Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rensju schreef:De mijne is in mei 7 jaar, meet ongeveer 1.78! groot zat. Hier geen problemen met druk op het bit gehad en niet schrijterig in de bakken, ook niet op vreemd terrein. ik ga wel eens in mn uppie op buitenrit, ze schiet weleens weg maar blijft goed hanteerbaar! De mijne heeft wel erg veel moeite met de galop, ze is ook zo groot en enorm lang. Ze heeft erg veel vermogen op de sprong.
Oja ze is al wit!
CAS_3 schreef:rensju schreef:De mijne is in mei 7 jaar, meet ongeveer 1.78! groot zat. Hier geen problemen met druk op het bit gehad en niet schrijterig in de bakken, ook niet op vreemd terrein. ik ga wel eens in mn uppie op buitenrit, ze schiet weleens weg maar blijft goed hanteerbaar! De mijne heeft wel erg veel moeite met de galop, ze is ook zo groot en enorm lang. Ze heeft erg veel vermogen op de sprong.
Oja ze is al wit!
Is het die witte/schimmel vanuit je profiel? Wel een heel paard... Wij gaan deze zomer stilletjes aan starten met onze Cardento.
CAS_3 schreef:rensju schreef:De mijne is in mei 7 jaar, meet ongeveer 1.78! groot zat. Hier geen problemen met druk op het bit gehad en niet schrijterig in de bakken, ook niet op vreemd terrein. ik ga wel eens in mn uppie op buitenrit, ze schiet weleens weg maar blijft goed hanteerbaar! De mijne heeft wel erg veel moeite met de galop, ze is ook zo groot en enorm lang. Ze heeft erg veel vermogen op de sprong.
Oja ze is al wit!
Is het die witte/schimmel vanuit je profiel? Wel een heel paard... Wij gaan deze zomer stilletjes aan starten met onze Cardento.
rensju schreef:Wat is het hier stil! Geen nieuws?
Hier een recente foto van bjoet in actie![]()
http://album.partyflock.nl/83440797_3802857851.jpg
tippex_ schreef:leuk!
hij ziet er ook vrij groot uit
hoeveel meet hij nu?