Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:13

Welkom dilan! Prachtig paard heb je :)

Wow das knap jeska :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 11:29

Jeska2 schreef:
Ah toch ergens wel balen Qleke! Jezelf 'aanpassen' kan zo moeilijk zijn!

Ik had gisteren een stunt.. :+ Gina was mega druk dus ik denk begin maar vast snel met galopperen dan kan ze haar energie een beetje kwijt. Nou gaat dat altijd mega hectisch omdat ze het nog enorm moeilijk vindt. Ik kan in galop niet op haar rug zitten, dan drukt ze enorm d'r rug weg en contact aan de voorkant is ook nog niet waar het moet zijn. Dus ik sta in verlichte zit tijdens het galopperen.( Volgens omstanders ziet het er altijd eng uit. Bedankt!) Maar anyway het gaat steeds beter :') gisteren zat ik blijkbaar toch iets teveel aan de teugels met gevolg dat ze binnen 0,001 seconden stilstond en ik er via de voorkant over haar hoofd en nek afrolde. Ik lande op m'n voeten gelukkig maar toen stond ik in een keer met haar hoofdstel in m'n hand! Geen idee hoe dat kon gebeuren := gelukkig was er niemand in de bak en bleef ze heel netjes naast mij staan 'baas, ik mis iets'. _O-

Dat heb ik ook een keer gehad! maar dan op het strand en bleef ze niet staan omdat ze iets mistte. Gevolg is dat ze terug naar stal is gerend :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:14

Hahahah geweldig jeska waarschijnlijk met je handen over het hoofd gegaan en hoofdstel mee genomen wel knap dat ke stond!;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:42

Ja ik was ook helemaal verbaasd haha. Ik had iig mijn teugels goed vast blijkbaar haha O:)

Gelukkig was er niemand die het gezien heeft *-:)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 13:52

Haha jeska :') dat is best een stunt ja. Als je zo land is eraf vallen ook niet zo'n problemen

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 15:50

Hahaha Jeska gelukkig dat er om gelachen kan worden ;) idd wel apart van je hoofdstel .. zit je neusriem iig ook niet te strak _O-

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:10

Haha Jeska dat meen je niet!! Echt zonde dat niemand het gezien heeft, wat een verhaal :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:29

Nadat ik zelf even een paar dagen niet helemaal in orde ben geweest , is nu fancy niet helemaal lekker :( beetje suf en wat dikke benen. Maar even een paar daagjes wat rustig aan doen.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:31

Bah shark dat is niet fijn, gelukkig voel jezelf wel weer beter..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:35

Wat vervelend Sharkj! Misschien een virusje opgelopen?

Succes dit weekend moniek!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:41

Ja denk inderdaad een virusje opgelopen. Veel paarden bij ons op stal hebben er de laatste tijd wat last van , alleen fancy hoest dan gelukkig (nog)niet echt.

Succes dit weekend Moniek!
Ik ga zondag ook weer mee naar de Regio finale hier! Ergens een beetje spijt want stalgenootje start al om 9uur(op me enige uitslaapdag)... maarja hoe vaak kom je nou op een regio finale :P

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:41

Haha Sharkje, zal je snel vergeten zijn van je uitslaapdag eens je er bent! :)
Zal blij zijn als ik ook weer wat meer wedstrijden kan gaan bekijken! Kan leuk zijn he! Maar nu met de verbouwing van het huis is er niet veel tijd voor.. 3 jaar geleden had ik echt heel veel tijd, alles zat in z'n plooi zal ik maar zeggen, dan in de zomer kampioenschappen gaan bekijken in het zonnetje.. beetje kletsen, drankje, zalig..

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:15

Haha ik ga voornamelijk mee voor de foto's en vast leggen van de herinnering maar zal me vast even vergapen aan alle mooie paarden die er rond zullen lopen. Plus de locatie is een pas verbouwde stal hier in de buurt dus kan gelijk even koekeloeren Hoe het geworden is :D

Normaal al genoeg wedstrijd geweld hier op stal natuurlijk :P maar zomers is het sowieso fijner als nu met deze kou haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:16

Dank je wel Shark , hahaha je hebt gelijk het is wel vroeg maar wel erg leuk zon dag ;) ( mijn wekker gaat om kwart over 5 )

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:19

Haha ja moniek dat is even iets eerder! Ik hoef gelukkig mezelf en het paard niet klaar te maken :') anders zou het inderdaad helemaal een vroegertje zijn.

