IK zal ze vanmiddag even plaatsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tienus63 schreef:Foto's blijven gaaf om te zien.
Heeft er iemand toevallig nog foto's gemaakt van de 3 jarige Sydney X Joost hengst, Zilvonius K?
RZDLover schreef:DH, ik heb toch nog wel wat gelukte foto's!
IK zal ze vanmiddag even plaatsen
tienus63 schreef:
Volgens mij is dat wel zo'n stouterd!
Da's handig voor later als je er weer op zit.
........ messica schreef:tienus63 schreef:Foto's blijven gaaf om te zien.
Heeft er iemand toevallig nog foto's gemaakt van de 3 jarige Sydney X Joost hengst, Zilvonius K?
Ik heb hem wel op de film staan!!! Ik zal ook proberen mijn Sydney filmverslag hier op bokt te krijgen!! Misschien dat je me wel hebt zien filmen malene?? Ik stond vooraan bij de kantine met een blauw petje op!! Je reed wel een paar keer op me af..!! Whatje zag er echt super uit net als de rest van de nakomelingen en uiteraard Sydney zelf niet te vergeten!!
Doe je er ook een tekstverslag bij???
Downhill schreef:Gelukkig RZDLover![]()
De meeste heb ik toch maar met mijn krot-camera gemaakt zodat ik de foto's op de kasteeltoren kon plaatsen en dat anderen nu ook lekker kunnen rechtermuisknoppen om te kopiëren![]()
Ben heel benieuwd naar je foto's![]()
Heb je het nog wel leuk gehad daar bij Florien?
Zooist schreef:Dat kan je wel zeggen.....
Wat was het een wereldreis......
Cheveyo schreef:Heb vandaag een babietje onder een babyblauwluchtje gezien!
Downhill schreef:@ Zooist:
Onderstaand is de reactie die de heer Nieborg jr per email aan mij heeft beantwoord. Zooist jij hebt toch al hun adres gegevens?
Reactie de heer Nieborg jr:
Hartelijk dank voor het aanleveren van de site en het leuke redactioneel stukje.Wij hebben genoten van de avond hopelijk hebben jullie dat ook zo ervaren.
Met vriendelijke groet
Henk Nieborg
baudyh schreef:Zooist schreef:Dat kan je wel zeggen.....
Wat was het een wereldreis......
ik doe het elk weekend,dan wen je er wel aan hoor.
Zooist schreef:Cheveyo schreef:Heb vandaag een babietje onder een babyblauwluchtje gezien!
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
) messica schreef:tienus63 schreef:Foto's blijven gaaf om te zien.
Ik heb hem wel op de film staan!!! Ik zal ook proberen mijn Sydney filmverslag hier op bokt te krijgen!! Misschien dat je me wel hebt zien filmen malene?? Ik stond vooraan bij de kantine met een blauw petje op!! Je reed wel een paar keer op me af..!! Whatje zag er echt super uit net als de rest van de nakomelingen en uiteraard Sydney zelf niet te vergeten!!
Zooist schreef:"baudyh schreef:
ik doe het elk weekend,dan wen je er wel aan hoor.
Ik wilde het maar niet gaan proberen....
. Rest volgt deze week.