Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:46

Zou heel vet zijn!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:32

Het is nu afwachten ;) ..

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:56

Ik zeg duimen!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:26

Heel gaaf! Ben benieuwd of het gaat lukken!

Ik heb vandaag na half jaar buitenland mijn vriendje weer opgezocht <3 Reed er zo weer me weg en sprongetje ging ook prima!

Gezien hij nu ijzerloos is en ongeschoren, liepen we te grappen dat ie maar ook bitloos en boomloos moest :+ Ik heb daar ook geen gras over laten groeien en meteen maar een poging gedaan :') Gek genoeg liep die zo weg, ook met goede aanleuning, en zelfs een minisprongetje haha! Dus ook Krackjes kunnen helemaal NH worden :')
Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:57

Aah lekker dat je weer op je paardje gezeten hebt :) ziet er blij uit ! Waar ben je geweest ?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:38

Ik train mijn paard inmiddels ook bit en zadel loos :+
Ik train met kaptoom en rijd met barebackpad :D en dat gaat nu veel beter dan daarvoor :')

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:28

Wauw allemaal durvers hier zonder beugels en bit := en dan springen, hoe doe je dat? :D

Bij mij is de zoektocht naar een zadel weer begonnen.. Ga eens custom proberen! Ze hebben zoveel types, moet wel eentje passen zeker!

Vandaag mijn laatste dag op dit werk.. Heb iets gevonden met geweldige uren en heel leuke job! Kan ik wat meer tijd besteden overdag aan [***] ipv altijd laat op de avond..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:04

Oh dat is lekker Qleke!

Ik vind het ook gewaagd :') Ben soms al blij dat ik met zadel blijf zitten. Laat staan als ik geen beugels heb :D

Gister weer fijn gesprongen. Ze wordt alleen echt zo ontzettend druk :/ Zolang ik niet naar een hindernis rij is het prima en is ze ontspannen maar zodra ik richting hindernis ga is het een stuiterbal en vliegt ze er overheen :') klinkt leuk.. maar als je dan in een driesprong zit en ze springt zo naar voren dan kom je best rot uit en krijg je van die hertensprongen :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:50

Ben benieuwd qleke welke het word :) succes met de zoektocht en wat fijn dat je nu beter werk hebt :)

Oeh nee vibadu dat is idd niet chill tijdens 3 sprong

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:59

Ik ga van de zomer ook eens proberen om bitloos te rijden. Maar zonder zadel laat ik nog maar ff... :') en springen al helemaal niet! Brrrrrr nope.

Customs lijken me fijne zadels qleke, heb ik ook nog eens naar zitten kijken. Maar ben blij met m fairfax dus voorlopig nog geen nieuwe voor mij :D

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:05

Qleke, dat klinkt fijn je nieuwe baan :)
Zadels zijn altijd vervelend ... ik heb een anatomica octant ook erg blij mee.

Hahaha vibabu ... mij ook niet gezien zonder hoofdstel en zadel hoor :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:17

Super van je nieuwe baan Qleke! *\o/* wat ga je doen?

Ik ga ook niet springen hoor zonder zadel tenzij ik een doodswens heb maar nee :') ik heb sowieso nog nooit met hem gesprongen, hij kan niet eens normaal over balkjes heen stappen zonder achterlijk te doen :+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:24

Iemand hier ervaringen met laarzen buiten petrie en cavallo om? Ik wil heel graag laklaarzen gaan kopen , maar twijfel beetje over welk merk. Petrie heb ik altijd gehad maar sinds ik nu cavallos heb vind ik petrie niet zo meer :') (vind hun laklaarzen nog steeds wel prachtig!) Cavallo ben ik tevreden over maar wil graag andere opties overwegen.