Hoop wel dat de sneeuw die nu valt een beetje weg is zondag :')

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:35

Ik doe zaterdagavond alvast vlechtjes maken hoef ik ze zondag alleen nog maar op te steken .. of misschien maak ik gelijk wel knotjes .. ( even overnadenken ;) )
Dan kan ik zondagochtend even rustig aan trailer aankoppelen paarden voeren en kan Hudson ook nog even aan de longe aan zn halster mocht ie nog willen rennen ;)
Dan rijden daarna breng ik hem naar huis , ga ik terug voor de prijsuitreiking en mocht het nou zo zijn dat we mogen overkampen haal ik hem weer op ( dat is pas om 12.53 , ik rij mijn proef om 09.38 )

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 22:45

Hier in de regio is het inderdaad nu ook 1 proef rijden en dan mogen de eerste 8 door , en van die 8 mogen er 3 daadwerkelijk naar Ermelo. Maar geloof dat ze vertelde dat hier de 2 de proef pas rond 3 uur gereden gaat worden. Dus dat word een laaaangeee dag haha.

Het houd je in ieder geval lekker bezig!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 23:00

Nou idd Shark dat wordt een lange dag , bij ons mogen er 6 overkampen .. daar ga ik voor .. kampioen wordt ik niet want er doet er 1 mee die heeft zon ruige knol die wint .. er mogen er bij ons ook 3 naar Ermelo .. daar zit ik ook niet bij , wij gaan 4 maart horsefood competitie rijden ;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 01:12

Oh succes Moniek!!

En balen Sharkj, volgens mij heerst het inderdaad hoor er hier ook meerdere.

Dacht dat ik netjes was geland op Mn voeten maar toch flinke pijn in Mn nek nu. Lijkt vooralsnog gelukkig vooral spierpijn te zijn maar toch ff in de gaten houden denk ik -O- . Ook twee hele mooie zwart/blauwe binnenbenen, hoe dat dan weer kan?! :+

Heeft het bij jullie ook gesneeuwd? Hopelijk gaat morgen nog wel door.. had er net zoveel zin in... :\

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 07:19

Denk toch dat je lichaam bij het landen een aardige klap heeft gekregen. Heb soms ook wel eens blauwe plekken dat ik denk... huh waar komt dat nou weer vandaan :')

Hier ook sneeuw. Wilde graag sneeuw voor sneeuwfotos maar nu is er vandaag niemand die me kan helpen en moet werken + fancy ziekjes. Dus moeder natuur heeft weer haar best gedaan om het precies op het moment te doen dat het net NIET uitkomt. Hahaha....

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:44

Hahaha te flauw! Ik weet ook nog niet of ik zo wel op pad ga haha we gaan het zien!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 15:25

Komt dat niet van je zadel? Heb ik tenminste wel eens gehad als ik moeite had om op een hert te blijven zitten :')

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 18:38

Ja denk inderdaad van m'n zadel! Haha

Vandaag ging niet door helaas. Misschien wilde de weergoden mij vertellen dat het nog geen goed plan is ofzo :')

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:01

Hahahahah Jeska wat een stunt! Zie het al helemaal voor me :)

Ik heb echt een ATOOMBOM onder m'n kont, paard had een hoefzweer en ik moet nu weer opbouwen. Maar daar is mevrouw niet mee eens helaas....
Pappa heeft er een halfuurtje op gezeten. Maar na een half uur toch maar weer afgestapt. Het was NIE-TE-DOEN. Maar even buiten los gegooid en wat een bokken sprongen kwamen eruit :')

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 19:36

Haha hier nog zo'n bom hoor! Zal het weer wel zijn... gister was ze niet lekker dus dacht vandaag nog ff stappen.

Sneeuw kijkt ze normaal niet van op dus was lekker aan het wandelen rond het terrein , dacht loop helemaal door naar achter daar was de sneeuw nog vers! Nou toen wist ze toch even niet wat er ervan moest denken.. knorren en snuiven tegen de sneeuw. Maar gewoon verder gelopen... paar meter verder vond ze het ineens geweldig en begon ze ineens als een idioot te springen en te doen :') dacht toch echt dat mijn paard gister ziek was.

Heb der toch maar ff aan de lijn gegooid , eerste 20 minuten heeft ze als een idioot rondjes gerend en gekke sprongen gemaakt. Dus die mag morgen weer mooi aan de bak! Haha.