20

Whaha wat een geinig geluidje. :')

Leuke foto!! Heb daar de springschoenen van :D
Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:53

Hahha aah het misstaat jullie paardjes allemaal zeker niet !!

Me nieuwe rijbroek ! Zit echt goddelijk
Afbeelding

Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:54

Molenhuis? :D ziet er idd heel fijn uit, waar is ie van?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:16

Hahaha jaa molenhuis idd. Is van br :) hij is niet heel bijzonder maar zat het fijnste.. want vond deze ook gaaf
Afbeelding

Afbeelding

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:17

Ik vind het nog steeds moeilijk om van donkerblauw af te stappen :') bovenkleding lukt nog wel, maar rijbroeken ECHT NIET! Loop standaard altijd weer naar de donkerblauwe.

Even een vraagje, zijn jullie bekend met van die singels met lamswol erin? Iemand had het erover dat hierdoor het zweet beter wordt afgevoerd, maar het lijkt mij juist zo dat het ontzettend warm wordt onder die singel?

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:18

R_emkee schreef:
Hahaha jaa molenhuis idd. Is van br :) hij is niet heel bijzonder maar zat het fijnste.. want vond deze ook gaaf
[ [url=m/KMaKlO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Wk6wpn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw die is zooooo mooi <3

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:27

Hihi aah zeg dat nou niet ik was al zo erg in twijfel hahah :p wie weet koop ik die stiekem ook wel maar zo duur :( vond ze beide nice maar die blauwe heeft een heup model dusniet fijn met opstappen enzovoort die grijze is wat hoger :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:30

Maar idd donkerblauw blijft heel mooi ik vind dat ook moeilijk om vanaf te blijven

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:10

Haha ik heb dat met zwart :') kan niet genoeg zwarte rijbroeken hebben. Al heb ik ook 3 blauwe haha.. kan sowieso niet genoeg rijbroeken hebben :')

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:43

Theduchess schreef:
Ik vind het nog steeds moeilijk om van donkerblauw af te stappen :') bovenkleding lukt nog wel, maar rijbroeken ECHT NIET! Loop standaard altijd weer naar de donkerblauwe.

Even een vraagje, zijn jullie bekend met van die singels met lamswol erin? Iemand had het erover dat hierdoor het zweet beter wordt afgevoerd, maar het lijkt mij juist zo dat het ontzettend warm wordt onder die singel?

Haha hier nog 1 met vooral veel donkerblauwe rijbroeken! Jeans is er laatst bijgekomen haha maarja ook donkerblauw eigenlijk :Y)

Ik heb een lamswollen singelhoes om mijn singel omdat die van mij anders een geïrriteerde huid krijgt van het leer. Het wordt inderdaad wel warm onder de singel maar ik heb niet het idee dat het heel veel warmer is dan zonder singelhoes. Het is wel beter voor je leren singel haha maar daar zou ik het niet voor doen :P nu is het natuurlijk nog niet echt warm geweest dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:12

Zit de lamswol echt in de singel verwerkt? Dus je ziet het niet zegmaar.. want ik heb ook wel met lamswol gereden maar zweet opzich wel gewoon eigenlijk nja ligt ook aan welke singel kwa materiaal

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:28

Ik denk ook dat het wol beter zal opnemen of afvoeren, maar vind het zo snel vies worden := heb het ook eventjes gehad, maar qua onderhoud niet te doen (vind ik)! Denk ook beter een singelhoes, die je makkelijker kan wassen dan een singel met wol..
Ik denk dat je niet zal kunnen vermijden dat ze eronder zweten.. maar laat iig meer door dan een gewoon leren singel denk ik!

Ben momenteel mijn nieuw zadel aan het testen :):) mag het 2 weken uitproberen... ik zit er zooo graag op.. blij dat ik weer kan rijden :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:30

Vroeger had ik dus ook bijna altijd donkerblauwe rijkledij maar is veranderd met de jaren, nu heb ik geen enkele blauwe rijbroek meer!! Veel beige en zwart :D enkel mijn bodywarmers die zijn blauw gebleven!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:40

Ik heb alle kleuren van de regenboog geloof ik! Haha.. alleen me rode heb ik verkocht omdat het zitvlak niet lekker zat. Zomers rijd ik liever met een lichte broek , iets beter te doen als een donkere kleur.

Volgende week is er een opendag op de vernieuwde stal waar ik vandaan kom , ga denk toch maar eens even koekeloeren. Hoorde dat Het heel mooi aan het worden is :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:50

Jaa wou ook x wat anders proberen. :) vandaar nu maar grijs haha nog steeds basic maarja heb wel bijpassend dekje erbij nu via facebook 2e hands !hoppa haha vind die knal kleuren altijs wel heel gaaf staan maar weet nooit hoe ik dat dan kan combineren

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 21:51

Coolw qleke fijn dt je lekker kan zitten nu op je zadel loopt je paard er ook beter op ?

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 22:16

Heb ook een 2e hands leren halster via marktplaats gescoord voor €10,- :P , heb normaal een eskadron halster, maar dat bont is in de zomer niet zo lekker en als hij eenmaal vies is moet hij gelijk in de was. Over het leren halster haal je een leerdoekje en klaar :)) Afbeelding
Afbeelding

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 22:24

Vandaag is de zadelmaker bij vos geweest. Dressuurzadel krijgt nieuwe vulling en springzadel is iets opgevuld want hij kantelde iets naar achter. Paardlief meteen weer in spanning want zadel lag anders en anders is altijd gek.... zo vond ze het ook heeeeeel erg raar dat mijn moeder ging uitstappen van de week.

Ik rij trouwens gerust met een olijfgroen dekje met een grijze rijproef en een blauwe sweater. Af en toe matchen mijn kleuren heel toevallig :') met wedstrijd match ik wel en met cross ook :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 22:26

Staat hem goed ! :) vind leren halsters altijd sjiek staan

Aah mooi dat je zadels nu weer goed liggen dan. Haha jaa hebben ze gauw zat door he

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 09:34

Ja zit echt zalig Remke! Kan eindelijk weer rustig doorzitten.. [***] loopt er goed op maar niet beter dan anders, hij liep ook gewoon goed hiervoor, aan mijn zit daarentegen moet effe goed gesleuteld worden, zit met mn heup naar links gedraaid alsof ik steeds links ga afdraaien en rijd daardoor mijn zadels scheef waardoor [***] minder goed kan lopen.. ach een hele boterham weeral :Y)

Ik reed vroeger altijd in setje en nu bijna nooit meer :oo maar rood met oranje ofzo, dat nu ook weer niet :+

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:00

ahaha idd rood oranje kan echt niet :P maar wie weet als jij nu beter gaat zitten dat je zadel dan ook recht blijft ;)

Wie van jullie weet iemand die een 1,5 paards trailer zoekt. ??
het is een atec starline diamond uit 2005 goed onderhouden .
vp is 2600...

En wie van jullie heeft er nog een leuk hoofdstel te koop maatje full

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:19

Haha nou ik ben ook niet zo'n setjes muts hoor... voor de foto vind ik het wel leuk maar anders boeit het me helemaal niet :D

Heb helaas geen hoofdstellen te koop voor je. (Ondanks dat ik er maar 6 heb)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:22

wajoo 6??? hahha super veel :P