Ja ik leef nog haha, het ging donderdag echt super goed! Heb heerlijk gesprongen, hij werd wel erg heet en die energie moet er dan ook echt uit en dat resulteert in hoofdschudden na de sprong (het is al een echte verbetering haha ipv bokken na de sprong) Maar hij sprong alles planken oxers op 1 meter dus ben echt trots! Op het laatst moest ik een dubbel springen en dat vind ie heel erg moeilijk dus elke keer had ik een balk. Moesten we net zo lang doorgaan tot ie foutloos was, nou ik ben wel 10 keer door de dubbel gegaan maar toen was hij ook eindeijk foutloos erdoor heen...
Zaterdag had ik ook nog wedstrijd maar dat ging ook flink mis. Losrijden deed hij erg lekker totdat ik in de ring kwam. Tijdens het wijken begon hij al te drammen en daarna galop aanspringen bokte hij en spoot ervan door ik was echt boos dus heb hem ook heel hard aangepakt dit keer. en dan ga je uiteraard nog harder... Maar goed op een gegeven moment had ik hem weer terug en hij heeft er ietsje van geleerd. had 170 punten...
Het zit zeker in de lucht dat puber gedrag!!!