Dank jullie allemaal. Peetje: ze heeft zeker het koppie van moeders (Wildfire Ferra). Dat heeft ze bij al haar veulens consequent doorgegeven. Hij meet nu 1.67 maar hij is nog hard in de groei, dus verwacht dat hij zeker wel 1.70 wordt.
Wat een prachtige dieren allemaal! Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe ze het straks allemaal op de keuringen en onder het zadel gaan doen. Dus kom maar op met die foto komend jaar!!
Dank je wel, dat is ze inderdaad. Haar mamma is dan ook niet voor niets een elitemerrie.....
jvdberg
Geplaatst: 31-01-14 10:15
Voor de laatste keer een foto van mijn allereerste Charmeur (Gaucho Wildfire). Hij gaat de veiling in tijdens de select sale. Blijft gaaf om hem van veulen tot 3 jarige hengst te zien ontwikkelen. Dit jaar (als alles goed gaat) een volle broer of zus. Hoop op een merrie ivm fokkerij-lijntje mee uit te kunnen bouwen. Jullie ook succes met de alle Charmeur nakomelingen!
Hij is mooi hoor jvdberg. Ik hoop dat je een hele goede prijs voor hem gaat vangen tijdens de sale. Dat is dan toch de kroon op je fokkerswerk. Ik volg de Charmeurs op de keuring ook en ben zo benieuwd hoe ze er onder het zadel gaan doen.
Mijn merrie is nu een kleine week over tijd. Ze laat ons nog wel even wachten op de nieuwe Charmeur. Ik hoop snel foto's te kunnen plaatsen van een gezond veulen.