Ben nu aan het kijken naar celeris of pioneer omdat die iets gunstiger in prijs zijn. Maar lees ook weer veel voor en tegen haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:44

Ik heb derby's gehad ook heel fijn :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:54

Nou mezelf over mn beetje angst heen gezet en weer eens in de buitenbak gereden hahaha vond het spannend maar het het gedaan :D Het werd een rondje voor de fokkers hahaha hij ging toch lopen hahaha.. geen gekkigheid gewoon ruim naar voren , geeft weer vertrouwen voor de volgende keer ;)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:04

Ik heb laarzen van het merk celeris, de levertijd is wel lang... Maar je betaald een standaard bedrag en dan mag je alle aanpassingen en kleuren kiezen die je wilt! Afbeelding
Afbeelding

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:07

Arm peerd heeft een hoefzweertje :(, donderdag opengesneden door de dierenarts, weet niet wat ik ermee aan moet. M'n paard heeft in de 2 jaar dat ik haar heb nooit iets gehad. Iemand ervaring hoelang het kan duren? Ik stap 3 maal daags met d'r en ze loopt bijna niet meer onzuiver, verband wissel ik dus ook 3 keer per dag.
Afbeelding
Afbeelding

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:32

Hoefsmid laten komen, die hebben daar veel ervaring mee :) maar vaak als de hoefzweer weg is is er niks meer aan de hand, gewoon het gat (als dat zichtbaar is) goed schoonhouden. Verder kan je er vrij weinig aan doen..
Gave laarzen trouwens zeg, wauw! Cool ook met dat bijpassende sporenbandje zo!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:27

Die zijn gaaf duchess! Ik had die volgens mij via de Facebook al voorbij zien komen haha. Las inderdaad dat de levertijd wel echt mega lang is ,en ook dat er geregeld iets misgaat met het maken van de laars zelf. Daarom twijfel ik een beetje :')

Kan je geen advies geven , heb nog nooit een paard met een hoefzweer gehad.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:01

:wave: was ik ook weer eens. Druk druk druk!

Ai een hoefzweer is altijd rot maar meestal als de zweer eruit is is het snel weer over. Goed schoonhouden en inderdaad even je hoefsmid vragen om te kijken.

Goed bezig Moniek! Geeft toch weer vertrouwen!

Gave laarzen, ik heb zelf al 5 jaar (of misschien wel langer?!) petries waar ik super blij mee ben. Ik zwik snel m'n enkels dus die harde kachelpijpen zijn voor mij ideaal maar kan mij voorstellen dat soepelere laarzen fijner zijn! Ik vind Derby er altijd goed uitzien en laatst ook hele gave gezien van Cavallo maar verder geen ervaring mee. Bij mij blijft het voorlopig nog even bij kwijlen en plaatjes kijken :')

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 21:17

Ik heb het probleem ook jeska... heb ook door een afwijking in me benen wat wiebel benen als ik geen stevige laarzen heb. Moet zeggen dat me cavallos nog steviger zijn als dat me Petries zijn. Maar dat kan ook zijn omdat ik daar nu pas mee ga rijden nu me andere laarzen kapot zijn gegaan. Die cavallos waren eigenlijk de laarzen die ik voor wedstrijd wilde bewaren.

Ik neig nu toch naar de petrie superior in lak uitvoering. Heb nog even om er over na te denken ,ben van plan ze van me vakantie geld te gaan kopen. Maar ga graag al me opties af haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:15

Shark.. die zijn zo mooi die superiors <3 ik heb ze ook .. Afbeelding
Echt heel blij mee .. gebruik ze alleen voor de wedstrijden , daar tussen liggen ze netjes in de doos ;)

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:37

Die zijn inderdaad wel echt super gaaf <3

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:22

Had ze bij de divoza zien liggen (overigens niet mijn maat) vond ze zo mooi! Haha..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:55

ooeh gave laarzen allemaal ! ik heb de laarzen van Ariat bromont als trainings laarzen en had ze voor het springen.. heb mountainhorse nu voor dressuur :) Volgens mij is de Niro ook een fijn merk maar heb ik geen ervaring mee verder maar van horen zeggen