Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:42

Volgens mij weet ik welke je bedoeld, was wel een fijn paard!

Staan de genomineerden ook ergens vermeld? of komt dat pas aan het eind?

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 22:54

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 22:55

ja de mensen die nu genomineerd worden krijgen uiteindelijk een telefoontje of ze door zijn naar de laatste 30 en denk dat dan de namen bekend worden...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:06

karianne leuke foto`s en leuk topic.. ziet er goed uit..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 11:06

Kivas heb jij geen foto's van LVL?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:52

Doei! Ik kom hier even binnenvallen.. Haha!
Ik ga waarschijnlijk ook een Future rijden. Een 4 jarige hengst, ben gisteren wezen kijken en hij is nu al sowieso 1.75m, misschien zelfs wel groter. Wat ik er zo snel van kon zien, lijkt het me eentje met een erg braaf karakter, zeker voor een hengst. Hij was wel erg schraal en arm bespierd, maar hij is ook nog maar 6 weken onder het zadel. Galoppeert heel groot en stapt goed. Draf niet spectaculair, mag iets meer uit de schouder komen, maar wel met veel tact en heel makkelijk.

Vond het erg leuk om de dingen over jullie Future's te lezen (en om de foto's te zien) en ik houd jullie op de hoogte!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:36

hallo sjaantje wat leuk dat jij er ook bent.. hopelijk mag je hem gaan rijden en idd houdt ons op de hoogte heel leuk..

omdat jullie zo aandringen heb ik even wat foto`s gepikt van femke fotografie.. ze zijn niet van uitermate goede kwaliteit (kwa belichting en momentopname), maar dan hebben jullie een idee..
op deze foto`s is ook goed te zien dat als ik hem terug rijd ik hem ook altijd wat wil tillen (dat kan niet ik weet het Knipoog ) ik ben heel blij en trots dat we genomineerd zijn.. we hopen op positief nieuws 7 april.. wie zal het zeggen..

http://www.mijnalbum.nl/Album=EHLXZQFQ

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 00:53

ja ik mag hem sowieso rijden, het is nog de vraag of ik het wil Clown

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:12

hihi.. vast wel alle futures zijn leuk Knipoog
houd ons op de hoogte...

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 09:48

Kivas jij hebt ook een gave hoor. Ik heb echt een mini paardje vergeleken bij die van jullie.

Maar na een weekje flink aanpakken en een ander bitje is mijn mini future weer braaf en afgelopen vrijdag uitte dat zich in 187 punten. Ben weer een puntje rijker!

Andere nog wedstrijd gehad?

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 10:02

he dorine netjes hoor!! weer een puntje erbij!!

Heb afgelopen zaterdag ook wedstrijd gehad.. ik was tweede.. van onder hihi..
Hij had even geen zin en ik reed hem onvoldoende in de ring..
resultaat: 170pnt (flinke boksessie in de ring gehad;)) met een 1, twee 2en een 3, etc.. was tevreden met losrijden liet hij zich lekker sturen!!

iedereen succes verder

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:04

Haha gelukkig ben ik dus niet de enige waar dat gebeurd! als ik hem het eerste rondje niet genoeg aanpak (of te netjes wil rijden) gaat ie ook altijd aan de loop. Vooral het aanspringen in galop en de middengalop worden dan vaak mooie boksessies!

Ik hoorde vrijdag nog van een jury dat hij toch niet de makkelijkste was om te rijden. ben dus weer trots dat we weer een puntje erbij hebben!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:11

Iemand nog wedstrijd gehad?

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 09:45

nou ik zou afgelopen weekend moeten rijden maar helaas ik durfde het niet aan..
Aangezien die van mij in zn vervelende bui was en tja dan ga ik liever maar niet op wedstrijd... stond op de reservelijst en mocht toch starten...

volgende weekend weer en hij is nu wel weer aardig mak komt denk ik ook beetje door het weer van afgelopen week...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:15

ik heb 30mrt weer wedstrijd.. ben benieuwd.. hij loopt lekker dus we zullen zien.. hihi..

duimen jullie voor me dat lvl me 7 april belt Knipoog

horsepower14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 23:57

ik ken er wel eentje, die is redelijk groot, wel een mooie merrie, heb geen foto's

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:29

Pff ik ben nu al zoveel aan het duimen dat mijn duimen versleten zijn als het 7 april is!!!

Ik had vorige week zaterdag nog wedstrijd gehad in Apeldoorn,wat een gedoe daar zeg superkleine ruimte om los te rijden met ontzettend veel paarden!!! Ik kan daar echt niet tegen en wordt dan erg gespannen... Fulano vond dat uiteraard niet erg en liet dan ook een prachtige boksessie zien tijden het losrijden. Als hij nog 1 bok extra had gegeven dan had ik er echt naast gelegen hahaha. Hij stopte net op tijd! Door de spanning ging het dus ook niet lekker had toch nog 178 dus weer net niet!

Maandag heb ik in Marienheem waar Karianne LVL heeft gereden.

