Had ik maar zo iemand op stal haha.. bij mij zijn de rollen altijd andersom. Ik ben altijd de fotograaf
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en krijgt ook alles onscherp. Haha want een paard hoort toch met zijn kop in de lucht te lopen en niet met zo'n boogje in de hals? -zucht-
'ze moeten toch gewoon naar voren kijken en niet omlaag?!'
haha
) maar na wat voorbeelden maakt hij hele mooie fotos! 
Jeska2 schreef:Haha slim zijn ze zeker! Graven die van jullie ook kuilen?
Sharkj schreef:Haha mijn ouders fotograferen ook niet verkeerd..it all runs in the family! Alleen paarden blijven toch lastig. Afgeknipte benen.. totaal scheef.. verkeerde moment van afdrukken... net onscherp omdat hij de focus verkeerd heb staan. Ohh nu lijkt ze echt leuk! Pa je heb haar halve neus en oren eraf geknipt![]()
Maar zo af en toe hou ik 1 of 2 foto's over die wel oke zijn. Als je niet thuis ben in de paarden dan is het natuurlijk ook lastig om te weten welke poses wel goed zijn en welke niet

blijdatikrij schreef:Jeska2 schreef:Haha slim zijn ze zeker! Graven die van jullie ook kuilen?
Ja![]()
Heb een Johnson x krackC , bijzonder sensibel en intelligent. Toch ook lui en heet als ik wat doorvraag. Kan zichzelf makkelijk beschadigen in de wei door vage capriolen. Wel echt eerlijk van karakter. Voor mij een uitdaging met rijden om ontspanning te krijgen en houden. Heb ook het idee dat het een luxepaardje is. Alles moet kloppen anders reageert hij er gevoelig op (zadel, voer, hoefsmid).Het is wel een echte lieverd.
Wat zullen we daar eens over zeggen. Balkjes lopen doet ze braaf , springt ook gerust over 2 of 3 balken heen. Maar de hoogte in hebben we 1x geprobeert onder het zadel maar daar snapte ze helemaal niks van. Dwars erdoorheen zeg maar.. misschien keertje vrijspringen proberen.
Heb toen heel veel aan de hand over balkjes/mini sprongetjes heen gewandeld om vertrouwen te winnen. En nog steeds zijn we de hoogte heel rustig aan het opbouwen.
Springen wil ik ook weer eens gaan doen. Balkjes draven gaat nu goed dus wil wel weer eens een sprongetje wagen. Het lastige is alleen dat als ze haar voeten een keer heeft aangeraakt aan een balk dan wil ze niet meer
Een echte dame is het
Zo wil ze ook niet lopend mesten want dan komt er mest op haar benen en door de mest lopen? nee hoor, met een boogje er omheen. Zondag voor het eerst wedstrijd! ga vooral voor de ervaring en niet voor de punten. Denk dat die er namelijk toch niet in zitten maar vind haar wijs genoeg om kennis te maken met vreemd terrein voordat het zo'n "dingetje" gaat worden.
Het liefst wil ik een Z-proef kunnen rijden om B te starten zegmaar..