Als ik denk aan karakter denk ik Uphill. Heb er zelf een, en echt mega braaf en nuchter. Staan ze om bekend. Idem voor bijv. Winningmood. Of je er meer maat bij krijgt.. Uphill wil nog wel eens strooien. Al is die van mij goed aan de maat.
Zou ook snel denken aan Duitse hengsten of misschien Totilas bloed, ken daar ook veel goede karakters van. Alleen wel een hoop kleintjes. Toto Jr.?
Ik zou me ook graag bij jullie groepje willen voegen!
Ik ben vorige week zondag paarden gaan kijken en werd opslag verliefd op een dreamboy. Nog even laten bezinken en donderdag voor de 2e keer geweest. In de auto de knoop door gehakt en woensdag middag komt ze! Het is een (bijna, in mei)) jarige merrie van rond de 1,63. Wat mij gelijk al opviel (behalve het luxe hoofdje natuurlijk hahaha) is dat ze nog erg jeugdig is. Zijn er hier meer met die ervaring? Tuurlijk moet ze nog groeien enz. Ma als je zou zeggen dat ze 2 is geloof ik het ook
Mijn dreamboy staat met nog 2 dreamboy's in de groep en ze zijn alle al goed ontwikkeld. Maar hebben ook een bijna 3 jarige dreamboy gehad voor zadelmak maken en dat was echt nog een baby om te zien. Die van mij is net als ze broers in de groep nu zo rond de 1.68 denk. Hij word eind mei 3 jaar.
Ben benieuwd naar foto's van jou knapperd hindafree
Ze staat nu sinds 1 week bij me op stal. Voetjes geven vind ze nog erg moeilijk maar haar eerste rondje aan de longeerlijn met halster zit er al op. Gisteren entingen gehad dus vandaag even rustig aan. Wat voeren jullie je jonge dreamboy?
HindaFree
Geplaatst: 11-04-17 21:40
Inmiddels een paar weken verder en foto's van haar laten maken. Zie nu pas hoe erg ze veranderd!
Wauw gaaf is Dream Boy toch!! Leuk je jaarling in de opfok
Gaat erg goed met mijn DB, is echt een fijn paard. Wordt in mei alweer 2.
dries
Geplaatst: 18-04-17 21:44
Nee niet geweest maar iemand die ik ken wel en had hem voor me op de film gezet. Hij word steeds stoerder.
Met mijn knappe dreamboy gaat het ook nog steeds super. Wordt volgende maand alweer 3 jaar. Het blijft een heerlijk ding. Mag tot na de zomer nog lekker in de opfok blijven. Hij is toch al zadelmak en was super braaf. Daarna gaat hij lekker mee naar huis en kan ik elke dag van hem genieten. Heb er nu al zin in.
moniek21
Geplaatst: 12-05-17 07:17
Ik werd vanmorgen getipt via FB dat er op de FB site van stal Brinkman foto's zouden staan van Haydn .. en die staan er .. wat een dier is het toch , echt super gaaf om hem zo onder Gerdine te zien
Dat snap ik moniek hij krijgt nu de beste opleiding die je maar kan wensen. Denk dat we nog veel van hem gaan horen. Echt een super gaaf paard maar dat was hij bij jou al he. Hoop alleen niet dat je nu spijt heb dat je hem toen weg gedaan heb.