Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Megacarmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:06

hej malene Wil ze wel zien hoor van je Topper

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 16:15

Ik zal ze meenemen Carmen
Ze zijn echt bad quality.....

Maar de nieuwe die ik krijg zijn wel mooi, zegt ie

Megacarmen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:25

we zullen zien

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:16

Ik pieker nog steeds over de kleur van Brazilian Bossanova!!
Rond zijn ogen is hij volop aan het verharen maar daaronder zit gewoon ook voskleurige haartjes...... Maar dat hoeft nog NIETS te zeggen.....

Voorbeeld-foto van de ogen: http://www.dekasteeltoren.nl/afbeelding ... 20ogen.jpg

En op onderstaande site wat nieuwe groei-foto's van 10-06 jongstleden onder hoofdstukje: " 10-06-06 "

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:22

Zooist: Heb jij de fokker nog aan zijn jasje getrokken voor wat betreft de foto's ?????????????????????????????????????????

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 22:36

Hééé Downhill...

Jaja, ik heb foto's gehad!
Moet ze alleen even laten scannen bij mijn ouders.
De kwaliteit is niet helemaal super, da's wel jammer.
En helaas ook niet echt een foto van zijn hoofd...
Dus kan iet goed vergelijken met Brazil....

Maar...wordt hopelijk morgen vervolgd!

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:46

Ooooh da's leuk!!!
Scannen
scannen
scannen
scannen
scannen!!! En dan alle foto's op bokt flansen!

Ik zit met een omgekeerd probleem:
De fokker van Brazil zijn moeder wil graag foto's van Edalina. Echter: hij heeft GEEN PC.
Nu moet ik ze voor hem op papieren foto's zetten maar dat heb ik nog nooit gedaan bij het kruidvat ofzo kan dat toch??
Deze fokker is slim: Hij zegt dat als ik foto's van Edalina stuur, dat hij mij dan foto's stuurt van Edalina in haar jonge jaren..... Ik moet dus snel zorgen dat ik foto's op papier zie te krijgen...

En NU ga ik je filmpje eventjes kijken.........

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:09

Ik heb het filmpje van maart gekeken van Whatnow.... Ik vind het echt een superdier en voor zijn leeftijd al een goed beengebruik.

Ik irriteerde mij wel aan diegene die continu op de HOEFSLAG aan het STAPPEN was terwijl er anderen aanwezig zijn die aan het galoperen (jij) en draven waren. Kennen ze bij jullie geen bakregels, of was dat de BAAS die ALLES mag......?

Bij ons wordt je gewoon netjes gevraagd of je van de hoefslag af wil gaan als je aan het stappen bent. ALS ze het niet willen (komt NOOIT voor) maar ALS ze het niet willen doen, worden ze gewoon verwijderd uit de bak! En zeker als ze bij ons zien dat je met een jong paard bezig bent..... Dat zijn gewoon de regels die ook gelden op de wedstrijden....

Maar heb je nog een recent filmpje van Whatnow? Er staan er nu veel op en ik zie er maar 2 waarvan 1 filmpje dat Whatnow "gemeentebier" aan het drinken is....
Of heb ik niet goed gekeken???

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 19:13

Ik ga zorgen dat ik a.s. zaterdag gefilmd wordt. Ik ga dan mijn derde B proefje rijden.
Dat filmpje is idd al oud....
Lijkt er helemaal niet meer op....

Ik ga zo ook even kijken wat het verhaal is van de lui die in de weg rijden....(meestal rij ik in de weg nl.)

Je kan foto's op een cd branden en bij de fotozaak via een apparaat af laten drukken. Maar je kan ze volgens mij ook mailen naar AH ofzo. Kruitvat kwaliteit is bagger, weet een kennisje van mij te vertellen.

Morgen zie ik mijn vader en dan gaat ie de foto's scannen....

Het verhaal over de film volgt zo
Het verhaal over de film.... ook bokkers....snap[elez vous, maar deel je mening

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:41

Zaterdag weer een wedstrijd? Spannend Zooist!
Hoelaat moet je starten want dan zorg ik dan ik mijn "duimen" even aan het werk zet! Het weertje zou toch verbeteren en zonnig worden? Ik hoop het voor je!!
Alvast TOY TOY TOY voor aanstaande zaterdag! Loopt ie lekker Nu? Is Whatnow er klaar voor? Hoe is hij eigenlijk TIJDENS invlechten??

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 16:59

Ik moet zaterdag om 10.15 starten. Hij loopt heerlijk en hoop idd dat het weer beter wordt.Met vlechten staat ie rustig te wachten, niks aan de hand.

Hieronder vast een veulen foto. De kwaliteit is niet zo super want het is van een foto gescant.
Afbeelding

Hou jullie op de hoogte!

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:10

Jeeee Heee!
Wat een lekkere knappe knurft is Whatnow daar zeg!! En dat guitige koppie erop!!! Dat wil je toch gewoon opvouwen en in je handtasje stoppen??!!! Zie je dat zijn moeder ook geen kleine dame is, of zie ik het verkeerd??!! Ik weet zeker dat als je Whatje een maand of twee / drie in het GRAS-land knikkert, hij nog een behoorlijke groeispurt krijgt. En hij krijgt ook nog eens massa dus dan hoef je je ook wat minder zorgen te maken over de lengte van JOUW benen..... Hij is pas 3 dit jaar geworden, toch???? En kennelijk irriteren jury-leden zich ook niet aan de "combinatie" dat je te lange benen hebt ofzo....

