Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik start op 23 of 24 februari bij Groenewoude, maar dat is mijn eerste wedstrijd op vreemd terrein en mijn tweede wedstrijd ooit, dus dan ben ik nog niet zo meeting-minded denk ik
T ging weer goed.. Had er nu een dressuurzadel opliggen en dat zat toch wel lekkerder.. T is helaas niet net zo'n goede klik als met westpoint (haar halfbroer) Daar ging ik op zitten en dat voelde meteen goed.. die won daarna ook alles.. was gewoon een super klik.. Met allure moet dat denk ik toch echt wel groeien.. het komt wel..
Veel succes. Wat ga je starten? De Burght is toch in Barneveld, Hesterve? Ik zit daar ook niet ver vandaan maar ben er nooit geweest. Is het een mooie accommodatie?

Heerlijk paard.. die eigenaren stonden er versteld van wat ik van m gedaan kreeg!! (hij liep weer net zoals voordat ie weg ging
) Heb daarna nog een ander paard gereden daar.. die loopt internationaal in het 2 span.. super gaaf!! Kent alle oefeningen tot t Z2.. (wissels om de pas ook geen probleem
)haha!!

elke donderdag..