Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ulestro schreef:het is mss een beetje laat, maar vond het gek om een nieuw topic te openen...
Hoe stellen de fokkers het allemaal met hun Diarado veulens?
Ik heb ondertussen al rare dingen gehoord over hem en hoop dat ze niet waar zijn : het schijnt dat hij OCD heeft en spat...
Wat ik dus erg raar zou vinden, en hoop dat dit dus geen waar zal zijn...
Ondertussen zijn er ook al keuringen voor de veulentjes geweest.
Ik heb meegedaan met Jiarado en daar zijn we 4de geworden!!! Wat dus een hele sterke prestatie was
Hij is enorm uitgegroeid en z'n korte dikke halsje is ook langzamer weg aan het gaan, nu vind ik hem steeds meer naar het chiquere type gaan...

vind het eigenlijk wel een beetje spijtig 
maar daarom niet welkom, als we hem netjes en correct kunnen verkopen, zonder op zoekpagina's enz te plaatsen en gewoon aan iemand die erachter vraagt, mag hij weg...
ulestro schreef:thoh idd, het verbaasd me ook dat er niet meer op bokt over Diarado wordt gesproken of dat ze niets meer over hun veulens laten horenvind het eigenlijk wel een beetje spijtig
Als het een merrie was, ging ik haar zoiezo houden, dan mochten ze nog op hun kop staan...
Helaas is hij hengstmaar daarom niet welkom, als we hem netjes en correct kunnen verkopen, zonder op zoekpagina's enz te plaatsen en gewoon aan iemand die erachter vraagt, mag hij weg...
Maar hij is zoiezo nog welkom tot z'n 4j en zolang mogelijk hengst blijven...
En dan is het te zien hoe 'goed' hij is...
Wat zijn jouw plannen?

Wat ik tot nu toe van Diarado's veulens heb gezien vind ik zeker positief, hoewel ik de hengst zelf geen geweldig overtuigende uitstraling vind hebben. Wel een leuk dier verder, maar niet 'it', om het zo maar te zeggen
Ach, de tijd zal het leren, ik ben benieuwd naar de nakomelingen over enkele jaren!