Vandaag heb ik lekker gespeeld in de bak, of beter gezegd waterbak! De buitenbak is een grote plas.. Is echt super leuk om doorheen te galopperen haha... Ik zal morgen proberen er foto's van te laten maken want het is echt supergaaf alles spat onder water met zand maar we hebben wel lol!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:32

Zo vandaag weer heerlijk in de bak gespeeld met het water!! hier alvast een foto haha...

Afbeelding

Hij ging op een gegeven echt hard, ben daarna maar gestopt en heb in de binnenbak nog even serieus geoefend voor morgen...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:16

dorine.. super gaaf hoor, heerlijk zo spelen met je paard (hopelijk daar geen bok-sessie waar hij dan net niet op tijd stopt Knipoog )
Jammer van je wedstrijd.. hopelijk volgende keer zonder de spanning en dan weer dik in de punten.. ik mag zondag weer.. ben startnr 1.. we shall see.. hij loopt heerlijk nu ik de druk van de ketel afgehaald heb..

en bedankt voor het duimen!!! OK dan!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 15:43

dorine, super gaaf die foto Haha!
Jammer dat hij niet zo fijn liep... ik mag zaterdag weer, sta nu in biddinghuizen gedoe gedoe maar kunnen nu wel lekker normaal trainen... dus ben benieuwd hij heeft laatste tijd aardig kunnen genieten van een vakantie, nu moet hij weer aan de bak ....

Kivas hoop echt dat je door bent ga voortaan op jou stemmen dan Tong uitsteken beetje Future promoten...
Er is dit jaar eigelijk heel weinig over hem te horen... In de bladen staat hij nergens bij de ijzerenman dus ben benieuwd....

ben ook hard aan het duimen !!!!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 13:36

hihi fijn dat jullie aan het duimen zijn..

vandaag wedstrijd gehad.. 2 proeven.. losrijden.. flink tekeer (bokken bokken bokken).. ik dacht pff dat wordt wat.. moest ook nog eens als eerste... had nog geen lezer voor de tweede proef (kende ik niet uit me hoofd).. ik balen.. aan ieder die ik het vroeg, geen tijd, geen zin.. noem maar op.. vlak voor me eerste proef toch nog een lezer gevonden.. erg fijn!!

Proeven gingen goed... braaf, maar geen grove fouten of bokpartijen!!
Resultaat: 2 keer eerste!! met 195pnt en 194pnt.. dik tevreden dus!!

Bij jullie??

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 19:41

Nou, bij mij was het ook weer wat...
hij liep eigelijk best fijn gewoon lekker er door heen, sprong alleen af en toe stom weg met zn kop de lucht in, en kon ook niet echt wat doen dan alleen maar stom door te rijden... 1e x ging achterwaards super, mn trainer ook echt van dat doet hij nu super, 2e x deed hij zn kop de lucht in en had hij zo iets van doeeei dus ik heel lang stil gestaan op de X in de hoop dat hij zn kop weer naar beneden deed, uiteindelijk toch maar weg gereden toen hij hem naar beneden had aangezien ik niet wist hoelang ik daar stil mocht staan Haha! haha
had 176 ( terecht) en 181 was erg laag 2e proef ging verder stuk beter maarja he weer een puntje zullen we maar zeggen ( die jury was niet echt mn vriendin zal ook wel mee spelen)

Dorine, leef je nog of ......
was ie braaf donderdag?!?!?!?!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:59

Ja ik leef nog haha, het ging donderdag echt super goed! Heb heerlijk gesprongen, hij werd wel erg heet en die energie moet er dan ook echt uit en dat resulteert in hoofdschudden na de sprong (het is al een echte verbetering haha ipv bokken na de sprong) Maar hij sprong alles planken oxers op 1 meter dus ben echt trots! Op het laatst moest ik een dubbel springen en dat vind ie heel erg moeilijk dus elke keer had ik een balk. Moesten we net zo lang doorgaan tot ie foutloos was, nou ik ben wel 10 keer door de dubbel gegaan maar toen was hij ook eindeijk foutloos erdoor heen...

Zaterdag had ik ook nog wedstrijd maar dat ging ook flink mis. Losrijden deed hij erg lekker totdat ik in de ring kwam. Tijdens het wijken begon hij al te drammen en daarna galop aanspringen bokte hij en spoot ervan door ik was echt boos dus heb hem ook heel hard aangepakt dit keer. en dan ga je uiteraard nog harder... Maar goed op een gegeven moment had ik hem weer terug en hij heeft er ietsje van geleerd. had 170 punten...

Het zit zeker in de lucht dat puber gedrag!!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:31

En zijn er dit weekend nog mensen op concours geweest??? Ik ben helemaal aan het springen geslagen!!! het gaat eigenlijk supergoed we hebben de smaak te pakken haha... Voor het bewijs nog even een foto erbij Haha!

Afbeelding

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:36

hihi.. leuk hoor.. mij zie je niet zo snel springen.. al sprong ie laatst uit de wei en toen dacht ik.. dat kan hij dus ook Knipoog

Ik heb volgende week weer een wedstrijdje.. we zullen zien, hij doet het goed, al wil hij af en toe nog wel eens baldadig zijn.. achja, aldoende leert men..

Iedreen verder succes en dorine.. leuke foto!!