Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linda_hans schreef:Hier gaat het allemaal ook goed. Diva heeft het een tijdje rustig aan gedaan en wordt nu weer opgebouwd naar het Z.
We zijn overgestapt naar een nieuwe instructrice en dat is heel erg omschakelen, maar bevalt echt super! En Diva gaat er nu echt steeds fijner en losser van lopen.
We gaan ergens in het voorjaar weer starten!
linda_hans schreef:@beauWertz: Diva is wel een echte Diva ja! Maar wel een heel fijn en makkelijk paard. Heeeel lief in de omgang en zal onder het zadel ook altijd alles voor je doen, echt een fijn dier! En die van jou?
ze wil wel presteren en dat doet ze ook in het parcours maar dat trainen en vooral de dressuur oei oei oei
en laat haar vooral niet in de regen komen want dan word ze boos 
leuke foto's trouwens.
maar sinds vorige week er terug in gevlogen.
ze zat een beetje fris (ook al was ze al aan de longe gezet) maar ja ik ken ze ondertussen goed genoeg dus niets ergs gebeurd.
maar die krijg ik dan ook genoeg van men lesgeefster
collendoorn schreef:@beauwertz het zal uiteindelijk minder eng worden natuurlijk, maar daarvoor moer je wel eerst durven en elkaar vertrouwen haha. Is jou Dayano geen weigeraar?
En gelukkig was m'n instructrice erbij met inrijden want meneer was weer lekker stout. Hij begint dan de eerste rondjes super fijn, en dan opeens lijkt hij wel te verzuren en gaat de kop omhoog (zelf word ik dan snel boos) maar dankzij m'n instructrice kon ik rustig blijven alle gekke sprongen negeren en hem zo weer in m'n hand stellen. Helaaaaaaaas kan ik dit gevoel nog niet in de proeven leggen haha dus dat word het doel voor komend jaar
.
en mooie punten/plaats
(dan mag ik twintig meter verder staan)
maar ik kijk ook niet tussen de paardjes, want we hebben er genoeg staan op stal momenteel