Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:57

Dit zijn die van Moutainhorse
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:29

De mountainhorse zijn idd ook fijne laarzen Remke.. maar wel vrij slap toch ?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:41

Ik heb geen ervaring met Celeris of de Niro. Vind Celeris wel echt super super mooi, ben zelf super fan van die laarzen met een veter in de voorkant :D
Heb zelf al jaren Petries, vroeger had ik de Petrie Anky maar die werden na een paar jaar te ruim om mijn enkels. Nu heb ik de Petrie Leeds met een rits in de achterkant, vanaf dag 1 kon ik er zo mee wegrijden, heerlijk soepel! Maar dat zijn dan weer geen lak laarzen :+
Anders heb je ook nog lipica maar volgens mij laat die kwaliteit het wel eens afweten..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:12

Klopt moniek zijn slap maar daardoor heb je juist goed contact met je paard :) en sluit mooi aan je been

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:15

Daar heb je gelijk in Remke, ik had de petrie leeds geloof ik die hadden alleen aan de bovenkant ( in de laars ) voering.. die waren ook heel fijn maar doordat ze zo slap waren zakte ze ook heel makkelijk ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:19

Ik had lak cavallos (wel goedkopere versie) die waren ook heel slap. Maar merk toch dat ik die steun wel heel fijn vind met mijn wiebel beentjes :') dus alles wat slap is valt eigenlijk al af.

Ik heb altijd petrie olympic gehad. Heb me bruine nog steeds. De zwarte zijn helaas te groot geworden dus die staan nu hun tijd te verdoen in de logeerkamer haha. Heb nu de cavallo insignis strass, was zo verliefd op die laarzen! Zijn ook heel erg fijn :D zit in verhouding tot petrie een heel fijn voetenbed in.

Derby was altijd heel goed wat ik begreep maar de laatste tijd hoor ik steeds vaker negatieve dingen er over. Vriendinnetje heeft ze laatst nog laten aanmeten en die is er wel blij mee. De Niro heb ik ook nog over gedacht maar hangt ook een flink prijskaartje aan :') dus dan ben ik meer geneigd toch voor petrie te gaan.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:18

Wat kletsen jullie veel :D gezellig!!

Leuk nieuwe laarzen! Petrie blijft wel heel mooi vind ik, ook voor de dressuur wel erg chique omdat ze zo netjes blijven. Alleen niet zo comfi vind ik haha. De niro zit heerlijk, maar heb zelf een type springlaars en die zijn wel super slap.. zitten als slofjes, gelijk aan, maar zakken snel in. Voorderest wel sterke laarzen. Met andere merken geen ervaring.. vind die MH laarzen ook heel erg mooi <3

Hou zelf niet zo van laarzen met een wat ronder neusje, vind wat hoekiger mooier. Maar dat is iets persoonlijks! Lak vind ik wel suuuper gaaf <3

Ben benieuwd of nog reactie krijgt moniek!!

En zag een leuke foto vanaf de koets! Wat leuk!! Welke paarden zijn dat? :)

Vandaag Z1 debuut voor Flykie, hij deed zo zijn best! Wel wat foutjes maar geen vervelende dingen, lekker wat meer km maken! Wel met 208 punten gelijk een winstpunt, ook nog vrij ver bovenaan geëindigd. Punten waren in zijn algemeen echt dramatisch in de rubriek, jury gaf ze niet weg vandaag. :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:26

Aaah jaa dan vallen de mountainhorse ook af idd ;) okee jaa vind laarzen tegenwoordig zowiezo BELACHELIJK duur.. wou heel graag weer nieuw ariats maar pfff dat ga ik der niet meer aan uitgeven.. maar blijft lastig ook laarzen iedereen heeft zo zijn dingetje wat die wel en niet fijn/mooi vind :)

Flycki is fly essie ?? :P super knap die WP ! zeker als ze zo streng waren knap gedaan. Enne de koets foto was van mij zijn adje en blitz ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:54

Super Essie dat je Z debuut goed ging! Heb je toch maar mooi ff gedaan een winstpunt rijden met zo'n strenge jury :D

Ik vind laarzen met ronde neuzen ook niet mooi. Heb ze altijd met zo'n afgeplatte neus.

