Pikeur schreef:Spannend hoor! Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Heb je haar al lang?
[ [url=m/FjdONE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is de vos, nu al bijna net zo groot als mijn 9 jarige kwpn merrie dus ben benieuwd waar het eindigt haha.
Ik zag hem op fb voorbij komen. Waarom verkoop je hem alweer?
Als ik nu weg ga zet ik een geit bij de jaarling, en dat gaat heel goed die twee, maar mijn merrie zou geen merrie zijn als ze niet helemaal overstuur zou raken van het feit dat er een geit in 'haar domein' is geweest. Beest is normaal echt bomproof en nu is het elke dag een gevecht geworden met haar. Blijkbaar kan ze het toch ruiken? We hebben ook al een ezel geprobeerd maar voor die geur is ze ook bang. Ze zijn allebei echt ontzettend leuk dus ben nog steeds hard aan het denken voor een andere oplossing maar ik zie het gewoon echt even niet meer. Ik kan nu kiezen of de jaarling stress door alleen te staan of de merrie stress door er een geit tijdelijk bij te doen. Of gewoon niet rijden wat ik nu doe maar dat kan ik ook niet blijven doen. Andere overweging die ik nog in mijn hoofd heb is om hem naar de opfok te doen omdat hij echt een ontzettend gaaf karakter heeft, maar wat als het nog steeds niet gaat als hij daarna weer terug komt