Als Whatje nou 1.68 / 1.69 wordt (+ massa krijgt) zou je m dan ook nog verkopen????
Ik BEGRIJP je aan de ene kant wel hoor waarom je hem verkoopt met die reden. Maar aan de andere kant ook weer niet...... Ik heb bij twee mensen Whatnow "aanbevolen" om te /kijken/kopen. Jouw site laten zien, etc. Maar ze willen geen springbloed, zeggen ze. Ze schrokken wel toen ik hun vertelde dat dit "spring-paard" al winstpunten heeft gehaald IN DE DRESSUUR op zijn eerste 2 wedstrijden. Ik hoop dat jullie weer met winstpuntje(s) thuiskomen!! UITERAARD wrijf ik de door jou behaalde (winst) punten ook weer even onder hun neus aanstaande zaterdag. Het zijn hele lieve mensen en (overdreven) goed voor hun vorige paard geweest maar ik kan ze nog niet aan hun verstand peuteren dat nakomelingen van Sydney ook dressuur-aanleg hebben.....

RZDLover

Re: Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:12

zo even bijgelezen
even off topic blij nieuws:
Ik ben geslaagd voor mij HAVO

on topic:
veel succes met je wedstrijd Zooist! Binnenkort ga ik weer op vakantie en dan zitten we vlak bij de jonkies dus dan kan ik weer veel foto's maken van mijn Sydney die uiteraard ook weer hier zet

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 22:22

Gefeliciteerd RDZ!
Ben benieuwd ook naar de foto's....

@Downhill, ik zal Whatje morgen eens meten, er zit een flinke groei in.
Heb nog steeds geen plek voor hem gevonden om het land op e gaan. Hij loopt dus nu elke dag in de wei en s'nachts op stal. De week voor een wedstrijd klim ik er eens op en dan loopt ie alsof ie elke dag getraint wordt, echt heerlijk.
Maak zaterdag wel een filmpje, dan kan je ze showen dat het gewoon een dressuurpaard is.....
Ik ga ook VSN rijden, met mijn "springpaard".... als dressuurpaard, hihi...

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:51

Hier een foto van afgelopen week, gemaakt door megacarmen@bokt.....
Afbeelding

Enne..de filmcamera staat klaar voor morgen...

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:03

@ Zooist:
Als veulen is het een goed ontwikkeld veulen, een goed fundament en een edel kopje.
En het heden spreekt voor zich.

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:12

Van harte gefeliciteerd RZD!!!!!!! Heerlijk gevoel zeker, nu je de examenstress achter de rug hebt!??? Wat een opluchting!!! Ben ook heel benieuwd naar je Sydney!

Zooist: Je paard oogt KLASSE op de foto! Goed onder de massa tredend achterbeen, daar val ik op!
Je had een prachtig zonnetje vanmorgen tijdens je dressuurproeven en ik heb echt aan je gedacht en mijn duimen over elkaar "gesjeggeld". Hoop dat alles lekker is gegaan vanmorgen en ook al heb je GEEN winstpuntje: Whatje is weer een ervaring rijker!!! Het is pas zijn derde wedstrijd!!!

Maar ik heb toch ECHT EEN DONKERBRUIN vermoeden dat je op z'n minst 1 winstpuntje hebt.......

Je gaat mij niet vertellen dat ik voor de katse K.. heb zitten duimen (en opscheppen over) voor jullie........ Ik geloof in Whatje en jou...

Dus schiet nou maar op met dat filmpje want ik ben RRRAZEND nieuwsgierig!!!!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:02

ja ik ben ook heel erg nieuwschierig wat je punten zijn en naar het filmpje!

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 19:56

Hoi, hoi, daar ben ik dan......

Whatje heeft het weer super gedaan hoor!
We waren derde met 186 punten, idd weer een puntje....

Het was een grote wedstrijd met lekker veel deelnemers, allemaal trailers naast de ring, losrijden en heel veel heen-en-weer geloop....

Het commentaar is dat ie af en toe wat diep loopt en dat ie veel naar de rechterkant keek....
Tja....dat was wel interessant al die trailers en paarden....
Er zijn veel foto's gemaakt, die heb ik alleen nog niet ontvangen en ben nu bezig om mijn filmpje op de pc te zetten...

Ik ga proberen om hem via zippy te plaatsen want googlevideo duurt altijd tot na het weekend.

Echt heel leuk dat je hebt zitten duimen downhill!

Filmpje en foto's volgen dus.....

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:23

super Zooist!
Wij wachten in spanning op je filmpje

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 20:39

Ik ben aan het uploaden......
Dat duurt lang..... en dan hoop ik dat het werkt...

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 22:20

Hier alvast een link naar wat foto's!
Met dank aan Fysiomeid@bokt!
Hele...hele mooie foto's!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:27

uhmm zooist, waar is de link?

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 09:40

Yeah yeah yeah!!

That's the way "Sydney-kids" walks in the DRESSAGE !!!

GEFELICITEERD Zooist!! Top!!
WELVERDIENDE DIKKE KUS AAN WHATJE.

Ondertussen ben ik in plaats van duimen nu met mijn nagels aan het tikkelen van ongeduld want er zit inderdaad GEEN link naar de foto's of filmpje............ BLEEEH! ......"..snik..."......

FILMPJE
FILMPJE
FILMPJE...........

Zooist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 09:52

Oeps, ik was echt wakker gisteravond....
De link naar de foto's:
http://www.picturetrail.com/fysiomeid2

Zippyvideo's vind mij niet lief dus heeft me er al weet ik veel hoe vaak uitgegooid. Heb de film nu via googlevideo maar dat duurt altijd een dag of twee. Ik gok dat deze maandag pas te bekijken is.