Ben het er wel mee eens dat de prijzen een beetje te ver gaan. Maar de paarden gek blijft het ervoor geven , dus blijven ze het vragen. Gelukkig is het niet iets wat ieder jaar moet :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:56

hahah neee dat scheelt idd gelukkig maar :)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:58

Jaaa haha! Flytje, flykie, flykiemans, rooie :D

Wat leuk dat ze samen voor de koets kunnen! Lijkt me heel gezellig voor de paardjes :)

Vind laarzen en caps tegenwoordig ook echt enorm duur worden.. wel heel jammer.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:03

jaa is ook leuk jaa ;) ze vinden het ook leuk samen maar ze kunnen ook appart van elkaar voor de wagen ;) super handig !

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:04

Weet iemand die intresse heeft in een 1,5 paardstrailer ? atec starline diamond

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:28

Gefeliciteerd met je debuut essie_blue! Heel knap *\o/*

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:50

Haha leuk hè al die Namen voor je paard :') die van mij heeft er ook een hoop. Voor iedere gelegen wel eentje.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:49

Ik heb de niro's en ben er echt heel blij mee. Geen lak hoor. De binnenkant is van soepel zacht leer en de buitenkant is verhard. Daardoor heb je toch de steun van hard leer maar het soepele van het zachte leer. Over 2 weken ga ik weer heen om springlaarzen aan te laten meten. Deze keer wel een wat goedkopere versie :')

wat knap Essie! ik vind die Z proeven maar rotproeven :')
Gister gedressuurd met m'n niet krack :') moet nog 1 punt in de Z1 maar paardlief kan zo ontzettend gespannen zijn waardoor het niet lukt. Gister eindelijk bijna alle oefeningen zo kunnen rijden zoals ik zou willen alleen was het iets te ontspannen :') dus geen punt maar wel tevreden.
Vos heeft gister z'n M1 debuut gemaakt met m'n zus. Hierdoor ben ik nu ook M1 startgeregtigd :D 2 mooie 1e plaatsen en 2 winstpunten. Ook hier was de jury niet erg scheutig met punten. Alleen de nr 1 van elke rubriek had een winstpunt.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:26

Heb antwoord van Anky gekregen .. ze vind het een erg leuk idee maar heeft het veel te druk :( ... jammer maar wel begrijpelijk..
als iemand anders nog ideeen heeft ;)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:54

Wel leuk dat je in elk geval antwoord krijgt! :)
Ik kan zo even niemand bedenken..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:28

Aahw dat is jammer.. maar idd wel begrijpelijk ja

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:35

Jammer!! Maar heel begrijpelijk en netjes dat ze reageren!

Glock? :') geen idee of iemand daar les geeft, maar lijkt me toch wel een hele aparte ervaring! Van Silfhout geeft trouwens ook heel fijn les. Beide alleen niet direct iets met Krack C te maken, maar wel mensen met heeeel veel ervaring.
Laatst bijgewerkt door essie_blue op 07-02-17 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:40

Super jammer! Ik zou zo snel ook niks weten.

Is er niet halverwege een stal ergens waar we bijvoorbeeld een bak voor een tijdje kunnen huren en zelf wat kunnen organiseren?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:38

Als iemand iemand wil contacten voor een clinic ;) van silfhout klinkt ook goed ... daar hadden ze volgens mij ook clinic gereden van het Johnson topic of misschien Emmelie scholtens :)

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:13

Super Essie! Op naar de volgende! Ik had het in begin niet zo makkelijk met die extra letters :') maar jij hebt daar al ervaring mee zeker he?!

Ik heb de niro's nu en waren even duur dan mn petrie anky's.. ze zitten wel veel makkelijker! Ben wel benieuwd of ze er binnen 2 jaar nog even goed uit zien als de petries.. ;) ze zijn iets eleganter wel vind ik.. heb een heel lang been en neigt soms wat naar een stoofbuis :))

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:18

Ik heb vooral moeite met de grootte van de bak :') Ik heb thuis alleen een 20x40 binnenbak en een 20x50 (of 55) meter buitenbak. Daardoor worden m'n appyementen te scherp en zet ik ook de hoek van de diagonaal te schuin in :')

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:38

Kan het me voorstellen Vibabu! Je hebt ook paarden die na 40m stoppen met middendraf :)) is wel komisch soms! Mijne doet dat niet die zou gewoon nog uit de ring verder doen :+ en we hebben ook 25x55 binnenbak op stal.. Dat maakt het ietsje handiger! Maar extra letters hebben we niet, momenteel zelfs geen letters :+ beetje improviseren :D