Pjotr is inmiddels in Duitsland bij een bevriende fokker aan het dekken tot ongeveer september. Eerst moest hij een uitgebreide controle van zijn ding haha, Duitsland is daar heel streng mee, eigenlijk wel goed, gelukkig is hij volledig soa en bacteriën vrij getest en kon hij het walhalla in, een kudde eigen merrie's in een mega grote wei, zo verdiend om eens even echt zo'n leven als hengst te hebben

In Nederland zijn ook nog een paar merrietjes drachtig van hem dit jaar, ik had mijn eigen merrie ook nog gauw gedekt met hem, maar helaas heeft zei niet gepakt dus voor mezelf geen Pjotr veulentje volgend jaar
, maar ik geniet ook altijd van veulentjes dus ik heb evengoed heel veel zin in het volgende veulenseizoen
, Springveer heeft ook al een paar merrie's drachtig, dus ook weer Pjotr kleinkinderen op komst
), maar soms zit ze even in een iets minder charmante groeifase. Hoort erbij natuurlijk, dan kijk ik gewoon wat extra naar het hoofd en haar hals 

. Het zwemmen zelf vond ze wat minder leuk nadat ze iets te enthousiast erin was gesprongen en bijna kopje onder ging. Maar het enthousiaste, open karakter heeft ze wel echt van paps denk ik. 
die is weer 5 cm gegroeid in ego haha
. Volgend jaar stamboekopname NAS en laat ik haar dekken 

, maar evengoed super trots op hem! 

! Hij komt in oktober weer terug van Duitsland, hij heeft daar heel wat merrie's drachtig en echt geleefd als een prins haha, hij is wel veel te dik nu
dus dat wordt flink trainen zodra hij terug is

)