Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en sluit mooi aan je been
dus alles wat slap is valt eigenlijk al af.
zit in verhouding tot petrie een heel fijn voetenbed in.
dus dan ben ik meer geneigd toch voor petrie te gaan.
gezellig!!

okee jaa vind laarzen tegenwoordig zowiezo BELACHELIJK duur.. wou heel graag weer nieuw ariats maar pfff dat ga ik der niet meer aan uitgeven.. maar blijft lastig ook laarzen iedereen heeft zo zijn dingetje wat die wel en niet fijn/mooi vind 
super knap die WP ! zeker als ze zo streng waren knap gedaan. Enne de koets foto was van mij zijn adje en blitz
ze vinden het ook leuk samen maar ze kunnen ook appart van elkaar voor de wagen
super handig !
die van mij heeft er ook een hoop. Voor iedere gelegen wel eentje.

moet nog 1 punt in de Z1 maar paardlief kan zo ontzettend gespannen zijn waardoor het niet lukt. Gister eindelijk bijna alle oefeningen zo kunnen rijden zoals ik zou willen alleen was het iets te ontspannen
dus geen punt maar wel tevreden.
2 mooie 1e plaatsen en 2 winstpunten. Ook hier was de jury niet erg scheutig met punten. Alleen de nr 1 van elke rubriek had een winstpunt.
... jammer maar wel begrijpelijk..

geen idee of iemand daar les geeft, maar lijkt me toch wel een hele aparte ervaring! Van Silfhout geeft trouwens ook heel fijn les. Beide alleen niet direct iets met Krack C te maken, maar wel mensen met heeeel veel ervaring.
van silfhout klinkt ook goed ... daar hadden ze volgens mij ook clinic gereden van het Johnson topic of misschien Emmelie scholtens
maar jij hebt daar al ervaring mee zeker he?!
ze zijn iets eleganter wel vind ik.. heb een heel lang been en neigt soms wat naar een stoofbuis
Ik heb thuis alleen een 20x40 binnenbak en een 20x50 (of 55) meter buitenbak. Daardoor worden m'n appyementen te scherp en zet ik ook de hoek van de diagonaal te schuin in
is wel komisch soms! Mijne doet dat niet die zou gewoon nog uit de ring verder doen
en we hebben ook 25x55 binnenbak op stal.. Dat maakt het ietsje handiger! Maar extra letters hebben we niet, momenteel zelfs geen letters
beetje improviseren