Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AtleetEmma schreef:@ambre ok das wat jammer ja zo'n karakter, mijn koss kan idd nogal boos kijken als hij zijn brokken krijgt. Maar dit is alleen wanneer je de schep voor zijn stal houd, zodra de brokken in zijn voerbak liggen is alles weer over. Hij wil inderdaad wat slecht loslaten in de rug af en toe maar die komt bij mijn paard wss doordat hij bij de vorige ruiter helemaal vast gereden is : (
stendolle schreef:Wij hebben een 6-jarige stermerrie (Koss x goudsmid) thuis staan...
Erg mooie en luxe gelderse merrie om te zien en ze fokt erg mooie veulens! 2 jaar geleden een supermooi veulen gefokt van Sorento, die is gekocht door de Radstake gezamenlijk met Johan Hinnemann. Halverwege april is ze bevallen van een mooi hengstveulen van Zhivago! (ook dit jaar hebben we haar weer door Zhivago laten dekken)
Helaas vorm ik met het rijden geen goede combinatie met haar, na drie jaar heb ik dan ook de moed opgegeven en ben ik met een nieuw paard begonnen..
We zijn er nog niet uit of we haar houden als fokmerrie, of toch in de verkoop zetten in het najaar.. Toen we haar als veulen kochten (van dezelfde fokker die Wilma heeft gefokt) was het doel om haar in de sport uit te brengen, maarja dat zit er met mij dus niet in..
Albert schreef:stoffel schreef:opheven van de wacht status van Zethar? feit of veronderstelling?
Als je mijn post leest zie je duidelijk dat dit een veronderstelling is...
Zie nergens dat ik het post als een feit.

DiamondHorse schreef:Je heb gelijk, zou ik ook doen! Geeft toch een veiliger gevoel met een BA om!
Nou spannend hoor, ben heel benieuwd...