Wij zijn nog niet toe aan wedstrijden rijden maar ze gaat de laatste tijd goed vooruit.

Ik zag ook een foto voorbij komen van het paard Bente, mijn Florencio lijkt daar sprekend op, wel ander kleurtje natuurlijk.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Hopelijk knapt ze snel op.
.
Ze is nu 5 en L1 niveau, ze begint zich soms wat te vervelen dus we pakken ook wel eens wat oefeningen mee uit hogere klasse. Ik had haar hier bewust wat dieper in gesteld voor het los werken. Vaak pak ik haar daarna wat meer op, dus ze kan het wel
haha.
Ze heeft idd een heel fijn achterbeen gebruik!
Het wordt steeds beter maar in het begin had ze nog niet zon goede balans en stuwde ze alles van achter in mijn handen. Citaat:Misschien is Frenk Jespers trouwens wel iets voor onze Floris clinic? Ik vond hem heel fijn tijdens die clinic.
Net een filmpje op youtube gekeken van een clinic van hem en hij verteld echt heel duidelijk! Meer mensen nog ideeën?
net niet!
zou je niet zeggen als je de foto zo ziet dat het maar 5 min zo gaat 
omdat ik natuurlijk weer erg trots op hem was.. Was 3de met 186, zeer tevreden helemaal omdat ik deze week ff wat minder fanatiek aant trainen was geweest
Verder nog uitslagen??

:P
ik wil ook nog een keer zulke mooie foto's van mijn Flo'tje