klinkt denk ik iets minder als je Lorenz' woorden had gehoord...
tis en blijft wel een puber.
Maar hij deed machtig goed zijn best, luisterde goed en heeft gewonnen. Dus ik was super tevreden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), mijn dame had ook een uitprobeer dagje, moest er wel om lachen, ze was vervelend, maa rniet gemeen. Zonder vechten is het 1-0 voor mij geworden en hebben we lekker af kunnen sluiten.
)

. Kan ik mooi nog een stukje verder gelopperen
. Ach hieruit blijkt wel dat hij zich een stuk beter voelt. Begin september moeten we weer naar de dierenarts en afwachten of ik hem dan weer volledig mag oppakken. 
! Staat hij inmiddels alweer in het land? Hij had toch boxrust? Gaat dan zeker beter als je weer aan het rijden bent! Heerlijk voor jullie zeg! Geniet ervan!
Was wel heerlijk rijden!
)
Hij moet altijd dollen met de andere paarden, hoe klein ook het landje. En als het land te klein is spring ik gewoon over het draad heen naar mijn buurman
en ga ik lekker daar dollen.
) en sterker te worden van achter. Komende tijd lekker doorrijden en ook eens een sprongetje gaan maken. Benieuwt hoe ze dat oppakt....
(betrap me er zelf ook wel eens op hoor, snap je heel goed!).

Hij is echt super flexibel, als je hem af en toe ziet gaan in het land... Je vraagt je af hoe ie het voor elkaar krijgt! Moet zeggen dat ik zelden zo'n soepel bewegend paard in handen gehad heb... Nu maar hopen dat ie dat niet gaat misbruiken straks!
! Hij is wel goed aan het ontwikkelen naar mijn idee ja. Hij heeft al flinke borst, bil en schouderspieren. Doe er niks aan, dat heeft ie van zichzelf denk ik! Het enige wat ie doet is in het land staan, gek doen en af en toe een poetsbeurt en een wandelingetje aan het halster. Ik ben tot nu toe erg blij met hoe hij uitgroeit. Hij is nog wat aan de kleine kant, 1.50m. Maar misschien dat ie na castratie wat de lucht in gaat nog.

)
(weet je het bij deze ook Geeske
)

Hopelijk dit weekend dus meer succes.
zijn ze er al????
Lielle schreef:Ik meld me weer eens.
madelein, gave foto's van maleisie! Ik ben er lang geleden geweest, vond het ook een prachtig land. Je moet er trouwens niet afvallen, dan zijn handschoenen ook niet nodig. En die eerste gaapfoto is leuk
Vorige week toch maar met handschoenen gereden, en ja hoor lag er na een half uur rodeo weer af... Dat beest is echt super lenig!! ( en niet eens een odermus...) Afgelopen vrijdag weer gereden en liep al een zonnetje. Galopwissels geoefend met een u-vorm van drafbalken. We hebben allebei de grootste lol gehad! Grappig, was er in jaren niet meer afgevallen, en hij krijgt het 2x in 2 weken voor elkaar

( helemaal als ze alleen maar de groep van de opfok gewend zijn)
Zal wel een dom gezicht zijn geweest