Citaat:Yttel ga je met jou Unaniem naar Laarakkers toe om naar de bult te laten kijken ? Houd ons maar op de hoogte van zijn bevindingen !! Kun je me trouwens (via pb) even het adres van Laarakkers doorgeven ?
Nee, ik ga niet met die van mij naar Laarakkers. Ik dacht dat Titia heen ging maar, dat is ook niet zo. Ik ga naar D.A.P. AA en Hunze.
Citaat:Nee zover ik het kan beoordelen heeft ze er geen last van. maar hoe merk je zoiets.
Ik heb haar nog maar kort sinds sept en sinds dec zijn we in "training" we hadden daarvoor gezeik met een been
Dus been en rug... conclusie is dan wel getrokken
Ik hou je wel op de hoogte via pb gaat mijn meelezers niks aan.
Tja, als ze zo kort in "training" staat dan, kun je er ook nog weinig over oordelen.
Als ze idd ook al last heeft gehad van haar been dan, ga je toch nadenken. Ik wacht je pb's af!

Inderdaad een hele grote !!!

Al met al heel braaf en hij pakt het goed op. Rij hem nog niet heel lang; ongeveer kwartiertje, want hij heeft nog niet veel conditie
)

Tuurlijk kan ook bij een merrie en bij een ruin. Het "probleem" is alleen dat als je er met een hengst vanaf gaat en er rijden andere paarden mee, dit meestal tot hectische toestanden leid......... Zeker als ze weten waar "Abraham de mosterd haalt" om het zo maar eens te zeggen....