Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zie idd dat ze ze bij de paardenschuur wel in 11,5 cm hebben en die heb ik dan ook sneller in huis. Denk dat ik dat dan maar ga doen, want 12,5 cm steekt echt teveel uit en heb wel snel echt een goed passend bit nodig.
Ik laat eerst de fysio er wel bij komen. Ze loopt wel echt beter op de Myler hoor, maar het zit links in haar hals niet lekker. Ook met buigen op de wasplaats wil linksom minder ver als rechts. Ik geef haar dan een stukje wortel bij haar benen, schouders en heupen en dan moet ze dus daar naartoe buigen. Rechtsom buigt ze helemaal naar de heup, linksom houdt ze net na haar schouder op met buigen. En aangezien ze op die kant ook stugger ga ik niet zo starten, vind ik niet eerlijk.

darkadia schreef:Jeetje dat is schrikken zeg!! Lijkt zo op de foto inderdaad wel mee te vallen... Enig idee waar ie t van heeft opgelopen? Wel heel fijn dat er verder niks kapot bleek...
hij lijkt geen pijn meer te hebben en staat ook gewoon weer op zijn been. Verband zat er nog mooi om. Hij blijft nog 1 nachtje en dan mag ik hem morgen weer ophalen