Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
Reed er zo weer me weg en sprongetje ging ook prima!
Ik heb daar ook geen gras over laten groeien en meteen maar een poging gedaan
Gek genoeg liep die zo weg, ook met goede aanleuning, en zelfs een minisprongetje haha! Dus ook Krackjes kunnen helemaal NH worden
ziet er blij uit ! Waar ben je geweest ?
en dan springen, hoe doe je dat? 
Ben soms al blij dat ik met zadel blijf zitten. Laat staan als ik geen beugels heb 
klinkt leuk.. maar als je dan in een driesprong zit en ze springt zo naar voren dan kom je best rot uit en krijg je van die hertensprongen
succes met de zoektocht en wat fijn dat je nu beter werk hebt
en springen al helemaal niet! Brrrrrr nope.
(vind hun laklaarzen nog steeds wel prachtig!) Cavallo ben ik tevreden over maar wil graag andere opties overwegen.
Het werd een rondje voor de fokkers hahaha hij ging toch lopen hahaha.. geen gekkigheid gewoon ruim naar voren , geeft weer vertrouwen voor de volgende keer

, donderdag opengesneden door de dierenarts, weet niet wat ik ermee aan moet. M'n paard heeft in de 2 jaar dat ik haar heb nooit iets gehad. Iemand ervaring hoelang het kan duren? Ik stap 3 maal daags met d'r en ze loopt bijna niet meer onzuiver, verband wissel ik dus ook 3 keer per dag. 
maar vaak als de hoefzweer weg is is er niks meer aan de hand, gewoon het gat (als dat zichtbaar is) goed schoonhouden. Verder kan je er vrij weinig aan doen..
was ik ook weer eens. Druk druk druk!
ik heb ze ook .. 
Volgens mij is de Niro ook een fijn merk maar heb ik geen ervaring mee verder maar van horen zeggen