Ziet er goed uit! Hoe ver ben je verder met haar??
Mijn Godinn stond weer heerlijk te genieten in het land. Lekker hoor, om met dit weer bij de paarden langs! Voor een Jazz is ze echt heel nuchter. Andere paarden om haar heen deden even druk, maar ze kijkt niet op of om... En ze is zo lief!!!
vulina, ik doe er zelf niks mee, ben alleen maar sponsor en supporter zeg ik altijd , mijn zoon doet het werk. Hij heeft veel grondwerk met haar gedaan en is nu wat voorbereidend longeerwerk aan het doen. Voornamelijk om haar goed te laten reageren op stemcommandos en vooral te zorgen dat ze braaf is.
Schattig veulen Mienetje!
Vulina
Geplaatst: 25-05-12 20:15
Godinnetje, nu 1 jaar en 1 maand:
Ylana
Geplaatst: 30-05-12 20:14
Mijn Jazz is vanmiddag rond 12.15 bevallen van een ongelooflijk hoogbenig hengstveulen van Voice. Momenteel nog naamloos.
Laatst bijgewerkt door Ylana op 30-05-12 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Vulina
Geplaatst: 30-05-12 20:27
Wat een schatje! Van Voice zie ik in je onderschrift? Leuk hoor! Wat ga je met het veulen doen??
Ik wil jullie voorstellen aan elvin: jazz x democraat 1.59m ruin. Gisteren zijn we richting duitsland gereden om hem op te halen. We hebben lekker daar geslapen om vanmorgen fris te gaan laden. laatste x duurde dat ruim een uur want meneer wilde niet
we waren dus op het ergste voorbereid de trailerklep monden uit in de stal, helemaal bekleed met stro. Meneer schrok toen zijn eerste voet de klep raakte deinse terug maar liep toch gelijk met me mee. resultaat binnen paar seconde op de trailer Dat was een lekker begin.
In de trailer wel 2 streepjes sedeline gegeven want we moetsen toch ruim 3,5 uur rijden.
Onderweg was meneer super braaf! geen pas verkeerd
na ruim 4,5 uur door afsluiting van de A28 kwamen we op stal aan. Eerst kruipend over het terrein naar stal. In stal vrij relaxt.
Daarna even in de paddock.
Hij is echt heel sjiek, maar nog wat aan de kleine kant. Wel heeft u problemen met het halster omdoen, dus dat vergt wat training. Nu is het halster meegevlochten met pluk manen, zodat meneer hem niet af kan doen.
Mooi dier hoor! Ben altijd wel gek van schimmels en dit is zo'n mooie donkere!
mavantos
Geplaatst: 06-06-12 15:32
Mijn Jazzy is 1.74m
Hij gaat onwijs fijn , heb nu 5 winst in het Z1 dus het gaat de goede kant op ! Pas ook nog kür gereden (Austin Powers kür) en had 62,750% Gaat steeds beter !
abcde
Geplaatst: 06-06-12 19:25
jep het is een schimmel. Na een paar dagen op stal is hij al een stuk meer gewend. Ik hoop dat hij een flinke laat bloeier is, zodat hij toch wel eindigt op minimaal 1.65.
Maar we zullen zien.
Vulina
Geplaatst: 17-06-12 22:49
Even een paar fotootjes van mijn toppertje Godinn spammen:
(op de achtergrond de zee en Ameland)
Haar mooie kopje:
Even een sfeer fotootje (die rechtse zwarte is Godinn):
wat een prachtige jazz'en komen hier voorbij. Heb al een paar pagina's van het topic doorgelezen en al veel moois gezien.
Omdat ik vanaf vandaag een nieuwe jazz te rijden krijg, wil ik me ook graag melden in dit topic. Het gaat om een 15 jarige jazz x goodtimes merrie. Ze is voorlopig keur. We hebben haar uit de handel, weten wel dat ze reeds M2 geklasseerd is en 12 jaar van dezelfde eigenaar is geweest(geen contact gehad). Mogelijk zijn er nog mensen die haar kennen van de vorige eigenaar? Het lijkt me leuk om meer over haar te weten te komen. Ze is aangekocht als fokmerrie, maar ik wil haar graag gaan starten, ik hoop dat het gaat klikken. Aangezien mijn eigen ruin twee jaar geleden afgekeurd is voor de sport en mijn vierjarige ruin sinds februari met een blessure staat die mogelijk 6 tot 9 maanden gaat duren (open beenwond), heb ik een fijn paard om te rijden erg gemist en heb er veel zin om weer te gaan beginnen Ik heb haar nu twee keer gereden en ik vind haar heel erg fijn tot nu toe. Heel veel looplust en gevoelig, ontzettend veel werklust. Aan de voorkant heel fijn, ze komt soms wel wat omhoog (meer van die huppeltjes die ik hier op de filmpjes ook al voorbij heb zien komen, dus stelt weinig voor), dat is vooral wanneer ze "warm" is en je terug wilt naar stap, zodra je weer wegdraaft en haar aan het werk zet is het over. Ik hoop snel foto's van haar te kunnen plaatsen.
Ik heb zojusit het veulen van Kyra op de foto proberen te zetten... Nou, dat was geen gemakkelijke opgave! Van de 34 foto zijn er 3 die ik mee vind vallen, haha! Morgen is hij 3 weken oud.