Wij hebben sinds afgelopen zondag ook een colandro uit een merrie van dutchboy.
tot nu toe lijkt hij erg braaf, maar kent nog niks, is zo de wei uit geplukt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wakiekie schreef:nou ik heb 1 van mijn Colandro's verkocht, en hij loopt nu in zwitserland!
vind het nog steeds jammer, maar het is beter.
de andere (de grote zwarte, meet ondertussen al weer 1.72) houden we zo lang mogelijk aan, maar er word elke wedstrijd wel na gevraagd.
hij heeft afgelopen weekend de L2 dress afgesloten met een 1e prijs en 194 punt, en loopt aankomend weekend dus zijn eerste M1 proef al weer..
en zodra die daar een aantal winstpunten in heeft dan ga ik me met hem even verder richten op het springen.
en binnenkort eens even kijken naar wat oefen terreinen voor het sgw. kijken hoe die dat gaat op pakken!!![]()
Iorrr; en hoe doet het veulentje van jou het?
Wat ben je er mee van plan? Dressuur,jumping,sgw,...?

) die we dus nu gekocht hebben, heb ik samen met mijn zusje gekocht. We hebben de afgelopen jaren samen een aantal pony's zadelmak gemaakt/ doorgereden en vervolgens verkocht en nu dus dit paard gekocht.
Robby_ schreef:wakiekie schreef:nou ik heb 1 van mijn Colandro's verkocht, en hij loopt nu in zwitserland!
vind het nog steeds jammer, maar het is beter.
de andere (de grote zwarte, meet ondertussen al weer 1.72) houden we zo lang mogelijk aan, maar er word elke wedstrijd wel na gevraagd.
hij heeft afgelopen weekend de L2 dress afgesloten met een 1e prijs en 194 punt, en loopt aankomend weekend dus zijn eerste M1 proef al weer..
en zodra die daar een aantal winstpunten in heeft dan ga ik me met hem even verder richten op het springen.
en binnenkort eens even kijken naar wat oefen terreinen voor het sgw. kijken hoe die dat gaat op pakken!!![]()
Iorrr; en hoe doet het veulentje van jou het?
Netjes hoor!
Ondertussen al sgw-geoefend en al veel punten gepakt in het M?
)modansa schreef:Hallo...
Ik meld me ook even. Heb een 5 jarige colandro. Als 2 jarige gekocht en zelf ingereden en opgeleid. We gaan volgende week L1 starten en zijn deze maand officieel gestart met springen.

)

Iorrr schreef:LeuK dier Modansa! Chicka is ook niet zo van de dressuur. Ze galoppeert voor een 10, maar haar draf is relatief simpel. Zadelmak maken heb ik uitbesteedt (omdat ze gewoon niet hanteerbaar was) en dat heeft 3 maanden geduurt!
Ben uiterst tevreden over haar en ben echt super gek met haar, maar makkelijk is ze absoluut niet. Ze is heel snel in het lichaam en vindt veel dingen spannend... Geeft niet, zolang ze het voor mij maar doet
k woon namelijk in dedemsvaart!