Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sympie schreef:hallo, meld ik me ook dan, ik heb ook een [***], net zadelmak, zwart-bruin met kleine bles en 4 witte sokjes. En hij kan de hele wereld aan hoor. Wel een beetje zuur op stal maar zal niks doen hoor, alleen dreigen, geen knuffelpaard.
Hij kan ook zeer slecht zonder andere paarden, als hij er 1 hoort dan is hij totaal niet meer bij de les, de boef
sympie schreef:hallo, meld ik me ook dan, ik heb ook een Ferro, net zadelmak, zwart-bruin met kleine bles en 4 witte sokjes. En hij kan de hele wereld aan hoor. Wel een beetje zuur op stal maar zal niks doen hoor, alleen dreigen, geen knuffelpaard.
Hij kan ook zeer slecht zonder andere paarden, als hij er 1 hoort dan is hij totaal niet meer bij de les, de boef

Naomi_16 schreef:haha nou die van doe ik dus echt wel ergens naar toe drijven als ze het eng vind .. ze moet het maar neit eng vinden .. ja zo is het makkelijker voor haar als voor mij dan leert ze het sneller .. die van mij dan ... erst was ze bang voor een zweep en kon ik nooit zweep gebruiken omdat ze dan keihard ervandoor gaat maar ben steeds de zweep gepakt en in longeerring ook dat ze begrijpt dat het niet eng is en zo is het wel gelukt zelfde met plastic heb ik dat gedaan helpt echt ... als je het zo doet van het is niet eng ... alles moet gewoon wennen
t liefst rennen voor hun leven
Als hij al ergens bang voor is zoekt hij juist heel erg steun bij mij. Windsor schreef:Hoe zijn die van jullie eigenlijk als ze ergens bang voor zijn? Rennen ze ervoor weg of blijven ze redelijk kalm?
@ Naomi; ik keek net even in je profiel, mooi paardje hoor!
:D