@abcde: Wat een beauty!! Ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen

Mijn Jazz ben ik weer wat aan het oppakken, had er ongeveer 7 maanden niet opgezeten

Ook is ze weer drachtig gescand..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneOmie schreef:Ze stond nog steeds bij de fokker waar ze 5 jaar geleden is geboren. Heeft tijd en geduld nodig, maar inmiddels kan ik haar dus gewoon afspuiten en zelfs wassenIk was helemaal trots de 1e x dat ik haar zomaar helemaal kon afspuiten en heb haar meteen gewassen en ze vond het nog lekker ook
Ze is wel een beetje een viespeuk want ze rolt dus in haar box na het rijden
daar ben ik niet zo blij mee, maar weet even niet hoe ik dat moet afleren.
eiber schreef:AnneOmie schreef:Ze stond nog steeds bij de fokker waar ze 5 jaar geleden is geboren. Heeft tijd en geduld nodig, maar inmiddels kan ik haar dus gewoon afspuiten en zelfs wassenIk was helemaal trots de 1e x dat ik haar zomaar helemaal kon afspuiten en heb haar meteen gewassen en ze vond het nog lekker ook
Ze is wel een beetje een viespeuk want ze rolt dus in haar box na het rijden
daar ben ik niet zo blij mee, maar weet even niet hoe ik dat moet afleren.
Hoi, wat lijkt me dat een fijn paard! Gauw foto's posten dan maar.
Overigens hoef je haar dat rollen niet af te leren: laat haar na het rijden even lekker in het zand van de bak rollen. Dan is de behoefte om te rollen in de box gelijk over. En het losse zand veeg je zo weg als het is opgedroogd.
AnneOmie schreef:eiber schreef:
Hoi, wat lijkt me dat een fijn paard! Gauw foto's posten dan maar.
Overigens hoef je haar dat rollen niet af te leren: laat haar na het rijden even lekker in het zand van de bak rollen. Dan is de behoefte om te rollen in de box gelijk over. En het losse zand veeg je zo weg als het is opgedroogd.
Dat heb ik al geprobeerd en in het zand rolt ze dus niet na het rijdenze wil gewoon in het stro rollen... Zucht!